Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea onnea!Varhaisultrassa käyty ja syke löytyi![]()

Onnea onnea!
Keskiviikkona ois oma varhaisultra edessä, jännittää!

Mulla pregcheck näytti haaleeta koko ajan vaikka rfsu ja cb jo vahvat! Suosittelen siis kans jollain muulla testillä testaamista vielä! :)@BarbaMama81 kiitos kannustavista sanoista
Pregcheck-testi oli kyseessä. Juuri mietinkin jos kävisin ostamassa Clearbluen digitestin. Sen tekeminen tosin menee varmaan torstaille, lisää odottelua kärsimättömälle![]()

Varhaisultrassa käyty. Ja olikin hyvin aikainen sellainen.Ei ainakaan pidä paikkaansa se 6+4, joka kuukautisista laskettuna tänään pitäisi olla. Koko raskauspussinkin koko oli vasta 1,3cm. Millähän viikolla raskauspussi on sen kokoinen? Lääkäri puhui jotain neljästä viikosta, mutta jälkeenpäin vasta aloin miettiä, että se kuulostaa jo liiankin vähältä omiin laskelmiin.
Piinaavat 2 viikkoa edessä uusintayritykseen.![]()

Mukava kun löytyi kohtalotoveri. Tai toivottavasti siellä kaikki hyvin kuitenkin!Tsemppiä! Mulle kävi ihan samoin viime viikolla, muistaakseni pussi oli 1,5 cm ja lääkäri sanoi että se olisi ollut 5.vko, jos raskaus on normaali.
Menen uudelleen viikon päästä, odottelu on kyllä aika raastavaa. Onneksi olen ollut muutoin kiitettävän kiireinen ettei ihan koko ajan tarvitse miettiä.
Voiko olla, että sun kierto olisikin ollut tavallista pitempi vai oletko kuinka varma missä vaiheessa sinun pitäisi nyt olla?

Ota näistäkin nyt sitten jotain selvää.
@Iiris_ minäkään en ole vielä uskaltanut soittaa neuvolaan
Itse en kyllä mitenkään pystyisi odottamaan neuvolan tarjoamaan ultraan asti. Vähän rauhoittaa mieltä kun on varhaisultra varattuna. Vaikkei sekään tietystikään ole tae mistään.

Ihana kuulla, paljon onnea!Täällä käyty just varhaisultrassa ja syke löyty ja toukka oikeassa paikassa. Viikkoja mittojen mukaan 7+1 ja omien laskujen mukaan 7+0. Kaikki hyvin!![]()

Ihanaa, onnea!Täällä käyty just varhaisultrassa ja syke löyty ja toukka oikeassa paikassa. Viikkoja mittojen mukaan 7+1 ja omien laskujen mukaan 7+0. Kaikki hyvin!![]()