Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ko ihanaa!Ultra takana. Siellä oli täysin viikkoja vastaava tyyppi sykkeen kera!![]()
Ultra takana. Siellä oli täysin viikkoja vastaava tyyppi sykkeen kera!![]()
Ihanaa!! Oikein paljon onneaUltra takana. Siellä oli täysin viikkoja vastaava tyyppi sykkeen kera!![]()
Ihanaa, onnea!
Täällä löytyi myös rv 7+5 vastaava pieni ja vahva sykeTänään on menkoista laskettuna rv 7+6 mutta en ole tuosta päivästä huolissani :)
Ihanaa, onnea!Ihanaa, onnea!
Täällä löytyi myös rv 7+5 vastaava pieni ja vahva sykeTänään on menkoista laskettuna rv 7+6 mutta en ole tuosta päivästä huolissani :)
Täällä kanssa kaikki hyvin - vahva syke näkyiMenkoista laskettuna olis 7+3, mutta koko vastasi 6+4. Ei kuitenkaan huoleta, koska mulla on epäsäännöllinen kierto, joka keskimäärin 32 pv. Eli voi hyvin pitää tuo paikkansa
Onnellinen ja helpottunut! Onnea @amandatt ja @Roskajoukon Jalokivi
Onnea!Täällä kanssa kaikki hyvin - vahva syke näkyiMenkoista laskettuna olis 7+3, mutta koko vastasi 6+4. Ei kuitenkaan huoleta, koska mulla on epäsäännöllinen kierto, joka keskimäärin 32 pv. Eli voi hyvin pitää tuo paikkansa
Ihanaa OnneaTäällä kanssa kaikki hyvin - vahva syke näkyiMenkoista laskettuna olis 7+3, mutta koko vastasi 6+4. Ei kuitenkaan huoleta, koska mulla on epäsäännöllinen kierto, joka keskimäärin 32 pv. Eli voi hyvin pitää tuo paikkansa
Ihanaa, OnneaTäälläkin käyty nyt ultrassa ja yksi sykkeen omaava hattivatti löytyi oikeasta paikkaa ja vastasi 7+1 eli jopa vähän isompi kuin oletus![]()