Ihana idea olis kyllä, mut edullisuus vähän kariutuukin sitten siinä kun maksaa junaliput yms
Varattiin nyt tuolta turun suunnalta toi ja mennään samalla reissulla ikeat ja kaikki läpi. Miehen onnenpäivä![]()
Sä varasit siltä savonlahdelta?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana idea olis kyllä, mut edullisuus vähän kariutuukin sitten siinä kun maksaa junaliput yms
Varattiin nyt tuolta turun suunnalta toi ja mennään samalla reissulla ikeat ja kaikki läpi. Miehen onnenpäivä![]()

Tampereella on tietääkseni Vauvantaissa alle satasella kätilön tekemä ultra :)
Sä varasit siltä savonlahdelta?![]()

Voi näkyä tai sitten ei. Ehkä antavat uuden ajan, vaikka viikon päähän? Minulla näkyi esikoisesta syke 5+6, mutta ultraaja varoitteli kovasti, ettei pidä säikähtää jos ei näy.Sain kun sainkin neuvolasta ultran epäsäännöllisen kierron vuoksi.
17.8 on aika ja silloin pitäisi olla menkoista laskettuna rv6+5. Tosin itse arvelisin vähemmän. Mitenhän, jos onkin vasta esim. 5+5? Syke jää näkemättä?![]()
eli kaikki oli onneksi hyvin

Mä siirsin ultra aikaa aiemmaksi. Ens viikon torstaina olis uusi aika ja viikkoja silloin 6+5. Mulla on edelleen vahva tunne tuulimunasta.Varasin tänään ultra-ajan elokuun loppuun. Melkein kuukauden päähänPitkä aika odottaa. Silloin viikkoja 7+6 niin pitäs näkyä sykekin. Mietin vielä josko yrittäisin saada ajan aiemmin.
No hyvä, kun sait aikaistettua. Kyllä se vaan mieltä rauhoittaa, kun saa vastauksia omaan epätietoisuuteen. Toivotaan kuitenkin, että odotat vaikka poikavauvaa, jolloin sanotaan pahoinvoinnin ja oireiston olevan lievempää.Mä siirsin ultra aikaa aiemmaksi. Ens viikon torstaina olis uusi aika ja viikkoja silloin 6+5. Mulla on edelleen vahva tunne tuulimunasta.

Minulle ainakin tehtiin emättimen kautta, ilmeisesti vatsan päältä ei näin alussa oikein näkyisi mitään. Muuhun en osaa vastataTäällä myös mietinnässä varhaisultra, niin ei tarvitsisi odottaa niin pitkään kuin tuonne tavalliseen ultraan :D Ja saisi myös mielenrauhan, että syke löytyy ja raskaus on oikeassa paikassa.
Ensikertalaisena mietityttää tällaiset asiat:
-Tehdäänkö varhaisultra siis vatsan päältä vai jotenkin muuten? (Netistä löytyi kahta tietoa)
- Mitä eroa on kätilön ja lääkärin tekemällä ultralla? (muuta kuin hinta :D)
Turun seudulta olisi hakusessa varhaisultra, joten jos jollain on hyviä kokemuksia jostakin yksityiseltä, niin vinkatkaa :) Oma gyne, jolla oon muuten käynyt yksityisellä on juuri nyt lomalla ja hänelle saisi vasta lokakuun puoliväliin ajanHarmi, koska olisi ollut kiva käydä tutulla ihmisellä.