Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea hyvistä ultrauutisista! Täällä saadaan jännitellä vielä yli viikko 8.1. päästään vasta katsomaan, onko täällä ketään kyydissä...
Kylläpä tuntuu muuten pitkältä ajalta oottaa nt-ultraan melkein tammikuun loppuun asti. Varhaisultra toi hetken rauhan, mut miten tätä odottelua kestää? Viime raskaudessa olin tiiviimmässä seurannassa ja ultria oli usein, niin nyt tuntuu kyllä piinaavalta tää odottelu.
Utrassa käyty ja pikkutyyppi vastasi viikkoja 6+4 ja syke löytyi niin iso kivi vierähti sydämeltä, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen jaksaa jatkossakin kasvaa ja elokuussa saadaan hänet syliin
Kylläpä tuntuu muuten pitkältä ajalta oottaa nt-ultraan melkein tammikuun loppuun asti. Varhaisultra toi hetken rauhan, mut miten tätä odottelua kestää? Viime raskaudessa olin tiiviimmässä seurannassa ja ultria oli usein, niin nyt tuntuu kyllä piinaavalta tää odottelu.
Ultrassa käyty ja viikkoja vastaava sykkeellinen tyyppi löytyi, ihan epäuskoinen olo vieläkin! Ei oo varmaan ikinä jännittänyt niin paljon, kuin ennen ultraa.
Ultrassa käyty ja viikkoja vastaava sykkeellinen tyyppi löytyi, ihan epäuskoinen olo vieläkin! Ei oo varmaan ikinä jännittänyt niin paljon, kuin ennen ultraa.
Mä kävin tänään vihdoin varhaisultrassa. Yksi sikiö ja kaikki hyvin! Viikkoja 9+4, sikiö vastasi 9+5. Hän näytti jo ihan ihmiseltä ja jopa pienet peukalot pystyi jo erottamaan.
Oih ihanaa! Meillä pitäisi olla LA sama ultran perusteella, niin ihana nähdä minkä kokoinen meilläkin saattaisi nyt olla jos kaikki on hyvin Varattiin nyt toinen varhaisultra, kun ennen joulua ei ollut vielä sykettä (5+5). Nyt perjantaina pitäisi olla 8+1 viime ultra perusteella. Toki kätilö sanoi, että mittaus saattoi olla hieman yläkanttiin. Vaikea taas odottaa perjantaita, varsinkin nyt kun lähi perhekin jo tietää!