Varhaisultra

Meillä oli tarkastusultraus tänään, kun 2 vko sitten pienen koko oli 6+1 mutta sykkeet näkyi. Tänään kasvu oli jäänyt 7+1 tienoille eikä löytynyt sykettä. Toivon että tyhjentyminen alkaisi nyt spontaanisti, oireet on kyllä nyt parina päivänä tuntuneet katoavan.

Paljon tsemppiä teille muille odotukseen ❤️
Voi ei :sad001 Olen pahoillani, paljon voimia jatkoon. Toivotaan että prosessi etenee sujuvasti:Heartred
 
Turussa varhaisultraan pääsee kunnalliselle, jos on ollut esim kohdunulkoinen raskaus. Me kävimme tästä syystä kahdesti, ekassa tarkistettiin paikka ja kun muuta ei näkynyt, seuraavalla ajalla löytyi onneksi syke. NT ultra 2 viikon päästä ja jänniittää mitä näkyy koska olen lähes oireeton. Pääseeköhän ennen nt ultraa vielä kerran varhaisultraan?

Tsemppiä kaikille km saaneille, lämpimiä ajatuksia teille. Itse lohduttaidun ajatuksella (jos pahin kävisi) että alkion kehityksessä on tullut jokin plokki, joka johtaa siihen, että parempi mennä kesken, kuin jatkaa raskautta. :Heartred
 
Keski-pohjanmaalla asutaan. Tarjottiin suoraan neuvolasta varhaisultraan pääsyä heti, kun uudelleen raskauduin ensimmäisen km jälkeen. Eli ei onneksi tarvinnut edes ruinata tms

Todella hieno juttu! Minusta pitäisi ehdottamasti kuulua kaikille, jos takana km.
 
Varhaisultrassa kaikki hyvin! Piskuinen sydän tikkas siellä menemään ja koko oli viikkoja vastaava. Mieli lepää edes tämän päivän :love7
 
Oon käyny jo kaksi kertaa ultrattavana. Ensimmäisellä kerralla ultrassa näkymä enintään 5+0, tuo tehtiin lapsettomuuspolin kautta ja vajaa pari viikkoa tuosta halusi vielä neuvolakin ultrata ja silloin näkyi syke ja arviona 6+4.

Tuon mukaan olisi 7+5. Kierrosta laskettuna olis menossa jo12+1, mutta ovulaatio oli poikkeuksellisen myöhään :rolleyes:
 
Turussa varhaisultraan pääsee kunnalliselle, jos on ollut esim kohdunulkoinen raskaus. Me kävimme tästä syystä kahdesti, ekassa tarkistettiin paikka ja kun muuta ei näkynyt, seuraavalla ajalla löytyi onneksi syke. NT ultra 2 viikon päästä ja jänniittää mitä näkyy koska olen lähes oireeton. Pääseeköhän ennen nt ultraa vielä kerran varhaisultraan?

Tsemppiä kaikille km saaneille, lämpimiä ajatuksia teille. Itse lohduttaidun ajatuksella (jos pahin kävisi) että alkion kehityksessä on tullut jokin plokki, joka johtaa siihen, että parempi mennä kesken, kuin jatkaa raskautta. :Heartred

Olispa täälläkin sama. Yks kohdunulkoinen on joskus ollu...
 
Tunti sitten oli piiitkääään odotettu varhaisultra. Viikot tarkentui 7+1 (inssistä 7+3).
Sydän sykki ja Itu oli 11 mm pitkä :Heartbigred
Ylihuomenna onkin sitten ensimmäinen neuvola :)
Hetken kai uskaltaa nyt hengähtää :dance008

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :happy:
 
Tänään oli varhaisultra ja kaikki hyvin :cheers

Vastasi kuulema viikkoja 6+6 ja nyt ois menkoista laskettuna 7+0 eli hyvin vastasi viikkoja. Sydän sykki ja äänet myös kuului. :love7

Olo on niin helpottunut :notworthy Nyt varattu myös eka neuvola.

Onnittelut myös sinne! :happy: Se on ihana helpotuksen tunne kyllä!
 
Jo varhaisultrassa käyneet; saitteko mennä puolison kanssa vai pitikö mennä yksin?

Meillä tasan viikko varhaisultraan! Silloin on jo 7+4, eli johan tässä on odoteltu. Meidän varhaisultra on kunnallisella puolella, joten mies ei saa tulla mukaan. Kuulemma voi olla sitten videoyhteydessä ultran aikana. Jännää... Mitenhän sitä kameraa kuuluu pitää ja mitenhän sekä mä että videoyhteyden päässä oleva mies tullaan reagoimaan? Molemmat toivoneet tätä raskautta jo pitkään. :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Jo varhaisultrassa käyneet; saitteko mennä puolison kanssa vai pitikö mennä yksin?

Meillä tasan viikko varhaisultraan! Silloin on jo 7+4, eli johan tässä on odoteltu. Meidän varhaisultra on kunnallisella puolella, joten mies ei saa tulla mukaan. Kuulemma voi olla sitten videoyhteydessä ultran aikana. Jännää... Mitenhän sitä kameraa kuuluu pitää ja mitenhän sekä mä että videoyhteyden päässä oleva mies tullaan reagoimaan? Molemmat toivoneet tätä raskautta jo pitkään. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Meillä Turussa sai olla yksi tukihenkilö mukana, mutta tästä on 3 viikkoa aikaa, en tiedä onko kiristynyt nyt rajoitukset.
 
Mä tulin juuri Perhe-Artesta, sai olla puoliso mukana. Sieltä löytyi sintti sykkeineen ihan oikeasta paikasta :happy: oli jopa hieman odotettua isompi, arvio 7+5 kun melkoista nyt 7+2. Saattanut olla ovis hieman luulemaani aiemmin, mun lämpötilakäyrä oli kyllä vähän tavallista vaikeammin tulkittava. Mutta kyllä tää nyt ihan eri tavalla konkretisoitui että siellä on matkassa pikku pallura! :angelic:
 
Takaisin
Top