Aivan ihanaa! Onnea hyvistä uutisista <3Ultrassa käyty!
Siellä pienokainen oli sykkeen kanssa.Vastaten kokoa 6+3
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan ihanaa! Onnea hyvistä uutisista <3Ultrassa käyty!
![]()
Ihanat uutisetUltrassa käyty!
![]()
Pillow onnea ihanista ultrakuulumisista!Mitkä päivät sulla oli omien laskelmien mukaan menossa et osuiko miten hyvin samaan ultran arvion kanssa?
Toihan kuulostaa tosi hyvältä, ei syytäkään huoleenNoita muutamien päivien heittoja on aina, kun mitat on niin pieniä, että tyyliin millinkin mittaerolla on jo päiviä heittoa
![]()
Mua ihmetyttää nyt kun varhaisultrassa sanottiin, että koon puolesta vastais n. 6-3 - 6-5 väliltä ja silloin oli menkoista laskettuna 7+2. Tosiaan voi varmasti heittää viikolla kun mulla pillereiden jälkeen ei tietoa kierron pituudesta ja neuvola laskee sen 28pv mukaan, mutta se kätilö sano, että nt-ultrassa se voiki sit jo vastata sitä menkoista laskettua kokoa tai olla isompiniin voiko se varhaisultran mittaus heittää niin paljon vai mitähän se tarkotti?
![]()
Tekis itekin mieli mennä uudestaan kun nt-ultra vasta 4.7.Mulla ekassa raskaudessa ekassa varhaisultrassa (ovulaatiosta 7+1) se oli 2pv pienempi, kuin olin laskenu ovulaatiosta. Kätilö sanoi, et häntä voi olla piilossa limakalvossa ja oikeasti voi vastata mun arviota. Seuraavassa varhaisultrassa n. rv9-10 se oli puolestaan jo 5 pv ISOMPI, kuin mun arvio ovulaatiosta eli 7pv ero edellisestä mittauksesta. Ja nt-ultrassa oli viel kasvanu 1 päivän. Eli oli 6pv isompi, kuin mun arvio ovulaatiosta.
Eli tosiaan mittaukset voi heittää paljonkin siinä alussa ja ei se alkioiden kasvu selkeästikään ole ihan millintarkkaan samanlaista kaikilla. Oon kyl kuullu tarinoita myös toisinpäin, et ollu pienempi ja tavallaan se mitta ei voi pitää paikkansa, mut silti kaikki menny hyvin. Eipä sitä oikein muuta voi kuin luottaa. Ite aattelin taas mennä parin viikon päästä uudelleen ja varasin jo ajan.![]()
Mua ihmetyttää nyt kun varhaisultrassa sanottiin, että koon puolesta vastais n. 6-3 - 6-5 väliltä ja silloin oli menkoista laskettuna 7+2. Tosiaan voi varmasti heittää viikolla kun mulla pillereiden jälkeen ei tietoa kierron pituudesta ja neuvola laskee sen 28pv mukaan, mutta se kätilö sano, että nt-ultrassa se voiki sit jo vastata sitä menkoista laskettua kokoa tai olla isompiniin voiko se varhaisultran mittaus heittää niin paljon vai mitähän se tarkotti?
aloin nyt jotenki kelailemaan et onhan kaikki kunnossa kun olikin viikon pienempi
ja pahoinvointi mulla alko kyllä jo reippaasti ennen plussaa ja plussasin menkoista laskettuna 4+4.
En tiiä ymmärskö kukaan, mulla vissii vähä ajatukset menee miten sattuu nyt enkä osaa kunnolla tuoda niitä kirjotettuna![]()
Täällä kaikki puhuu että neuvola laskee 28 päivän kierron mukaan, mutta multa kyllä puhelimessa ihan kysyttiin kierron pituutta. Enkä muista että viimeksikään olis 28 päivän mukaan mennyt. Mulla se ainakin heittäisi tosi paljon kun kierto yleensä 32-34 päivää. Ovulaation ja kuukautisten väli kyllö tarkka 14 päivää.
Minulta myös kysyttiin puhelimessa kierron pituutta, kun neuvolaan soitin. Minulla se on yleensä sen 28 tosin.Täällä kaikki puhuu että neuvola laskee 28 päivän kierron mukaan, mutta multa kyllä puhelimessa ihan kysyttiin kierron pituutta. Enkä muista että viimeksikään olis 28 päivän mukaan mennyt. Mulla se ainakin heittäisi tosi paljon kun kierto yleensä 32-34 päivää. Ovulaation ja kuukautisten väli kyllö tarkka 14 päivää.