Varhaisultra

Mulla vähän "pakkokin" käydä, koska oon ykköstyypim diabeetikko-odottaja. Toisekseen ollaan saatu tämä(kin) pikkukakkonen hoidoilla alulle, niin myös sieltä toivovat vähäisiä:n. . Jännittää kovin kovasti, on mun eka raskaus koskaan ikinä (vaimo on synnyttänyt esikoisen), joten aivan mielellään menenkin...

Kävin tänään varhaisultrassa. Pikku tyyppi oli 11 mm pitkä (rv 7+2) ja syke oli hyvä. On todella huojentunut olo kun kaikki oli hyvin. Laskettu aika siirtyi kahdella päivällä aikaisemmasta arviosta.
Oikein paljon onnea! :happy:

Kävin tänään varhaisultrassa. Pikku tyyppi oli 11 mm pitkä (rv 7+2) ja syke oli hyvä. On todella huojentunut olo kun kaikki oli hyvin. Laskettu aika siirtyi kahdella päivällä aikaisemmasta arviosta.
Onnea! Ihanaa että kaikki hyvin!!

Ihanaa kun tulee nyt hyviä uutisia! Onnea paljon:Heartred

Täällä odottelen lähetettä että saan varattua ajan ultraan. On siis nyt eka ultra, tai varhainen. Sain aikaistettua neuvolaa, kun aloin miettii että viikot ei välttämättä pidä paikkaansa... Eli 7 viikon sijaan mennäänkin ehkä jo 12 :eek: TAI on monikko... ja laskettu aikahan muuttui kuukauden aiemmaksi. Noh, selvinnee ultrassa sitten, jännittää ihan kauheesti! :grin

Kävin tänään taas ultrassa. Mirena-raskauden takia oon käynyt ultrassa jo aiemminkin, kun piti tarkistaa kierukan sijaintia. Sitähän ei sit löytynyt, eli on ilmeisesti huomaamatta poistunut. Tuolloin heräs epäily mahdollisesta kohdun ulkoisesta raskaudesta kohdussa olevan lisäksi, toinen munasarja näytti silloin oudolta. Nyt kaikki näytti kuitenkin ihan normaalilta ja kohdussa näkyi vahva syke. Ultran mukaan viikot olis ny 6+1.

Varhaisultraan vielä reilu pari viikkoa. Silloin viikot vissiinkin jotain 8+1, en ole ihan varma. Onneksi sain ajan kunnalliselle, kun edellinen raskaus päättyi niin traagisesti vauva kuolemaan, että saadaan käydä ultrassa äitiyspolilla vaikka joka viikko. Mitäänhän se ultraaminenkaan ei takaa. Aika negatiivisilla fiiliksillä mennään :sad001

Mä oon vähän kahden vaiheilla. Toisaalta haluaisin mennä, mutta kunnalliselle ei pääse, joten yksityinen ois se vaihtoehto. Lähimmät yksityisetki on 120km päässä.. Nyt vasta 5+1 et pitää nyt viikko ainaki miettii vielä.

Tänään käyty varhaisultrassa, jännitti kyllä tosi paljon. Pikkuinen oli onneksi oikeassa paikassa ja sykekin löytyi :Heartred Ultran mukaan viikot nyt 8+0 eli päivän pidemmällä mitä olin itse laskenut viime kuukautisista+kierron pituudesta. Ensi viikolla sitten eka neuvola (puhelinaika koronan vuoksi) :happy:

Onnea Lani! :Heartred

Itse en ole vielä varannut ultraa, mutta varaan varmaan jossain vaiheessa, nyt vasta 4+5 menossa...

Kävin tänään neuvolassa ultrattavana ja syke sieltä löytyi! Kuukautisista laskettuna mulla pitäisi olla laskettu aika maaliskuussa, mutta mun kierto on tasaisesti 58-74 päivää... Nyt olikin siis 7+1, ehkä. Ultralaite siellä on vanha ja epätarkka, mutta sai edes vähän arviota missä mennään. Hei vaan kaikki, mä tulen mukaan!

Kävin tänään neuvolassa ultrattavana ja syke sieltä löytyi! Kuukautisista laskettuna mulla pitäisi olla laskettu aika maaliskuussa, mutta mun kierto on tasaisesti 58-74 päivää... Nyt olikin siis 7+1, ehkä. Ultralaite siellä on vanha ja epätarkka, mutta sai edes vähän arviota missä mennään. Hei vaan kaikki, mä tulen mukaan!
Paljon onnea! :love7

Onnea!:Heartred Onpa ihanaa!:wav

Tervetuloa!

Takaisin