Varhaisultra

Varhaisultra 2.0 käyty ja siellä meidän pienokainen köllötteli! ❤️😭
Sydän sykki ja viime ultran "puuttuvan päivän" hän oli koossa kirinyt tuplana takaisin. :smiling face with heart-eyes:🥰:Heartred
Teillehän taitaa tulla Taikuri Taikahattunen, tenhoava tempuntekijä, yleisönsä yllättäjä!
 
Muokattu viimeksi:
Onkos nt ultralle jo ketjua

Ei taida ainakaan tällä puolella olla 🤔, mutta voisihan tällekkin puolelle perustaa sellaisen. ☺️

Onko teillä jo nt-ultra aika? :)
Itse sain tänään oman ajan. ☺️ Siihen on vähän reilu kolme viikkoa aikaa! Jännää. 😬
 
Mullekki laitettiin jo nt-ultraan aika mut se meidän ultraajalääkäritäti ei tajunnut ettei me enää olla Taysin asiakkaita tästä eteenpäin vaan kaikki menee jatkossa oman paikkakunnan kautta. :Upside Down Face: Ei oo iso asia, mutta ärsyttää kun pitää itse toisten sotkuja selvitellä.. Sekin ärsyttää, kun se oli meidän hedelmöityshoitotodistukseen kirjannut että mä oon itsellinen vaikka me oltiin molemmat paikalla ja ihan molemmat tässä hommassa ollaan. Perkele.
 
Minä kävin vasta toissapäivänä yksityisellä varhaisultrassa ja siksi tipahdin tänne tammikuisten puolelle. Laskettu aika muuttui 1.2. -> 29.1. Lähetteen nt-ultraan saan varmaan 5.7. kun ensimmäisen neuvolakäynti.
 
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset!
Olen käynyt ulkomailla kaikki raskauteen liittyvät käynnit. Joka kerta lääkäri ultraa, mikä on yllättänyt. Ensimmäinen ultra jo viikolla 5.
 
Takaisin
Top