Varhaisultra

Mä soitin sinne neuvolaan eilen ja sieltä vastattiin et se mun nt-ultra on tosiaan vasta sillon 27.6. jälkeen. Olin muuten tosiaan laskenu väärin ja sillon mulla on 12+6, eikä 13+6. Minä ja mun kehno matikkapää. 😅 Mutta menee silti kyllä tosiaan viimeiselle mahdolliselle viikolle. Aatella jos vaikka tulis sillon kipeäksi tai jotain...

No mutta siitä turhautuneena sit varasin samantien tälle päivälle ajan ultraan Kaunis odotus -paikkaan (kiitos teidän maininnoista, ei tarttenu alkaa googlaa ja etsiä, et mikä olis hyvä paikka!)

Ja siellähän tosiaan näkyi kuin näkyikin eloisa tapaus, joka näytti melkein kaikki puolensa sen 20 min aikana. 😍 Koon puolesta vastas ensimmäisellä mittauksella 9+3, joka on yhden päivän vähemmän kuin on laskettu, mutta sit kun se käänsi selkänsä ja otettiin uudet mitat niin tulos oli 9+4.

Huhhuh onpa jännää. Kaikki tuli nyt paljon konkreettisemmaks. Kannatti käydä! Ehkä nyt jaksaa sitten odottaa siihen kuun loppuun. 😊

Oi, ihanaa! :smiling face with heart-eyes: Onnittelut!! ❤️

• Sympatiaa
Reaktiot: MMV
Tulevia ultria:

7.6 perhonen34
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen, amandatt
10.6. Jadine
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91, Pätkä, Prairie, # haaveena4
Huomenna ei tainnutkaan olla kellään ultraa?

Onnittelut MMV vielä hyvistä ultrakuulumisista! 😍

• Sympatiaa
Reaktiot: MMV
Voi apua, unohdin sen kokonaan! 😞 Tsemppiä kovasti sinne ultraan, pidetään kaikki varpaat ja sormet ristissä, että oiskin kaikki kuten pitää 🙏🏻🤞🏻❤️

Nyt alkoi tuhruvuoto. Ja oikeastaan olen helpottunut siitä että kohtu tyhjenisi spontaanisti niin saisi suunnata katseen tulevaan. Helpompi olisi jos hoituisi luonnollisesti ilman tyhjennyksiä. Olen ollut niin varma että kaikki ei ole hyvin ja olisi kamalaa roikkua toivossa kun tietää että sikiöllä ei ole kaikki kuitenkaan hyvin. ❤ mä kerron vielä huomenna teille kuulumiset jos en niillä teitä järkytä mutta sitten pyydän poistoa tuolta salaisesta ryhmästä ja suuntaan katseeni yritykseen ja palautumiseen. Toivon teille kaikille onnellista raskausaikaa ja seurailen välillä täällä mitä teille kuuluu. ❤😊

Nyt alkoi tuhruvuoto. Ja oikeastaan olen helpottunut siitä että kohtu tyhjenisi spontaanisti niin saisi suunnata katseen tulevaan. Helpompi olisi jos hoituisi luonnollisesti ilman tyhjennyksiä. Olen ollut niin varma että kaikki ei ole hyvin ja olisi kamalaa roikkua toivossa kun tietää että sikiöllä ei ole kaikki kuitenkaan hyvin. ❤ mä kerron vielä huomenna teille kuulumiset jos en niillä teitä järkytä mutta sitten pyydän poistoa tuolta salaisesta ryhmästä ja suuntaan katseeni yritykseen ja palautumiseen. Toivon teille kaikille onnellista raskausaikaa ja seurailen välillä täällä mitä teille kuuluu. ❤😊
Tsemppiä huomiseen, tule ehdottomasti kertomaan ultran tulokset, olet mielessä. :red-heart:

Voi Jossu123❤️ Niin paljon tsemppiä huomiseen! Ja ilman muuta tule kertomaan miten meni! Mä niin toivon, että sieltä tulisi vielä hyviä uutisia😭❤️

tsemppiä huomiseen! Toivotaan että olisikin vain säikähdys ja raskaus jatkuisi normaalisti! ❤️

Kiitos kaikille. ❤ omat toivomukset on nyt kuitenkin jo siellä päässä, että km käynnistyisi itsellään ja pääsisi suuntaamaan katseen oikeasti taas yritykseen. Ymmärrän, että voi kuulostaa kamalalta. Mutta en haluaisi ajatella koko raskautta että vauvassa täytyy olla jotain vikaa sillä viikot heittävät niin paljon ja hcg on aivan liian matala. Olette olleet korvaamaton tuki. Tulen kertomaan huomenna kuulumiset. Olosuhteisiin nähden minä voin ihan hyvin, tuhruvuoto tänään oli jopa jo helpotus. Josko selviäisi tästä ihan luonnollisesti. ❤

Jos keskenmeno ahdistaa, skippaa.

Äitipolilla oli vastassa ihana kätilö ja lääkäri. Alkio oli jo surkastunut niin, ettei sikiökaikua meinannut saada. Lääkäri kuitenkin sanoi ettei yhtään epäile etteikö siellä raskauspussissa olisi alkio ollut. Sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja cytotecit sitten keskiviikkona kotona. Lääkäri sanoi, ettei tarvitse odottaa edes kuukautisia että saa yrittää uudestaan. Keltarauhastukea varten konsultoi vielä endokrinologia. Meinasi ettei välttämättä ole keltarauhasesta nämä kemialliset ja tämä km kiinni vaikka luteaali on varsin lyhyt. Yritin puhua että eihän siitä haittaakaan ilmeisesti ole ja varmistaa vain voivatko näillä spekseillä määrätä. Jos ei niin yritän sitten yksityiseltä.

Pyydän poistoa salaisesta ryhmästä ja seuraan täältä välillä mitä teille kaikille kuuluu. ❤ Toivottavasti teidän odotus sujuu hyvin, mutkattomasti ja onnellisesti. ❤

Nyt ei ainakaan tarvitse arpoa, että mistä kyse ❤️ Tsemppiä kovasti keskenmenon läpikäymiseen, toivottavasti on nopeasti ohi ❤️ Ja toivotaan, että nähdään sut vielä pian uudestaan tällä puolella 😍

Äitipolilla oli vastassa ihana kätilö ja lääkäri. Alkio oli jo surkastunut niin, ettei sikiökaikua meinannut saada. Lääkäri kuitenkin sanoi ettei yhtään epäile etteikö siellä raskauspussissa olisi alkio ollut. Sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja cytotecit sitten keskiviikkona kotona. Lääkäri sanoi, ettei tarvitse odottaa edes kuukautisia että saa yrittää uudestaan. Keltarauhastukea varten konsultoi vielä endokrinologia. Meinasi ettei välttämättä ole keltarauhasesta nämä kemialliset ja tämä km kiinni vaikka luteaali on varsin lyhyt. Yritin puhua että eihän siitä haittaakaan ilmeisesti ole ja varmistaa vain voivatko näillä spekseillä määrätä. Jos ei niin yritän sitten yksityiseltä.

Pyydän poistoa salaisesta ryhmästä ja seuraan täältä välillä mitä teille kaikille kuuluu. ❤ Toivottavasti teidän odotus sujuu hyvin, mutkattomasti ja onnellisesti. ❤
Oon pahoillani. Voimia toipumiseen! ❤

Voi @Jossu123, oon niin pahoillani!❤️ Ihan itku tuli sun puolesta😔 On se äidin vaisto vaan ihmeellinen, miten voi osata aavistaa ettei kaikki ole kunnossa. Hyvä, että sait selvyyden tänään ja piinaava odotus on nyt loppu. Voimia toipumiseen💕 Vaikutat ihanalta tyypiltä ja ansaitset kyllä pelkkää hyvää❤️

Tulevia ultria:

7.6 perhonen34

Poistan itseni listalta, vaikka kyllä lääkärille menenkin. Olen vuotanut niin paljon, että lähinnä menen varmistamaan, että kohtu on tyhjentynyt kokonaan.

Tulevia ultria:

7.6 perhonen34

Poistan itseni listalta, vaikka kyllä lääkärille menenkin. Olen vuotanut niin paljon, että lähinnä menen varmistamaan, että kohtu on tyhjentynyt kokonaan.
Voi ei Jadine!❤️ Oon niin pahoillani sunkin puolesta😭 Pääsetkö milloin lääkäriin tarkistamaan tilanteen?

Voi ei Jadine!❤️ Oon niin pahoillani sunkin puolesta😭 Pääsetkö milloin lääkäriin tarkistamaan tilanteen?
Menen silloin perjantaina, kun oli muutenkin tarkoitus mennä, jos nyt ei tule mitään hälyttävää. Onpahan tässä nyt keholla vielä muutama päivä aikaa tyhjentää kohtu kokonaan. Vuoto on niin samanlaista kuin edellisen keskenmenon tyhjennyksessä, ettei minulla ole epäilystäkään, etteikö tämä olisi keskenmeno, niin ei minulla sinänsä ole mikään kiire lääkäriin.

Takaisin