Varhaisultra

Ultrassa käyty ja yksi sikiö sykkeineen näkyi vastaten viikkoja 6+5. Eli vähän meni nyt viikot pieleen omien laskujen mukaan (7+3). Toivottavasti ei tarkoittaisi mitään huonoa. Kuitenkin tosi suuri helpotus itsessään tuo käynti. Ja kiitos tuesta teille:Heartpink
 
Onnea hyvistä ultrauutisista! :Heartred Täällä saadaan jännitellä vielä yli viikko :shy: 8.1. päästään vasta katsomaan, onko täällä ketään kyydissä...

Mäkin nyt varasin varhaisultran vaikka aluksi ajattelin, etten ehkä kävisi. 8.1. sain mäkin ajan sieltä Perhe-Artesta (Hgistä), kun oli useampi suositellut. Tänään tein tokan testin (eka 14.12.) ja ainakin se näytti positiivista edelleen :)
 
Kylläpä tuntuu muuten pitkältä ajalta oottaa nt-ultraan melkein tammikuun loppuun asti. Varhaisultra toi hetken rauhan, mut miten tätä odottelua kestää? Viime raskaudessa olin tiiviimmässä seurannassa ja ultria oli usein, niin nyt tuntuu kyllä piinaavalta tää odottelu.
 
Kylläpä tuntuu muuten pitkältä ajalta oottaa nt-ultraan melkein tammikuun loppuun asti. Varhaisultra toi hetken rauhan, mut miten tätä odottelua kestää? Viime raskaudessa olin tiiviimmässä seurannassa ja ultria oli usein, niin nyt tuntuu kyllä piinaavalta tää odottelu.

Todella tuskalliselta tuntuu, ku itse en mee varhaiseen ollenkaan. Meil on nyt tää vuodenvaihde rahasta tiukkaa, niin ei oo varaa. Just tänäänki palkasta puuttui ainakin satanen enkä tiedä, saanko sitä enää takautuvasti.
 
Musta varhaisultra pitäis kuulua kyllä kaikille. Tuntuu niin epäreilulta, että jotkut joutuu maksamaan isoja summia ultrasta ja toiset pääsee taas ihan normikäytäntönä neuvolan kautta.

Tsemppiä Agnes, toivottavasti tuo palkkamoka pystyttäisiin vielä korjaamaan!
 
Tuo on kyllä niin jännä, miksi sitä varhaisultraa ei tarjota kaikille. Mä pääsin lapsettomuuspolin kautta varhaisultraan rv 6+4 ja meidän kunta tarjoaa lisäksi varhaisultran kaikille, eli mulla seuraava ultra on jo Rv 8+4. Nt ultran kutsu tuli ja se on 5.2. Eli ei montaa viikkoa aina tarvitse seuraava odotella. Mikä on kyllä tosi hyvä ja mun mielestä näin pitäisi olla kaikille, epäreilua, että toiset joutuu maksamaan satoja euroja ultrasta ja tästä syystä se ei ole kaikille mahdollista...
 
Utrassa käyty ja pikkutyyppi vastasi viikkoja 6+4 ja syke löytyi :Heartred niin iso kivi vierähti sydämeltä, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen jaksaa jatkossakin kasvaa ja elokuussa saadaan hänet syliin :Heartred

Anteeksi, kun tulin tänne kurkkimaan mutta hirmuisesti onnea Reggie! Oot ollut ajatuksissa ja niin helpottavaa kuulla, että kaikki on hyvin. :Heartbigred

Isosti onnea myös muille hyvistä uutisista. Täällä on tuttuja. Mä olen tuolla heinäkuisissa ihan häntäpäässä, eli saan odotella ultrajuttuja vähän pidempään. Päätin silti sinne jäädä. :laughing002
 
Kylläpä tuntuu muuten pitkältä ajalta oottaa nt-ultraan melkein tammikuun loppuun asti. Varhaisultra toi hetken rauhan, mut miten tätä odottelua kestää? Viime raskaudessa olin tiiviimmässä seurannassa ja ultria oli usein, niin nyt tuntuu kyllä piinaavalta tää odottelu.

Ihan samat fiilikset mulla. Varhaisultra oli viikko sitten, mutta nyt pitää odotella varmaan kolmisen viikkoa ennen nt-ultraa. Tuntuu ihan ikuisuudelta! Pitäis varmaan jotenkin saada ajatuksia välillä muualle, mutta en vain osaa.
 
Mä kävin tänään vihdoin varhaisultrassa. Yksi sikiö ja kaikki hyvin! Viikkoja 9+4, sikiö vastasi 9+5. Hän näytti jo ihan ihmiseltä ja jopa pienet peukalot pystyi jo erottamaan. :Heartred

Hehe, peukalotkin jo! Kasvu tässä alkuvaiheessa on kyllä ihan käsittämättömän hurjaa, onnea! :Heartred
 
Ultrassa käyty ja viikkoja vastaava sykkeellinen tyyppi löytyi, ihan epäuskoinen olo vieläkin!:nailbiting::love7 Ei oo varmaan ikinä jännittänyt niin paljon, kuin ennen ultraa.

Oih ihanaa! Meillä pitäisi olla LA sama ultran perusteella, niin ihana nähdä minkä kokoinen meilläkin saattaisi nyt olla jos kaikki on hyvin :Heartred Varattiin nyt toinen varhaisultra, kun ennen joulua ei ollut vielä sykettä (5+5). Nyt perjantaina pitäisi olla 8+1 viime ultra perusteella. Toki kätilö sanoi, että mittaus saattoi olla hieman yläkanttiin. Vaikea taas odottaa perjantaita, varsinkin nyt kun lähi perhekin jo tietää!
 
Oih ihanaa! Meillä pitäisi olla LA sama ultran perusteella, niin ihana nähdä minkä kokoinen meilläkin saattaisi nyt olla jos kaikki on hyvin :Heartred Varattiin nyt toinen varhaisultra, kun ennen joulua ei ollut vielä sykettä (5+5). Nyt perjantaina pitäisi olla 8+1 viime ultra perusteella. Toki kätilö sanoi, että mittaus saattoi olla hieman yläkanttiin. Vaikea taas odottaa perjantaita, varsinkin nyt kun lähi perhekin jo tietää!

Aijaa! Toivottavasti saat myös hyviä uutisia, tuo eka ultrahan oli aika aikaisin. :happy:

Näitä hyviä ultrakuulumisia on niin ihana lukea! :love017
 
Meillä ultrassa näkyi kyllä pikkuinen ja syke, mutta vastasi vasta viikkoja 6+3, kun menossa luultiin olevan 8+1. Lähtökohdat nyt sen verran epäselvät (kun plussan olen tehnyt 7.12., jolloin tämä pikkuinen olisi ollut vasta 2+3), että ensi viikolla uusinta ultra. Kamalaa odottaa sinne saakka...
 
Takaisin
Top