Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrassa käyty ja pikkutyyppi vastasi viikkoja 6+4 ja syke löytyi niin iso kivi vierähti sydämeltä, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen jaksaa jatkossakin kasvaa ja elokuussa saadaan hänet syliin
Utrassa käyty ja pikkutyyppi vastasi viikkoja 6+4 ja syke löytyi niin iso kivi vierähti sydämeltä, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen jaksaa jatkossakin kasvaa ja elokuussa saadaan hänet syliin
Onnea Reggie hyvistä ultrakuulumisista! Kyllä varmasti helpotti saada tieto siitä, että ainakin toistaiseksi kaikki hyvin.
Kenenkäs ultraa jännätään seuraavaksi? Ja ootteko muuten saaneet jo nt-ultraan aikoja? Mulle tuli aika nt-ultraan 25.1., tosi myöhään. Silloin pitäis olla jo 13+2, mut eipä niillä kai ollut aiempaa aikaa tarjolla.
Mitäs jannn:ille kuuluu, miten ultraus meni? Onko kaikki hyvin?
Tosi ihanaa että syke löytyi vaikkakin hieman koko pienempi, minulle sanottu joskus että alussa koot saattaa hieman vaihdella, ettei kaikki mene aina sitä "samaa" kaavaa, kasvavat omaan tahtiin
Hyvä kuitenkin jos uus ultra jo noin pian, olet ollut paljon mielessä
Tsemppiä Pauliina! kaikki menee varmasti hyvin.Mulla on tänään uä ja täytyy sanoa et jännittää ihan sairaasti tulen sitten kertomaan uutiset!