Varhaisultra

Tähän en osaa sanoa kyllä juuta enkä jaata😄 Varasin ite ajan Perhe-Artelta ja siellä ultra on kätilön tekemä. Hinta oli 86 euroa😊
Samaa paikkaa mä tässä katselin, täytyy vielä miettiä🤭 oon vielä vähän flunssanen niin eihän kukaan ottais mua vielä edes vastaan🤣

Onkohan se niin, että sit jos siellä oliskin jotain hämminkiä (tuulimuna tms), niin gyne vois määrätä tyhjennyslääkkeet, mutta kätilö laittais vaan lähetteen gynelle? En oo varma.
Niin tätä samaa mä mietin🧐 tai sitten kätilö voi konsultoida gyneä asiasta ettei tarvii mennä toiselle käynnille vielä erikseen🤷🏼‍♀️

Oman kokemuksen mukaan noi yksityiset kätilöt on tosi ihania ja edullisiakin, mutta mulle tuli itselle ongelmia kun kaikki ei ollutkaan hyvin. Kun ainakaan osa näistä yksityisistä kätilöistä ei voi edes kirjoittaa lähetettä mihinkään eteenpäin, vaikka toteaisi keskenmenon. Niin sitten täytyi itse soitella ympäriinsä, että miten pääsisi sairaanhoidon piiriin ja oli todella hankalaa. 😞 Mutta onneksi hyviä kokemuksia löytyy enemmän. 😊

Minulla onneksi varhaisultra kuuluu ihan normaaliin raskauden seurantaan täällä, mutta jos ei kuuluisi, niin haluaisin kyllä sinne silti. Viimeksi tosiaan todettiin 7+5 keskeytynyt keskenmeno. Kehitys oli pysähtynyt jo rv5, ja kun tyhjennys aloitettiin reilua viikkoa myöhemmin, vuoto ei ollut edelleenkään alkanut itsestään. Oli ihan tarpeeksi rankkaa tietää, että on kantanut sisällään kuollutta alkiota useamman viikon, mutta ilman tuota ultraa tilanne olisi mahdollisesti selvinnyt vasta monta viikkoa myöhemmin.

Minulla onneksi varhaisultra kuuluu ihan normaaliin raskauden seurantaan täällä, mutta jos ei kuuluisi, niin haluaisin kyllä sinne silti. Viimeksi tosiaan todettiin 7+5 keskeytynyt keskenmeno. Kehitys oli pysähtynyt jo rv5, ja kun tyhjennys aloitettiin reilua viikkoa myöhemmin, vuoto ei ollut edelleenkään alkanut itsestään. Oli ihan tarpeeksi rankkaa tietää, että on kantanut sisällään kuollutta alkiota useamman viikon, mutta ilman tuota ultraa tilanne olisi mahdollisesti selvinnyt vasta monta viikkoa myöhemmin.
Tällaisessa tilanteessa olis kyllä kiva tietää mahdollisimman pian, oon tosi pahoillani sun puolesta😣💔 mutta toivotaan et saatais nyt kaikki hyviä uutisia!💕🙏🏼

Onko hyvä aika varata varhaisultra ajankohtaan kun on 6+6 ja ei tietoa siis kierron säännöllisyydestä?
Varasin juuri myös 6+6. Viimeksi näytin käyneen melkein viikkoa myöhemmin, mutta laskeskelin, että tuossakin on jo muutama päivä varaa (6+3 taisi olla jossain suositus, että silloin aikaisintaan, että syke olisi havaittavissa).

Edit: Tai siis voi toki osalla aiemminkin näkyä kuin 6+3 😄

En oo koskaan käyny, jos ois varaa ni ehkä voisin mennäkkin. Meillä vaa kaks ultraa raskausaikana

Hox hox pääkaupunkiseudulla asuvat!

Bongasin just Kaunis odotus -yrityksen instagramista, että heillä on ens ja sitä seuraavalla viikolla koulutuspäiviä, joihin etsitään raskaana olevia. Saa varhaisultran -50%! Normaalisti 84€. 😊 Ottavat mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Hox hox pääkaupunkiseudulla asuvat!

Bongasin just Kaunis odotus -yrityksen instagramista, että heillä on ens ja sitä seuraavalla viikolla koulutuspäiviä, joihin etsitään raskaana olevia. Saa varhaisultran -50%! Normaalisti 84€. 😊 Ottavat mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Me oltiin ajateltu ettei mennä varhaisultraan, mutta kun näin tän niin laitoin heti sähköpostia! Kiitos vinkistä🤩 toivottavasti onnistuu😍 ekaan ultraan on kuitenkin vielä ikuisuus…

Mä saan vasta maanantaina varattua kun maanantaina saa ilmoittaa vasta testituloksista. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: Jadine tuu sitten kertomaan miten ultrassa sujuu! :smiling face with heart-eyes:

Meillä kuuluu varhaisultra naikkarilla kun ollaan hoidoista raskauduttu. Aika olis 8.6 ja sillon on viikkoja 8+1. Vielä saa odotella jonkun aikaa. :Heavy Black Heart:

Mä kävin just tänään. Ja kaikki oli just niinku pitääkin 😊😊
Vähän jo odottelinkin sinun ultrakuulumisiasi, kun muistin, että sinulla oli ainakin ultra ennen minua. Ihana kuulla, että kaikki oli hyvin! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin