Varhaisultra

Ok ilmeisesti muuttaneet ihan lähiaikoina. Hyvä tietää koska sinne olen itse menossa tammikuussa

Juu taisivat keväällä muuttaa. Mäkin ehkä menen 30.12..
 
Meilläkin on aika varattuna tuonne, 2.1., viikkoja tuolloin 7+2. Jännittää päästäänkö ylipäätään tuonne asti ja tietty että onko tuolla vatsassa joku:oops:
 
Varasin ultran Kaunis odotukseen Vantaalle 8.1. Silloin pitäisi olla 7+1, mutta siihen on vielä pitkä matka kuljettavana :nailbiting:
 
Vaihdoin juuri aikani 28.12 pois ja menen vasta 5.1 koska juuri ultrattiin ja kaikki oli ok.

Yritin heti katsoa oisko se 28. vapaana mut ei näkynyt nyt ainakaan :p
 
Yritin heti katsoa oisko se 28. vapaana mut ei näkynyt nyt ainakaan :p
Harmi voi olla että tulee näkyviin myöhemmin tai sitten joku heti sen ehti ottaa sieltä. Olis pitänyt tulla tänne eka ilmoittamaan et poistan sen et olisit voinut sen sieltä napata heti.
 
Nappasin itsekin yhtäkkiä ilmestyneen 22.12. ultra ajan Perhe-Arteen :Heartred tehdään maantaina digitesti ja jos näyttää 2-3 tai 3+ niin mennään ja jos näyttää 1-2, niin perutaan aika! Laitan heti maanantai aamuna klo9 tiedon perunko ajan vai en, jos joku niitä kyttää!
 
Olen menossa varhaisultraan 30.12.
Silloin pitäisi olla viikkoja kasassa 7+3. Edelliset raskaudet olen kaikki myös käynyt tsekkaamassa jo ennen NT ultraa. :)
 
Kävin tänään varhaisultrassa oletuksena että menossa olisi 6+5, (aikaiset viikot nämäkin, tiedän, mutta tieto ennen joulua houkutti). Itselläni ollut vain yhdet kuukautiset edellisen raskauden jäljiltä ja imetän edelleen, jotka tod näk vaikuttanut ovulaation ajankohtaan.

Pieni 2mm kokoinen pötkylä sieltä löytyi, joka kokonsa puolesta vastaisi about 5+5 joten sydämen sykettä ei saatu kuuluviin.. Voi olla että olisi vain päivistä kiinni että kuuluisi tai sitten se kurjempi vaihtoehto. Saa nähdä, ei auta kuin odottaa :confused005 Hyvä uutinen on se että siellä näkyi muutakin kuin ruskuaispussi. Toivotaan että siellä jatkuu kehittyminen ja pieni sydän alkaa lyömään :Heartred
 
Onpa kiinnostavaa kuulla teidän kokemuksia. Oon siis itse ihan aloittelija kaikissa näissä raskaus asioissa:whacky011 Ihanaa, että noin monella on ollut kaikki hyvin ultrassa :Heartred

Mäkin jo (ehkä vähän yli-innokkaana) varasin itselleni varhaisultran 12.1. Pitäis olla laskujeni mukaan 7+4 menossa. Haluan kyllä ehdottomasti nähdä onko joku oikeasti mukana matkassa. Miehelläni on myös jo yhdet kaksoset aiemmasta suhteestaan ja kovasti häntä näyttää kiinnostelevan, mitä tällä kertaa olisi tulossa :grin
 
Mulla huomenna varhaisultra! Jännittää.
Kolmen päivän ajan on ollut pientä ruskeaa vuotoa. Edellisessä raskaudessa alkoi myös samoihin aikoihin tiputtelu, joka kestikin lähes kolme viikkoa kunnes menin lääkäriin ja todettiin keskeytynyt keskenmeno. Viimeksi olin niin viilipytty että jaksoin odottaa noinkin kauan ennen kuin huolestuin. Nyt hermostuttaa jo nämä kolme päivää... Onneksi huomenna ehkä selviää onko siellä elämää :smiley-angelic006
 
Mulla huomenna varhaisultra! Jännittää.
Kolmen päivän ajan on ollut pientä ruskeaa vuotoa. Edellisessä raskaudessa alkoi myös samoihin aikoihin tiputtelu, joka kestikin lähes kolme viikkoa kunnes menin lääkäriin ja todettiin keskeytynyt keskenmeno. Viimeksi olin niin viilipytty että jaksoin odottaa noinkin kauan ennen kuin huolestuin. Nyt hermostuttaa jo nämä kolme päivää... Onneksi huomenna ehkä selviää onko siellä elämää :smiley-angelic006

Toivottavasti kaikki kunnossa :Heartpink
Mullakin alkoi keskenmenneessä noin 7+ pientä vuotoa, parissa päivässä meni veriseksi ja juuri kun ultra oli muutama päivä vuodon alettua, oli jo melkein kaikki tullut ulos.. kyllä alkaa pelottaa kun se aika lähestyy ...:sorry:
 
Nappasin itsekin yhtäkkiä ilmestyneen 22.12. ultra ajan Perhe-Arteen :Heartred tehdään maantaina digitesti ja jos näyttää 2-3 tai 3+ niin mennään ja jos näyttää 1-2, niin perutaan aika! Laitan heti maanantai aamuna klo9 tiedon perunko ajan vai en, jos joku niitä kyttää!

Jee saatiin 3+ nyt digiin, niin huomenna ultraan :Heartred Arvioin et olen noin 5+3 --> 5+6! En pistä odotuksia sille, että löytäisi vielä sykettä, mutta jos edes jotain niin olisi ihanaa!

Tsemppiä kaikille joilla on vuotoa, tiedän kokemuksesta kuin järisyttävän huolestuttavaa se on :Heartred Toivottavasti teiltä löytyy elämää Plumeria!
 
Minulta on kovan väsymyksen keskellä unohtunut koko varhaisultran varaaminen... Mies kyllä oli sitä mieltä, että ei me sellaista edes tarvita, kun ei esikoisestakaan käyty, eikä viitsisi maksaa 200€ ultrasta, kun voi hyvin odottaa vähän aikaa siihen nt-ultraan. Tänään neuvolasta kuitenkin tarjosivat neuvolan kautta varhaisultraa meille 4.1, olisin aluksi saanut sen jo tälle päivälle, mutta en näin lyhyellä varoitusajalla saanut esikoista mihinkään hoitoon kun mieskin on reissuhommissa. Tuolloin 4.1 on jo rv 9+2 menossa, mutta ainakaan ei sen takia ole ongelmaa sykkeen näkemisessä, että olisi niin varhaiset viikot menossa.
 
Minulta on kovan väsymyksen keskellä unohtunut koko varhaisultran varaaminen... Mies kyllä oli sitä mieltä, että ei me sellaista edes tarvita, kun ei esikoisestakaan käyty, eikä viitsisi maksaa 200€ ultrasta, kun voi hyvin odottaa vähän aikaa siihen nt-ultraan. Tänään neuvolasta kuitenkin tarjosivat neuvolan kautta varhaisultraa meille 4.1, olisin aluksi saanut sen jo tälle päivälle, mutta en näin lyhyellä varoitusajalla saanut esikoista mihinkään hoitoon kun mieskin on reissuhommissa. Tuolloin 4.1 on jo rv 9+2 menossa, mutta ainakaan ei sen takia ole ongelmaa sykkeen näkemisessä, että olisi niin varhaiset viikot menossa.

Oi onpa ihanaa kun neuvolan kautta saa varhaisultran, missä päin suomea on näin?
 
Kävin tänään naistenklinikalla kovien kipujen ja vuodon takia. Syytä ei löytynyt mutta sikiöllä löi sydän hyvin ja oli oikeassa paikassa. Vastatsi viikkoja 6+5. Olin jo varma että joko mennyt kesken tai tuulimuna joten nyt vähän parempi olo. Sain myös lyhyen kuurin pahoinvointiin eli sekin oli plussaa.

Huh miten ihana ja toivoa luova viesti! Mulla alkoi viime torstaina (6+5) tiputteluvuoto ja raskausoireet hävisivät. Tämän viikon keskiviikkona ultrataan, ja olisipa mahtavaa jos syke löytyisi ja pikkuisella olisi kaikki hyvin :smiley-angelic001

Toivottavasti sulla on pahoinvointi helpottanut :Heartred
 
Oi onpa ihanaa kun neuvolan kautta saa varhaisultran, missä päin suomea on näin?

Kuopiossa. Täällä tosin tuo varhaisultra ei neuvolan kautta kuulu kaikille, vaikka viereisissä kunnissa tiedän että kuuluu. Minulle tarjottiin tuota ultraa, että saadaan varmistettua raskaus, sen kesto ja monta sikiötä on, niin minulle saadaan tehtyä lähete KYSin seurantaan ja ferritiinitasojen mittaukseen jota pyysin. Minulla esikoisen raskaus päättyi istukan ablaatioon, jonka seurauksena tätä raskautta seurataan tiuhemmin, koska ablaatio edellisessä raskaudessa nostaa 10% sen mahdollisuutta seuraavissa raskauksissa...
 
Huh miten ihana ja toivoa luova viesti! Mulla alkoi viime torstaina (6+5) tiputteluvuoto ja raskausoireet hävisivät. Tämän viikon keskiviikkona ultrataan, ja olisipa mahtavaa jos syke löytyisi ja pikkuisella olisi kaikki hyvin :smiley-angelic001

Toivottavasti sulla on pahoinvointi helpottanut :Heartred
Pahoinvointi on vahvana edelleen, mutta toivottavasti lähtee pian. Toivotaan että sinullakin kaikki hyvin ja syke löytyy. Itselläni tuo vuoto tuli siis ihan puskista kovien kipujen kanssa. Siis aivan yllättäen tuntui kuin joku olisi viiltänyt vatsaa ja veret valahti housuun. Ei ollut mitään tiputtelua ennen tätä. Lääkäri ei tosiaan löytänyt syytä, epäili että olisi ollut joko vanhaa kuukautisverta kun tosiaan imetään esikoista ja siis 1 menkat oli ennen tätä raskautta. Tai sitten olisi ollut kaksoset joista toinen meni kesken ja tuli ulos. En tiedä, mutta pelästyin kyllä aika lailla. Saisi tämä eka kolmannes mennä nopeasti että voisi olla vähän turvallisemmin mielin.
 
Tänään ultrassa löytyi syke ja pikkuinen vastasi viikkoja 7+4! :love017
Vuotoa ei ole tänään ollut eikä sille ultrassa mitään syytä löytynyt. Oli kyllä tosi mukava kokemus. Mieskin pääsi jo paremmin fiilikseen vauvan tulosta. Kysyi hauskasti kesken ultrauksen, että tarkoittaako tämä että kaikki on kunnossa? :Heartred Nyt kyllä uskallan kertoa perheelle jouluna, ettei tarvitse pahoinvointia selitellä. Pitäisi vaan keksiä miten... :think005
 
Takaisin
Top