Varhaisultra

Onnea Reggie hyvistä ultrakuulumisista! Kyllä varmasti helpotti saada tieto siitä, että ainakin toistaiseksi kaikki hyvin.

Kenenkäs ultraa jännätään seuraavaksi? Ja ootteko muuten saaneet jo nt-ultraan aikoja? Mulle tuli aika nt-ultraan 25.1., tosi myöhään. Silloin pitäis olla jo 13+2, mut eipä niillä kai ollut aiempaa aikaa tarjolla.
 
Utrassa käyty ja pikkutyyppi vastasi viikkoja 6+4 ja syke löytyi :Heartred niin iso kivi vierähti sydämeltä, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen jaksaa jatkossakin kasvaa ja elokuussa saadaan hänet syliin :Heartred

Onnea Reggiellekin hyvistä uutisista :Heartred
 
Ihania ultrauutisia monella .
Vielä itse pitää malttaa 4.1. asti....alan epäillä selviänkö täysjärkisenä:woot:
 
Utrassa käyty ja pikkutyyppi vastasi viikkoja 6+4 ja syke löytyi :Heartred niin iso kivi vierähti sydämeltä, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen jaksaa jatkossakin kasvaa ja elokuussa saadaan hänet syliin :Heartred

Ihanaa, paljon onnea! Meillä päivälleen samat uutiset tänään ja samoissa mietteissä :Heartred Toivotaan kovasti onnea meille kaikille loppumatkallekin :smiley-angelic001
 
Onnea Reggie hyvistä ultrakuulumisista! Kyllä varmasti helpotti saada tieto siitä, että ainakin toistaiseksi kaikki hyvin.

Kenenkäs ultraa jännätään seuraavaksi? Ja ootteko muuten saaneet jo nt-ultraan aikoja? Mulle tuli aika nt-ultraan 25.1., tosi myöhään. Silloin pitäis olla jo 13+2, mut eipä niillä kai ollut aiempaa aikaa tarjolla.

Joo, jossain ketjussa kirjoitinkin, et mulla on nt-ultra 20.1.
 
Tosi ihanaa että syke löytyi vaikkakin hieman koko pienempi, minulle sanottu joskus että alussa koot saattaa hieman vaihdella, ettei kaikki mene aina sitä "samaa" kaavaa, kasvavat omaan tahtiin:happy:

Hyvä kuitenkin jos uus ultra jo noin pian, olet ollut paljon mielessä:Heartpink
 
Tosi ihanaa että syke löytyi vaikkakin hieman koko pienempi, minulle sanottu joskus että alussa koot saattaa hieman vaihdella, ettei kaikki mene aina sitä "samaa" kaavaa, kasvavat omaan tahtiin:happy:

Hyvä kuitenkin jos uus ultra jo noin pian, olet ollut paljon mielessä:Heartpink

Kiitos :Heartpink kyllä täällä toivoo että kaikki saavat vauvan elokuun paikkeilla syliin :love7
 
Itseasiassa mullekin sanoi tänään, että sitten nt-ultrassa se laskettu vahvistuu, kun saa helpommin mitattua, että heittoa voi olla :happy:
 
Onnea hyvistä ultrauutisista! :Heartred Täällä saadaan jännitellä vielä yli viikko :shy: 8.1. päästään vasta katsomaan, onko täällä ketään kyydissä...
 
Jännityksellä odotetaan täällä ultrakuulumisia, tsemppiä!
 
Takaisin
Top