Tänään olis pitänyt olla 6+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko tuo 4.5. Ovisplussapäivä vai siitä seuraava? Sen mukaan en olisi huolissani. Ovulaatiosta sulla ois sitten vasta 6+6 minkä mukaan tuo 6pv heitto koossa voi olla vielä ihan normaali. Aika näyttää. ❤Mä tikutin oviksen, mut semmosilla ihan perustikuilla (ei digi), et niissä saattaa kyllä olla heittoa päivän jos toisen.
Mulla viimeset menkat alko 23.4 ja ovis oli 4.5mä en näistä ymmärrä oikeen
todella helpottunut olo että syke löytyi ja oli kiinnittynyt oikeeseen paikkaan. Kaikki muut mitat oli hyvät. Mut se kätilö oli kyllä tosi ihana mut silti kerto että 50/50 mahis, että viikon päästä ollaan viisaampia.
Toivon niin kovasti, ettei menis kesken vaan jaksais kasvaa.
Aloin miettii siellä, että mulla tais käydä mun pojasta samallalailla, että taisin käydä kahdestimut ihan satavarma en ole, siitä on jo kohta 8vuotta
![]()
Tuo 4.5 oli ovisplussaOliko tuo 4.5. Ovisplussapäivä vai siitä seuraava? Sen mukaan en olisi huolissani. Ovulaatiosta sulla ois sitten vasta 6+6 minkä mukaan tuo 6pv heitto koossa voi olla vielä ihan normaali. Aika näyttää. ❤
Ovis on sitten laskennallisesti 5.5 :)Tuo 4.5 oli ovisplussalasketaanko se vasta seuraavasta
onneks pian on taas viikonloppu ja maanantai tulee pian
![]()
Joo, ovisplussa on yleensä dpo -1.Tuo 4.5 oli ovisplussalasketaanko se vasta seuraavasta
onneks pian on taas viikonloppu ja maanantai tulee pian
![]()
Oij, kiitos selvennyksestäJoo, ovisplussa on yleensä dpo -1.eli sitten olis vasta 6+5. Ja kaikilla se ovulaatio ei tapahdu seuraavana päivänä mutta ovisplussasta 12-48h päästä. Ja ei välttämättä tapahdu silloinkaan, sitten kroppa voi yrittää uudestaan ovuloida ja onnistuukin silloin. Eli ihan hyvin tuo pieni koko voi olla normaali. Mittavirhe, osin piilossa kudoksissa, myöhäisempi ovulaatio yms yms.
Ja muutamien päivien koko erot voi kiriä kasvussa kiinni esim nt ultraan mennessä.
Vaikuttaa ihan lupaavalta, kun syke kuitenkin löytyi ja melko pieni heitto oletetusta ovispäivästä laskienNoniin, nyt poika haettu kaverilta ja pääsen tänne kirjottaa.
Syke löytyi, mutta oli todella pieni, vastasi mitoilta 5+6 tai 6+0.
Varattiin ensi maanantaille uusi aika ja katotaan onko kasvanut![]()
Ihana kun pääset huomenna kanssa. Mä oon huomisen vapaapäivällä, kerään voimia ja oon kärppänä linjoilla kun sulla on aikaHuomenna ois sit the ultrapäivä itselläkin, miten sitä jaksaa odottaa iltaan?!Tsemppiä myös muille huomenna ultraan meneville, toivotaan hyviä uutisia kaikille
![]()
Oho no niinpäs muuten onkinViimeisiä varhaisultria vissiin viedään vai puuttuuko jonkun ultra vielä listasta?
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen, amandatt
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91, Pätkä, Prairie, # haaveena4, perhonen34
Onko sulla huomenna töitä? Mietin, että ”nopeuttaako” se yhtään päivääHuomenna ois sit the ultrapäivä itselläkin, miten sitä jaksaa odottaa iltaan?!Tsemppiä myös muille huomenna ultraan meneville, toivotaan hyviä uutisia kaikille
![]()
Noniin, nyt poika haettu kaverilta ja pääsen tänne kirjottaa.
Syke löytyi, mutta oli todella pieni, vastasi mitoilta 5+6 tai 6+0.
Varattiin ensi maanantaille uusi aika ja katotaan onko kasvanut![]()

Laatuaikaa tytön kanssa on parasta vapaapäivän puuhaaMulla on huomenna vapaapäivä, sehän siitä kamalan tekeekin, kun ei oo muuta kuin aikaa odotellaPitää kehittää tytön kanssa paljon tekemistä ja mennään onneks myös syömään miehen kanssa ennen ultraa
![]()
Mulla klo 9:30, eli ei ihan hirveen kauaa tarvi odotella. Jännittää ihan mielettömästi.Täällä jo malttamattomana odottamassa ultratuloksia, mihin aikaan tänään ultrattavilla on The hetki?![]()
Voi kumpa kaikki olis hyvin!