Varhaisultra

Voimia @Jossu123 ja @Jadine tuleviin päiviin ja asian käsittelyyn. Hyvä että saitte Jossu asialle nyt selvyyden niin pääsette jatkamaan eteenpäin. Ja toivon kovasti, että teillä molemmilla pian tärppää uudelleen ja saatte pienen syliin asti ❤️

Menen silloin perjantaina, kun oli muutenkin tarkoitus mennä, jos nyt ei tule mitään hälyttävää. Onpahan tässä nyt keholla vielä muutama päivä aikaa tyhjentää kohtu kokonaan. Vuoto on niin samanlaista kuin edellisen keskenmenon tyhjennyksessä, ettei minulla ole epäilystäkään, etteikö tämä olisi keskenmeno, niin ei minulla sinänsä ole mikään kiire lääkäriin.
Oon pahoillani! Voimia toipumiseen! ❤

Voi @Jossu123 ja @Jadine 😭😭
Itku tuli kun luin viestinne täältä, olisin niin kovin toivonut että saamme teidät pitää täällä! Toivon teille molemmille pikaista ja pysyvää plussaa ja tuun varmasti lukemaan muista ketjuista teidän kuulumisia. Voimia ja tsemppiä molemmille ❤️❤️

Perhonen34 tsemppiä huomiseen ultraan! ❤️ Tuuhan kertomaan sit kuulumisia 🙂

Johonkin tässä on nyt pari viikkoa kadonnut, kun ylihuomenna on jo omakin ultra 😱

Jos keskenmeno ahdistaa, skippaa.

Äitipolilla oli vastassa ihana kätilö ja lääkäri. Alkio oli jo surkastunut niin, ettei sikiökaikua meinannut saada. Lääkäri kuitenkin sanoi ettei yhtään epäile etteikö siellä raskauspussissa olisi alkio ollut. Sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja cytotecit sitten keskiviikkona kotona. Lääkäri sanoi, ettei tarvitse odottaa edes kuukautisia että saa yrittää uudestaan. Keltarauhastukea varten konsultoi vielä endokrinologia. Meinasi ettei välttämättä ole keltarauhasesta nämä kemialliset ja tämä km kiinni vaikka luteaali on varsin lyhyt. Yritin puhua että eihän siitä haittaakaan ilmeisesti ole ja varmistaa vain voivatko näillä spekseillä määrätä. Jos ei niin yritän sitten yksityiseltä.

Pyydän poistoa salaisesta ryhmästä ja seuraan täältä välillä mitä teille kaikille kuuluu. ❤ Toivottavasti teidän odotus sujuu hyvin, mutkattomasti ja onnellisesti. ❤
Vooi ei @Jossu123 , osaispa valita sanat tähän nyt oikein😱💔😞

Voimia kovasti sinne teille😘 Olen niin pahoillani ja toivon kovasti, että pian teillä on oma pikkunen sylissä❤️

Olet upea❤️❤️

Perhonen34 tsemppiä huomiseen ultraan! ❤️ Tuuhan kertomaan sit kuulumisia 🙂

Johonkin tässä on nyt pari viikkoa kadonnut, kun ylihuomenna on jo omakin ultra 😱
Tuun todellakin❤️ kumpa kaikki olisi hyvin💗

Meillä on illalla kello 19:15 vasta ultra🙊 mitenhän mä pysyn aamulla housuissani🙊🙊🙊😅 jos jois vaikka pari litraa vettä niin menis aika joutusasti😅

Muokattu viimeksi:
Älä katoa mihkään, sama se mikä kuukausi on kyseessä, kun yhteen kuulutaan silti😘 Kyllä se teilläkin sieltä tulee❤️

Tuun todellakin❤️ kumpa kaikki olisi hyvin💗

Meillä on illalla kello 19:15 vasta ultra🙊 mitenhän mä pysyn aamulla housuissani🙊🙊🙊😅 jos jois vaikka pari litraa vettä niin menis aika joutusasti😅
No älä mitään, meillä myös huomenna sama aika, tulee niin pitkä päivä odottaa 😫

Noniin, nyt poika haettu kaverilta ja pääsen tänne kirjottaa.

Syke löytyi, mutta oli todella pieni, vastasi mitoilta 5+6 tai 6+0.

Varattiin ensi maanantaille uusi aika ja katotaan onko kasvanut😱😱
Mikä rv sulla nyt piti olla siis? Ja ootko varma oviksen ajankohdasta? 🤔

Noniin, nyt poika haettu kaverilta ja pääsen tänne kirjottaa.

Syke löytyi, mutta oli todella pieni, vastasi mitoilta 5+6 tai 6+0.

Varattiin ensi maanantaille uusi aika ja katotaan onko kasvanut😱😱
Hyvä että syke löytyi. ❤ Samaa kysyisin kuin mustikka, että Ootko varma ovulaatiosta?

Mä tikutin oviksen, mut semmosilla ihan perustikuilla (ei digi), et niissä saattaa kyllä olla heittoa päivän jos toisen.

Mulla viimeset menkat alko 23.4 ja ovis oli 4.5🤔 mä en näistä ymmärrä oikeen😅

todella helpottunut olo että syke löytyi ja oli kiinnittynyt oikeeseen paikkaan. Kaikki muut mitat oli hyvät. Mut se kätilö oli kyllä tosi ihana mut silti kerto että 50/50 mahis, että viikon päästä ollaan viisaampia.

Toivon niin kovasti, ettei menis kesken vaan jaksais kasvaa.

Aloin miettii siellä, että mulla tais käydä mun pojasta samallalailla, että taisin käydä kahdesti🤔 mut ihan satavarma en ole, siitä on jo kohta 8vuotta😅😱

Takaisin