Kiitos kaikille ihanista tsemppi kirjoituksista!
Ne antavat niin paljon voimaa!
@Daiya ja
@Hannie_ multa ultrattiin kyllä alakautta, mutta tuntui jotenkin, että ultraäänilaitteen ensimmäisessä käsittelijässä tai sitten ekassa laitteessa oli "vikaa". ONNEKSI talossa oli uusinta uutta oleva laite ja lopulta lääkäri + kätilö yhdessä heiluttamassa taikasauvaa, niin jotain löytyikin
Yhdistivät mm. kahden huoneen tietokoneet etänä toisiinsa, että saivat jotenkin tarkempaa infoa yms. Olin niin tolaltani siellä, että paljon meni multa ohi. Esimerkiksi, kun sanoin mun siskolle illalla puhelimessa, että näin sykkeen ja napavirtauksen vain n.1-2 sekuntia, niin mies tokaisi siinä vieressä, että: "Oli se pidempi aika, sä olit vaan niin sekaisin(itkuinen)". Minkäs teet
Ihmeellisiä nuo uudet laitteet kyllä on. Napavirtaus ja syke näkyi sellaisina punaisina ja sinisinä välähdyksinä ja "sähkönauhoina" sen mitä niitä nyt näin
Ps. Kysyin lääkäriltä lopussa, että saattoiko olla niin, että mun ylipaino haittasi tutkimusta, niin totesi, että on se yksi mahdollisuus, mutta että tämä oli ensimmäinen kerta hänen urallaan, kun sikiötä oli näin vaikea löytää