Varhaisultra

JJuliaA

Puuhakas puhuja
Joulukuiset 2021
Tänne voitas päivitellä varhaisultrien ajankohtia (jos aikoo käydä) ja päivitellä sitten kuulumisia ultrien jälkeen :hello2
 
Mä en tiedä mennäänkö varhaisultraan, ei olla ehditty puhua vielä. Pitänee kysellä äitiysneuvolasta, saako sen kautta, kun tausta on mikä on.
 
Jännittävää muiden puolesta!

Siis se varhaisultra :D
 
Muokattu viimeksi:
Mun ei pitänyt mennä varhaisultraan ollenkaan, mutta kävin toisella asialla gynellä tänään. Se kysy haluanko että vilkastaan. Vähän pohdin ja suostuin. Kaksoset siellä sitten näkyi. Sama istukka ja sikiöpussi jos oikein ymmärsin. Nyt vaan googlailen kaikki mahdolliset tilanteet. Ilmeisesti se toinen voi vielä hävitä ennen seuraavaa ultraa tai jos vaikka ne olisikin eri kalvoissa. Ei helpottanut yhtään tämä tieto :nailbiting: Ei olisi pitänyt kattoa.
 
Mun ei pitänyt mennä varhaisultraan ollenkaan, mutta kävin toisella asialla gynellä tänään. Se kysy haluanko että vilkastaan. Vähän pohdin ja suostuin. Kaksoset siellä sitten näkyi. Sama istukka ja sikiöpussi jos oikein ymmärsin. Nyt vaan googlailen kaikki mahdolliset tilanteet. Ilmeisesti se toinen voi vielä hävitä ennen seuraavaa ultraa tai jos vaikka ne olisikin eri kalvoissa. Ei helpottanut yhtään tämä tieto :nailbiting: Ei olisi pitänyt kattoa.

Ohoh! Tuliko täysin yllätyksenä? Vai onko esim.suvussa kaksosia? :woot: onko ollut voimakkaat raskausoireet?
 
Vähän on suvussa kaksosia. Ehkä väsymys on ollut rajuinta. Ei muuten mitenkään ihmeellinen olo.
 
Vau, kaksoset :Heartred. Ihmeellistä että ne näky nyt jo! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!
 
Neuvolasta ei ole vieläkään soitettu varhaisultran ajankohdasta. Yritän olla olematta hermoraunio, mutta välillä se on vähän hankalaa. :grumpy:
 
Keskiviikkona ois varhaisultra 6+6. Alun perin olisi ollut vasta ensi viikolla, mutta sain aikaistettua, kun on ihme tuntemuksia kohdunsuulla. Toivottavasti pysyn kasassa siihen asti.
 
Keskiviikkona ois varhaisultra 6+6. Alun perin olisi ollut vasta ensi viikolla, mutta sain aikaistettua, kun on ihme tuntemuksia kohdunsuulla. Toivottavasti pysyn kasassa siihen asti.
Toivottavasti kaikki on hyvin. Tsemppiä! :)
 
Keskiviikkona ois varhaisultra 6+6. Alun perin olisi ollut vasta ensi viikolla, mutta sain aikaistettua, kun on ihme tuntemuksia kohdunsuulla. Toivottavasti pysyn kasassa siihen asti.

On kyllä pitkiä päiviä nämä. Tsemppiä! Ihme tuntemukset kuulostaa kyllä mun korvaan asiaankuuluvilta, mutta tiedän että omalla kohdalla en luultavasti olisi niin positiivinen.
 
Takaisin
Top