Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla näkyi syke 6+2, että eiköhän onnistu.Onko liian varhaista, jos käy rv 6+3 tai 6+4 tietämillä varhaisultrassa? Minulle riittää alkuun että näen raskauden olevan kohdussa ja mahdollisesti syke näkyisi :)
Sanoisin kyllä että 6+viikolla tehdyt ultrat on aika epävarmoja. Saattaa olla et näkyy tai sitten ei. Se toki pitäisi näkyä että on oikeessa paikassa. Mä kävin viime kesänä 6+5 inseminaatiosta laskettuna ja koko vastas 6+2, sykettä ei näkynyt. Toki itse olin jo varma ton perusteella että kasvu on loppunut, mutta vasta polin kontrollikäynnillä varmistui kkm. Jos vaan millään maltat 7+ viikolle, niin ois varmempaa.
Onko liian varhaista, jos käy rv 6+3 tai 6+4 tietämillä varhaisultrassa? Minulle riittää alkuun että näen raskauden olevan kohdussa ja mahdollisesti syke näkyisi :)
Varhaisultrassa käyty tänään. Yksi sydän sykki oikeassa paikassaMikä helpotus! Lasta yritetty 1.5 vuotta ja tämä yksilö sai alkunsa ekasta inseminaatiosta. Nyt 7+5.
Onnittelut! 
Varhaisultrassa käyty tänään. Yksi sydän sykki oikeassa paikassaMikä helpotus! Lasta yritetty 1.5 vuotta ja tämä yksilö sai alkunsa ekasta inseminaatiosta. Nyt 7+5.

viikkoja tänään 8+0, ultra kertoi saman. Tosin kätilö epäili, että voi olla pari päivää isompikin, kun ei ihan ehkä saanut koko alkiota näkyviin. Suosittelen edelleen Perhe-Artea, käytiin siellä Anna-kätilön luona.
Haluatko kertoa että missä päin on ilmainen varhaisultra kaikille? :)Huomenna varhaisultra 7+3. Viime viikolla tuli parit hyytymät, toivottavasti hyvä merkki eikä se toinen vaihtoehto. Oon kokenut tosi voimakkaita oireita mutta en ole uskaltanut olla niistä vielä onnellinen, huomenna vasta toivottavastiMinun ja miehen eka kyseessä ja toi vuoto säikäytti meidät molemmat ihan huolella. Päivitän miten meni.. Niin ja täällä varhaisultra on ilmainen ja kuuluu kaikille julkisella puolella!
Haluatko kertoa että missä päin on ilmainen varhaisultra kaikille? :)
Haluatko kertoa että missä päin on ilmainen varhaisultra kaikille? :)