Samaa paikkaa mä tässä katselin, täytyy vielä miettiäTähän en osaa sanoa kyllä juuta enkä jaataVarasin ite ajan Perhe-Artelta ja siellä ultra on kätilön tekemä. Hinta oli 86 euroa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaa paikkaa mä tässä katselin, täytyy vielä miettiäTähän en osaa sanoa kyllä juuta enkä jaataVarasin ite ajan Perhe-Artelta ja siellä ultra on kätilön tekemä. Hinta oli 86 euroa
![]()
Niin tätä samaa mä mietinOnkohan se niin, että sit jos siellä oliskin jotain hämminkiä (tuulimuna tms), niin gyne vois määrätä tyhjennyslääkkeet, mutta kätilö laittais vaan lähetteen gynelle? En oo varma.
Tällaisessa tilanteessa olis kyllä kiva tietää mahdollisimman pian, oon tosi pahoillani sun puolestaMinulla onneksi varhaisultra kuuluu ihan normaaliin raskauden seurantaan täällä, mutta jos ei kuuluisi, niin haluaisin kyllä sinne silti. Viimeksi tosiaan todettiin 7+5 keskeytynyt keskenmeno. Kehitys oli pysähtynyt jo rv5, ja kun tyhjennys aloitettiin reilua viikkoa myöhemmin, vuoto ei ollut edelleenkään alkanut itsestään. Oli ihan tarpeeksi rankkaa tietää, että on kantanut sisällään kuollutta alkiota useamman viikon, mutta ilman tuota ultraa tilanne olisi mahdollisesti selvinnyt vasta monta viikkoa myöhemmin.
Varasin juuri myös 6+6. Viimeksi näytin käyneen melkein viikkoa myöhemmin, mutta laskeskelin, että tuossakin on jo muutama päivä varaa (6+3 taisi olla jossain suositus, että silloin aikaisintaan, että syke olisi havaittavissa).Onko hyvä aika varata varhaisultra ajankohtaan kun on 6+6 ja ei tietoa siis kierron säännöllisyydestä?
Me oltiin ajateltu ettei mennä varhaisultraan, mutta kun näin tän niin laitoin heti sähköpostia! Kiitos vinkistäHox hox pääkaupunkiseudulla asuvat!
Bongasin just Kaunis odotus -yrityksen instagramista, että heillä on ens ja sitä seuraavalla viikolla koulutuspäiviä, joihin etsitään raskaana olevia. Saa varhaisultran -50%! Normaalisti 84€.Ottavat mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Mä sain kans ajan sieltä!Olin varannu varhaisultran tonne Kaunis odotukseen, mutta sainki sen nyt muutettua tohon, että saa puoleen hintaan. Kiitos vinkistä!![]()
Voi kuinka jännää!!! Mulla vasta 30.5. MaanantainaJokos täällä alkaa olla ensimmäisiä ultria lähipäivinä, niin päästään jännittämään yhdessä? Minulla on maanantaina.![]()

Mä kävin just tänään. Ja kaikki oli just niinku pitääkinJokos täällä alkaa olla ensimmäisiä ultria lähipäivinä, niin päästään jännittämään yhdessä? Minulla on maanantaina.![]()
Vähän jo odottelinkin sinun ultrakuulumisiasi, kun muistin, että sinulla oli ainakin ultra ennen minua. Ihana kuulla, että kaikki oli hyvin!Mä kävin just tänään. Ja kaikki oli just niinku pitääkin![]()