Mahtavaa!Mä kävin just tänään. Ja kaikki oli just niinku pitääkin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahtavaa!Mä kävin just tänään. Ja kaikki oli just niinku pitääkin![]()
Joo. Kyl pysy. Olin osannu laskea raskauden kesyonkin täysin oikeen. Ihme kyllä.Mahtavaa!Pysyikö laskettu aika samana koon puolesta?
![]()
Näin jo untakin, että olin lääkärillä, mutta lääkäri ei sitten ultrannutkaan! "Ei me nyt näin aikaisin vielä ultrata."
Vähän mietityttää kyllä tuo ultran varhainen ajankohta, mutta kaipa se syke pitäisi jo näkyä, kun on ovulaatiosta laskettuna 6+3.Voi ihanaa, ultra!Jännittää huominen ultra.Näin jo untakin, että olin lääkärillä, mutta lääkäri ei sitten ultrannutkaan! "Ei me nyt näin aikaisin vielä ultrata."
Vähän mietityttää kyllä tuo ultran varhainen ajankohta, mutta kaipa se syke pitäisi jo näkyä, kun on ovulaatiosta laskettuna 6+3.
Tuuhan sitten kertomaan kuulumiset! 
Mulla on vähän sama fiilis! Kaikki tuntuu jinxaukselta - se kun kertoo jollekin, se kun varailee aikoja yms. Mut täytyy vaan koittaa jotenkin keskittyä ajattelemaan positiivisen kautta (helpommin sanottu ku tehty).Tänään varasin yksityiseltä varhaisultran (menkoista laskettuna 7+4). Alkaa heti kuumottaa ja nyt olis kans pari viikkoa odoteltavaa.Tsemppiä ultraan meneville! Kertokaa miten meni.
Mä varasin ovulaatiosta laskettuna 6+4 varhaisultran. Reilu pari viikkoa saa siis vielä odotella.
Oliko muilla sellainen olo että ei haluaisi "jinxata" tätä ja siksi varhaisultran tai muiden varaaminen tuntuu väärältä? Toisaalta ei sitä voi sinne viikollekaan jättää, kun sit ei ehkä olisi aikoja.

Lääkärin mukaan se on ihan normaalia, kun on näin aikaista, mutta saa nyt nähdä. Ensi viikon tiistaina on uusi ultra.Mikäs rv sulla oli nyt? Varmasti tuntuu kurjalta, mutta lääkäri on varmasti ihan oikeessa, että normaalia on. ❤Alkio oli oikeassa paikassa ja muutenkin näkyi ne, mitä tässä vaiheessa pitäisikin näkyä, mutta sykettä ei vielä näkynyt.Lääkärin mukaan se on ihan normaalia, kun on näin aikaista, mutta saa nyt nähdä. Ensi viikon tiistaina on uusi ultra.
Mikäs rv sulla oli nyt? Varmasti tuntuu kurjalta, mutta lääkäri on varmasti ihan oikeessa, että normaalia on. ❤
Ja löytyikö vuodolle mitään syytä?Alkio oli oikeassa paikassa ja muutenkin näkyi ne, mitä tässä vaiheessa pitäisikin näkyä, mutta sykettä ei vielä näkynyt.Lääkärin mukaan se on ihan normaalia, kun on näin aikaista, mutta saa nyt nähdä. Ensi viikon tiistaina on uusi ultra.
Ei löytynyt mitään syytä ja vuotokin oli jo loppunut.Ja löytyikö vuodolle mitään syytä?
Ihan varmasti ensi viikolla näkyy jo syke. ❤ Ihana kuulla että kaikki oli niinkuin tässä kohtaa pitääkin olla. ❤Alkio oli oikeassa paikassa ja muutenkin näkyi ne, mitä tässä vaiheessa pitäisikin näkyä, mutta sykettä ei vielä näkynyt.Lääkärin mukaan se on ihan normaalia, kun on näin aikaista, mutta saa nyt nähdä. Ensi viikon tiistaina on uusi ultra.
Alkio oli oikeassa paikassa ja muutenkin näkyi ne, mitä tässä vaiheessa pitäisikin näkyä, mutta sykettä ei vielä näkynyt.Lääkärin mukaan se on ihan normaalia, kun on näin aikaista, mutta saa nyt nähdä. Ensi viikon tiistaina on uusi ultra.
Olitko jo varhaisultrassa?Mä pääsenkin kunnalliselta jo tänään varhaisultraan (6+0) kun paikoin cb viikkodigiä joka edelleen 2-3 vkoa . Pitäis jo sikiökaikua ja pussi edes näkyä oikeassa paikassa.
No ihanaa jos kyse ollut siitä että olisikin vain hieman myöhäisempi tapaus, se myös selittäisi niitä digin antamia arvoja! Hyvä että sait nyt asiaa mielenpäältä ja iso kivi vieri sydämeltä!Just kävin. Raskaus on oikeassa paikassa ja sikiökaiku näkyi, koon perusteella kätilö arvioi vaan päiviä pienemmäksi että nyt olis vasta 5+ jotain. Ja sanoi että edelliskierron kemiallinen on voinut sotkea kiertoa niin, että on hyvinkin mahdollista että hedelmöitys on vaan tapahtunut myöhemmin. Katsotaan ekalla neuvolakäynnillä uudestaan n. 2 vkon päästä. Puntaroin tässä menenkö nyt sitten ollenkaan yksityiselle. Aika olis ollut viikon päästä. Kyllä kivi tippui kuitenkin sydämeltä vaikka kyseessä ei olis enää edes elävä yksilö mut oikeassa paikassa sentään eikä tuulimuna.

Ja mullaham lähti lämmötkin nousuun vasta tuolloin lauantaina ja sen jälkeen on pysyneet koholla. ❤Ja nyt kun mietin, niin kiinnittymisvuotohan tuli mulla vasta lauantaina 7.5. Sekin puhuisi tän puolesta.