TÀÀllÀ on tuotu esiin kuitenkin myös sitÀ ettÀ mittauksessa millinkin virhe vaikuttaa merkittÀvÀsti siihen ettÀ mitkÀ viikot kerrotaan olevan.
KÀytiin myös varhaisultrassa juuri tiistaina ja sieltÀ löytyi pikkutyyppi joka mittauksen mukaan olis nyt 7+4, vaikka mun laskujen mukaan (kuukautisista ja oman kierron arvioidusta pituudesta) olis nyt jo 8+2. Eli viiden pÀivÀn heitto tÀÀllÀ myös. TÀtÀ asiaa sitten tutkin ja laskeskelin mahdollista hedelmöittymispÀivÀÀ uudelleen ja olen nyt todennut ettÀ todennÀköisesti pienokainen on jossain tÀltÀ vÀliltÀ. Kuvittelin ettÀ tunnistin ovulaation, mutta enhÀn mÀ sitÀ eksaktia hetkeÀ voi mitenkÀÀn tietÀÀ kun ovulaatio-oireetkin voi ilmeisesti kestÀÀ jopa viikon ennen varsinaista munasolun irtoamista. Jostain olen myös lukenut, ettÀ siittiöt voisivat ihan ÀÀritapauksessa elÀÀ jopa kuusi vuorokautta. NiinpÀ hedelmöittymishetki voi olla jonkin verran myöhemmin kuin itse olisi ajatellut.
TÀllÀ tavoin olen ainakin itse itseÀni rauhoitellut, jos meinaa iskeÀ ahdistus pikkutyypin koosta. Mullahan on ollut vuotojakin pitkin tÀtÀ alkuraskautta, nyt taas muutama pÀivÀ mennyt ilman.
IhmiselÀmÀ on kuitenkin niin kovin arvaamatonta ja hallitsematonta, ettÀ voi kun oppisi sietÀmÀÀn epÀvarmuutta mitÀ jokainen pÀivÀ kuitenkin faktisesti pitÀÀ sisÀllÀÀn.
TÀssÀ kerran miehen kanssa mietittiin sitÀkin, ettÀ kun missÀ vaan raskauden ja synnytyksenkin vaiheista voi kÀydÀ mitÀ vaan, niin olisiko kuitenkin ok iloita nyt tÀssÀ hetkessÀ siitÀ, mitÀ meillÀ tÀssÀ hetkessÀ on.
Helpommin sanottu kuin tehty.