Varhaisultra

Mietittiin varhaisultran varaamista toukokuun vikalle viikolle, jolloin ois rv6 käynnissä. Varmaan johonkin 6+4 tai 6+5 tienoille. Haluaisin käydä sit rv8 ja ehkä vielä rv10 uudestaan. Ollaan puolison kanssa juteltu, että mikä vaan mikä antaa vähän mielenrauhaa, on nyt hyvä. 🩷 Ehkä viikonloppuna rohkaistutaan jo tuo varaamaan kun vaihtuu rv5!
 
Kävin tänään varhaisultrassa ja sain mielenrauhaa, siellä oli sykkeellinen jo 7+1 viikoilla oleva papunen.:red-heart:Nyt sitten laskettu aika aikaistu parilla päivällä ja olis jo 2.1.!
Oi ihanaa, paljon onnea! 🥰
 
meillä on kiva kun meidän pienen paikkakunnan neuvalassa ultaraan ekalla neuvolakäynnillä jo, eli onko se nyt viikoilla 7-9 :smiling-eyes: mun pitikin soittaa tänään aikaa mutta unohtu. ja toisaalta jännitän soittamista ja neuvolaan menemistä koska sitte tämä raskaus viimeistään tulee täysin todelliseksi itselle :rolling::smiling face with heart-eyes:
 
Varasin ajan varhaisultraan 🫢 Kuvittelin varanneeni sen päivälle 7+4 mutta uudelleenlaskun jälkeen totesin että se onkin 6+4, niin voiko tuolloin näkyä jo sydämensyke? 🤔 Senhän voi toki vielä perua ja varata uuden ajan seuraavalle viikolle, muttakun ei vaan millään malttais odottaa 🤭😅
 
Varasin ajan varhaisultraan 🫢 Kuvittelin varanneeni sen päivälle 7+4 mutta uudelleenlaskun jälkeen totesin että se onkin 6+4, niin voiko tuolloin näkyä jo sydämensyke? 🤔 Senhän voi toki vielä perua ja varata uuden ajan seuraavalle viikolle, muttakun ei vaan millään malttais odottaa 🤭😅
Sydän alkaa sykkiä 25 päivää hedelmöittymisestä. Voi se sillon jo näkyä mut jos ei näy ni sit vaa varaamaan seuraavaa varhaisultraa🥰
 
Varasin ajan varhaisultraan 🫢 Kuvittelin varanneeni sen päivälle 7+4 mutta uudelleenlaskun jälkeen totesin että se onkin 6+4, niin voiko tuolloin näkyä jo sydämensyke? 🤔 Senhän voi toki vielä perua ja varata uuden ajan seuraavalle viikolle, muttakun ei vaan millään malttais odottaa 🤭😅
Sydän alkaa sykkiä 25 päivää hedelmöittymisestä. Voi se sillon jo näkyä mut jos ei näy ni sit vaa varaamaan seuraavaa varhaisultraa🥰
 
Mä kävin kerran alkuraskauden ultrassa viikolla 6+1, jolloin alkio vastasi 5+6 ja sykekin kaiken ihmeeksi näkyi silloin!

Jos tietää että ovulaatio on ollut muutamia päiviä vaikka sitä klassista kp 14 myöhemmin, niin itse ainakin pelaisin varmaan päälle ja odottaisin mielummin sen muutaman ylimääräisen päivän 😊
 
Varasin ajan varhaisultraan 🫢 Kuvittelin varanneeni sen päivälle 7+4 mutta uudelleenlaskun jälkeen totesin että se onkin 6+4, niin voiko tuolloin näkyä jo sydämensyke? 🤔 Senhän voi toki vielä perua ja varata uuden ajan seuraavalle viikolle, muttakun ei vaan millään malttais odottaa 🤭😅
Jos vaan ovis on tullut suht niihin aikoihin kuin oletat, niin kyllä sit pitäisi jo 6+4 näkyä! Mä lasken myös koko ajan raskausviikot ovulaatiosta kun testasin sen ja ajateltiin kanssa varata just siitä laskettuna 6+4 eka varhaisultra 😊
 
Mä varasin kans jo hätäisenä varhaisultran :Face With Tears Of Joy: ei ollu kuin yksi ainoa edes alkuiltaan osuva aika tarjolla ja meiltä on matkaa tonne missä noita tehään, niin oli pakko ottaa se. Meni vaan 7+3 sunnilleen, haluaisin jo vähä aiemmin vaikka tiiän että suositus on vasta 7+0 alkaen. Perun sitten jos päästäänkin johonkin aiemmin :Smiling Face With Smiling Eyes: Viimeksi neuvolassa ultrattiin mutta se on aika poikkeus, täällä ei yleensä neuvola tee mutta sain taustalla olleen keskeytyksen takia mielenrauhaultran sieltä. Ehkä koitan jotenkin puhua sen nytkin 🫢 henk.koht. en ymmärrä miksi näitä ei voi neuvolassa tehdä, jos laitteet siellä on, eikai ne käytössä kulu... Ja tosi eriarvoisessa asemassa on paikkakunnasta riippuen, tässä saman hyvinvointialueen sisällä on eri paikkakunnalla pari kaveria ollut vasta raskaana ja siellä on ultrattu neuvolassa joka kerta 😲 ja sitten jossain ei saa kun tasan ne kaksi pakollista 🙄
 
Minä kävin sunnuntaina, ajatellen että olisi 6+5. Ultrassa kuitenkin raskauspussi ja mahdollinen alkiokaiku oli selkeästi pienemmät, vastasi 5+6, eikä sykettä pystynyt vielä näkemään. Jos ovulaatio olisi ollut myöhemmin niin voisi olla ihan ok, mutta testasin ovulaation (ja muutenkin tunsin kehossa) sekä tein ensimmäinen haamun jo dpo 10. En siis usko että on juurikaan myöhemmin ollut, eli vaihtoehdoksi jää keskeytynyt keskenmeno.

Nyt on aivan luvattoman pitkä aika yrittää odotella seuraavaa ultraa tai sitä että alkaisi vuotaa spontaanisti. 😭 seuraava ultra oli sovittu jo 30.5., jolloin alkuperäisen laskennan mukaan pitäisi olla 8+2, mutta sinne asti en kyllä selviä. Neuvolasta annettiin ohjeeksi tehdä raskaustestejä, että jos ne lähtee haalistumaan, mutta todella vahvaa viivaa näyttää.
 
Minä kävin sunnuntaina, ajatellen että olisi 6+5. Ultrassa kuitenkin raskauspussi ja mahdollinen alkiokaiku oli selkeästi pienemmät, vastasi 5+6, eikä sykettä pystynyt vielä näkemään. Jos ovulaatio olisi ollut myöhemmin niin voisi olla ihan ok, mutta testasin ovulaation (ja muutenkin tunsin kehossa) sekä tein ensimmäinen haamun jo dpo 10. En siis usko että on juurikaan myöhemmin ollut, eli vaihtoehdoksi jää keskeytynyt keskenmeno.

Nyt on aivan luvattoman pitkä aika yrittää odotella seuraavaa ultraa tai sitä että alkaisi vuotaa spontaanisti. 😭 seuraava ultra oli sovittu jo 30.5., jolloin alkuperäisen laskennan mukaan pitäisi olla 8+2, mutta sinne asti en kyllä selviä. Neuvolasta annettiin ohjeeksi tehdä raskaustestejä, että jos ne lähtee haalistumaan, mutta todella vahvaa viivaa näyttää.
Olen pahoillani ❤️😭 Pitkät päivät odotella varmistusultraa😔.
 
Minä kävin sunnuntaina, ajatellen että olisi 6+5. Ultrassa kuitenkin raskauspussi ja mahdollinen alkiokaiku oli selkeästi pienemmät, vastasi 5+6, eikä sykettä pystynyt vielä näkemään. Jos ovulaatio olisi ollut myöhemmin niin voisi olla ihan ok, mutta testasin ovulaation (ja muutenkin tunsin kehossa) sekä tein ensimmäinen haamun jo dpo 10. En siis usko että on juurikaan myöhemmin ollut, eli vaihtoehdoksi jää keskeytynyt keskenmeno.

Nyt on aivan luvattoman pitkä aika yrittää odotella seuraavaa ultraa tai sitä että alkaisi vuotaa spontaanisti. 😭 seuraava ultra oli sovittu jo 30.5., jolloin alkuperäisen laskennan mukaan pitäisi olla 8+2, mutta sinne asti en kyllä selviä. Neuvolasta annettiin ohjeeksi tehdä raskaustestejä, että jos ne lähtee haalistumaan, mutta todella vahvaa viivaa näyttää.
Voi olen niin pahoillani 😭 nää on just niitä uutisia mitä ei kenellekään toivo 😔
 
Minä kävin sunnuntaina, ajatellen että olisi 6+5. Ultrassa kuitenkin raskauspussi ja mahdollinen alkiokaiku oli selkeästi pienemmät, vastasi 5+6, eikä sykettä pystynyt vielä näkemään. Jos ovulaatio olisi ollut myöhemmin niin voisi olla ihan ok, mutta testasin ovulaation (ja muutenkin tunsin kehossa) sekä tein ensimmäinen haamun jo dpo 10. En siis usko että on juurikaan myöhemmin ollut, eli vaihtoehdoksi jää keskeytynyt keskenmeno.

Nyt on aivan luvattoman pitkä aika yrittää odotella seuraavaa ultraa tai sitä että alkaisi vuotaa spontaanisti. 😭 seuraava ultra oli sovittu jo 30.5., jolloin alkuperäisen laskennan mukaan pitäisi olla 8+2, mutta sinne asti en kyllä selviä. Neuvolasta annettiin ohjeeksi tehdä raskaustestejä, että jos ne lähtee haalistumaan, mutta todella vahvaa viivaa näyttää.
Voi miten kurjia uutisia 😢 Olen tosi pahoillani! 🩷 Olisiko neuvolan kautta mahdollista päästä hcg-mittaukseen pari kertaa, jos se antaisi vielä lisää tietoa tilanteesta? Epätietoisuus ja odottelu on pahinta!
 
Voi miten kurjia uutisia 😢 Olen tosi pahoillani! 🩷 Olisiko neuvolan kautta mahdollista päästä hcg-mittaukseen pari kertaa, jos se antaisi vielä lisää tietoa tilanteesta? Epätietoisuus ja odottelu on pahinta!
Neuvolasta luvattiin soitella torstaina uudestaan, että katsotaan onko tullut lääkärille peruutusaikoja, jos ei ole niin sitten vähintään ne hcg-mittaukset pitäisi kyllä saada.
 
Takaisin
Top