Tänään oli ultra.
Meillä on käsissä lääkärin sanoin "mysteeri". Mulla oli 9 päivää sitten sikiöpussia isomi hematooma kohdussa ja aktiivinen vuoto vielä päällä, kun käytiin ultrassa. Sillon osittain sikiöpussia varjosti/blokkasi valkoinen alue, joka oli sitä verenvuotoa.
Nyt itse hematooma sikiöpussin ulkopuolella oli paljon pienempi, mutta se oli siellä vielä. Mulla on siis jatkunut tuon 9 päivää ruskea tuhnuttelu, että pikkuhijaa tulee sitä hematoomaa pois. En ole siitä ruskeasta vuodosta enää huolissaan.
Kohtu oli kasvanut ja sikiöpussi oli isompi, mutta tilanne siellä sisällä on nyt edelleen epäselvä. Jotain värinää/välkehdintää lääkäri ehkä näki (niin mäkin), mutta kun siellä on toinenkin kohde, mistä lääkäri ei ollut varma.
Siellä voi siis olla kaksi sikiötä tai sitten yksi, mutta kuvassa se toinen alue on epäselvä. Eli meillä jatkuu limbo. Raskaana olen, mutta mitä siellä tapahtuu on nyt epäselvää About tämän viikon kokoista katkarapua sieltä löytyy ainakin yksi, mutta ehkä kaksi. Jos siellä on kaksi, niin ne on sitten samassa sikiöpussissa.
Ymmärrän, ettei kaikille tule sykkeitä selkeästi edes viikolla 7 vielä ja mä kuulun nyt siihen porukkaan. Ei voi muuta kun odotella. Seuraava ultra sovittiin 4.1. Jos ei pää kestä niin tuolla klinikalla on muita lääkäreitä välipäivillä, kun oma lääkäri jäi nyt lomalle, mutta en tiedä tarviiko mennä.
@Laakeripuu Tsemppiä huomiselle! Hyvin se menee! :)
No jopa pitävät jännityksessä... ajattele jos siellä on identtiset kaksoset tulossa! Kuulostaa nyt ainakin tuo välkehdintä lupaavalta, että kyllä siellä jotain elämää on Tosi piinallista varmasti odotella taas seuraavaa ultraa. Mutta hyvä tieto, että pääsee halutessaan aikaisemminkin, jos ei tosiaan nuppi kestä.
Mäkin oon samassa 4.1. ultrajengissä Huomenna lisäks tämä omaehtoinen tsekkaus.