Meinaatko mennä? Koska? Kuulumiset miten meni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! Oon ainakin kuullut, että osalla voi ultra ärsyttää limakalvoja, samalla tavalla kuin seksikin ja sen jälkeen vähän vuodella.Siellä se alkio oli ja sydän sykki crl oli 5,1, mikä vastaisi 6+2, eli päivä vähemmän, mutta heittoa on voinut tulla kun oli vähän hankalassa asennossa.
Meinasin saada slaagin, kun kotona kävin ultran jälkeen vessassa ja pönttöön tippui verta Toivottavasti ultraus vain ärsytti limakalvoja
Kiitos Joo, näin se tuntuu olevan Verenvuotokaan ei onneksi jatkunutOi paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! Oon ainakin kuullut, että osalla voi ultra ärsyttää limakalvoja, samalla tavalla kuin seksikin ja sen jälkeen vähän vuodella.
Joo just niinkun Nokkahiiri vastasi. Tai jos taustalla aiempi kohdunulkoinen raskaus niin varhaisultraan on päästävä kunnallisella, koska kohonnut riski uuteen kohdunulkoiseen raskauteen. Joissain neuvoloissa ultrataan muuten vaan tai jos tosi tosi epäsäännöllinen kierto niin sitten voi myös päästä.Kertokaa tietämättömälle tästä varhaisultrasta, kun ei mulle ainakaan puhelimessa neuvolasta puhuttu mitään tämmösestä Vai onko se sellainen, mikä tehdään yksityisellä puolella itse niin halutessa? Mitkä on sen hyödyt/haitat? Mulla on erään laskurin mukaan tänään 4+3 ja ensimmäinen neuvolakäynti varattu neljän viikon päähän, siellä ei vissiin vielä mitään ultrata?
Kertokaa tietämättömälle tästä varhaisultrasta, kun ei mulle ainakaan puhelimessa neuvolasta puhuttu mitään tämmösestä Vai onko se sellainen, mikä tehdään yksityisellä puolella itse niin halutessa? Mitkä on sen hyödyt/haitat? Mulla on erään laskurin mukaan tänään 4+3 ja ensimmäinen neuvolakäynti varattu neljän viikon päähän, siellä ei vissiin vielä mitään ultrata?
Päijät-Hämeen alueella on Lahdessa myös tuo Perhe Arte, hyvä tietää että ovat saaneet positiivista palautettaAinakaan pk-seudulla ei neuvolassa tehdä varhaisultraa vaan eka neuvolakäynti on vaan keskustelua ja mitataan oma paino, verenpaine jne, raskautta ei todenneta millään tavalla. Eka julkisen tarjoama ultra on sitten nt-ultra (joka muistaakseni rv11-13 välillä).
Pk-seudulla ainakin Kaunis Odotus ja Perhe Arte tarjoaa huokeita varhaisultria kätilön tekeminä, Kaunis Odotuksessa me käytiin syksyllä vu:ssa ja oli tosi kiva paikka! Myös Perhe Artesta oon kuullut hyvää.
Okei ehkä näissäkin voi olla myös paikkakuntakohtaisia eroja! Mulla ei ekalla käynnillä otettu näytettä, mutta annettiin jatkoa varten ohjeet, että pitää sit ennen jokaista käyntiä itse käydä ottamassa pissatesti kun siitä tutkitaan sokerit ja proteiinit. Että ehkä toi sunkin en näyte voi olla sitä varten tai sittenhän se voi olla, että siellä tutkitaan myös hcg!Päijät-Hämeen alueella on Lahdessa myös tuo Perhe Arte, hyvä tietää että ovat saaneet positiivista palautetta
Minua neuvottiin ennen ekaa neuvolakäyntiä olemaan pissaamatta 3-4h jotta saavat näytteen, jotenkin oletin että siitä sitten varmistettais raskaus Tai en ainakaan keksinyt muuta syytä miksi pitää näyte antaa
Aivan, okei! Vitsin mahtava tämä palsta kun saa niin paljon tietoa teiltä muilta Ja kyllähän tämäkin toki selviää sitten siellä käynnillä, mutta hyvä se on tietää etukäteen edes joitain asioita kun muuten kaikki on täysin uuttaOkei ehkä näissäkin voi olla myös paikkakuntakohtaisia eroja! Mulla ei ekalla käynnillä otettu näytettä, mutta annettiin jatkoa varten ohjeet, että pitää sit ennen jokaista käyntiä itse käydä ottamassa pissatesti kun siitä tutkitaan sokerit ja proteiinit. Että ehkä toi sunkin en näyte voi olla sitä varten tai sittenhän se voi olla, että siellä tutkitaan myös hcg!
Google kertoi näin: ”Virtsanäyte: Ennen jokaista vastaanottokäyntiä odottava äiti käy antamassa virtsanäytteen neuvolan ohjeiden mukaisesti. Yleensä virtsasta katsotaan, onko siinä sokeria (U-Gluk) tai proteiinia (U-Prot), mutta tarvittaessa voidaan ottaa myös muita näytteitä. Jos virtsassa on sokeria, se voi viitata raskausdiabetekseen.”