Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JJuliaA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko liian varhaista, jos käy rv 6+3 tai 6+4 tietämillä varhaisultrassa? Minulle riittää alkuun että näen raskauden olevan kohdussa ja mahdollisesti syke näkyisi :)

Onko liian varhaista, jos käy rv 6+3 tai 6+4 tietämillä varhaisultrassa? Minulle riittää alkuun että näen raskauden olevan kohdussa ja mahdollisesti syke näkyisi :)
Mulla näkyi syke 6+2, että eiköhän onnistu.

Sanoisin kyllä että 6+viikolla tehdyt ultrat on aika epävarmoja. Saattaa olla et näkyy tai sitten ei. Se toki pitäisi näkyä että on oikeessa paikassa. Mä kävin viime kesänä 6+5 inseminaatiosta laskettuna ja koko vastas 6+2, sykettä ei näkynyt. Toki itse olin jo varma ton perusteella että kasvu on loppunut, mutta vasta polin kontrollikäynnillä varmistui kkm. Jos vaan millään maltat 7+ viikolle, niin ois varmempaa.

Sanoisin kyllä että 6+viikolla tehdyt ultrat on aika epävarmoja. Saattaa olla et näkyy tai sitten ei. Se toki pitäisi näkyä että on oikeessa paikassa. Mä kävin viime kesänä 6+5 inseminaatiosta laskettuna ja koko vastas 6+2, sykettä ei näkynyt. Toki itse olin jo varma ton perusteella että kasvu on loppunut, mutta vasta polin kontrollikäynnillä varmistui kkm. Jos vaan millään maltat 7+ viikolle, niin ois varmempaa.

Mä kävin tästä tokasta varhaisultrassa, vastas 6+4 viikkoja ja näkyi syke.

Joo, siis tottakai jos kaikki on ok, niin luultavasti näkyy hyvin. Mutta jos ei ole niin jää epävarmuuteen. Sitä tarkoitin. Km diagnoosia ei tule, koska voi olla että alkio on vaan vähän hidas kasvussa tai laite on epätarkka. Toki jokainen puntaroi nämä omalla kohdallaan, miten toimii.

Joo ja siis esikoisesta oltiin 7+ jotain ja näkyi ihan selvästi, tää raskauden keston määrityksen ultra oli kyllä aika suttainen siihen. Mutta näkyi, että oli oikessa paikkaa.

Kävin itse 6+2 ja näkyi syke. Toki itselle oli tärkeämpää että näkyi oikeassa paikassa. Oli pakko käydä tänään uudestaan ja yhtä hyvin näkyi tänään kuin viime viikolla eli en itse ainakaan silmämääräisesti huomannut eroa, pieni oli edelleen. Mutta tiedän ivf hoitojen takia tarkalleen kuinka pitkällä on

Mä kun tutkin asiaa niin useammassa lähteessä sanottiin että syke näkyy 6+3, niin varasin ultran 6+6, joka on laskettu 28 päivän kierrolla. Tuo päivä saattaa olla kuitenkin 7+0-1, kun ovilaation tikutin aiemmaksi ja kierron pituutta en tiedä kun söin niin pitkään e-pillereitä. Eniten huolettaa että onko oikeassa paikassa kun on nippaillut eniten vasemmalta puolelta ja välillä jopa repii kun ojentuu suoraksi. Tosin nyt on illan nippaillutkin oikealta puolelta ihan samalla tavalla. Toinen mielenkiinnon kohde on tuo LA täsmentyminen.

Varhaisultrassa käyty tänään. Yksi sydän sykki oikeassa paikassa :Heartred Mikä helpotus! Lasta yritetty 1.5 vuotta ja tämä yksilö sai alkunsa ekasta inseminaatiosta. Nyt 7+5.

Hurjasti onnea!! Ihana vappuaaton uutinen :Heartpink

Meidän varhaisultra aikaistui päivällä ja käytiinkin jo tänään kurkkaamassa pikkutyyppiä. Kaikki hyvin, siellä hän hengasi, sydän sykki kovasti ja käsien ja jalkojen alut näkyi jo :Heartred viikkoja tänään 8+0, ultra kertoi saman. Tosin kätilö epäili, että voi olla pari päivää isompikin, kun ei ihan ehkä saanut koko alkiota näkyviin. Suosittelen edelleen Perhe-Artea, käytiin siellä Anna-kätilön luona.

Tajusin aamulla, että tänään olisi ollut meidän kevätvauvan laskettu aika. Jotenkin ihana just tänään saada nämä hyvät uutiset :Heartred

Muokattu viimeksi:
Huomenna varhaisultra 7+3. Viime viikolla tuli parit hyytymät, toivottavasti hyvä merkki eikä se toinen vaihtoehto. Oon kokenut tosi voimakkaita oireita mutta en ole uskaltanut olla niistä vielä onnellinen, huomenna vasta toivottavasti ❤️ Minun ja miehen eka kyseessä ja toi vuoto säikäytti meidät molemmat ihan huolella. Päivitän miten meni.. Niin ja täällä varhaisultra on ilmainen ja kuuluu kaikille julkisella puolella!

Huomenna varhaisultra 7+3. Viime viikolla tuli parit hyytymät, toivottavasti hyvä merkki eikä se toinen vaihtoehto. Oon kokenut tosi voimakkaita oireita mutta en ole uskaltanut olla niistä vielä onnellinen, huomenna vasta toivottavasti ❤️ Minun ja miehen eka kyseessä ja toi vuoto säikäytti meidät molemmat ihan huolella. Päivitän miten meni.. Niin ja täällä varhaisultra on ilmainen ja kuuluu kaikille julkisella puolella!
Haluatko kertoa että missä päin on ilmainen varhaisultra kaikille? :)

Haluatko kertoa että missä päin on ilmainen varhaisultra kaikille? :)

Lahdessa :) Täällä on myös Perhe Arte jossa varhaisultra olisi 67€ mutta saatiin julkiselta puolelta jo nyt aika niin ei koettu tarpeelliseksi yksityistä. Ja tosiaan neuvola UÄ, jonka lääkäri tekee.

Olisipa täälläkin ilmainen.. Eilen sain päähäni että huomenna kun on vapaata töistä pakko päästä ultraan. Joten suunnaksi Terveystalo kun täällä ei mikään muu kyseistä palvelua tarjoa. Hinnaksi tulee noin 160€. Sitten vaan toivotaan että kaikki olisi tyypillä hyvin.

Meilläkin olisi tänään ollut viime tyypin laskettu aika, toivottavasti tällä kertaa uutiset on parempia.

Esikoisen aikaan täällä ei ollut ultraajaa mutta nyt on. Oisin menny yksityiselle myös, mutta koska oksensin heti plussan jälkeen koko ajan niin luotin että kaikki kunnossa.

Takaisin