Varhaisultra

Huh, kertokaa miten tästä jännityksestä selviää? :wideyed:

Sain elämäni ensimmäisen plussan perjantaina! Viiva oli haalea, mutta kuitenkin niin selkeä ettei tarvinnut tihrustella. Tänään maanantaina tein samanmerkkisen testin, viiva oli perjantaista haaleampi :arghh: selvä viiva tämäkin kuitenkin. Molemmat tehty aamupissasta. Laskurin mukaan 4+6.

Varhaisultra varattu 2 viikon päähän.. Tuntuu pitkältä ajalta odottaa!

Minkä merkin testi sinulla @Kyytiläinen oli? Voisitko vielä varuiksi tehdä jollain muulla testillä, jotta saisit mielenrauhaa noiden hailakoiden viivojen suhteen? Esim. digitaalisen raskaustestin, joka näyttäisi samalla vähän suuntaa viikoillekin? :happy:

Eipä tässä oikein muu auta kuin hengitellä syvään, elää hetki kerrallaan ja totutella ajatukseen perheenlisäyksestä. Täällä me ollaan toinen toisiamme varten, joten tervetuloa vain meidän muiden kanssa jännäilemään. Olemme onnekkaita. :Heartred

Kyytiläiselle tsemppiä :Heartred Varmasti raastava tilanne.

En ajatellutkaan, että varhaisultran voisi varata myös kätilön tekemäksi! Täytyykin tsekata olisko täällä mahdollista!

@BarbaMama81 kiitos kannustavista sanoista :happy:
Pregcheck-testi oli kyseessä. Juuri mietinkin jos kävisin ostamassa Clearbluen digitestin. Sen tekeminen tosin menee varmaan torstaille, lisää odottelua kärsimättömälle :nailbiting:

@BarbaMama81 kiitos kannustavista sanoista :happy:
Pregcheck-testi oli kyseessä. Juuri mietinkin jos kävisin ostamassa Clearbluen digitestin. Sen tekeminen tosin menee varmaan torstaille, lisää odottelua kärsimättömälle :nailbiting:
Mulla pregcheck näytti haaleeta koko ajan vaikka rfsu ja cb jo vahvat! Suosittelen siis kans jollain muulla testillä testaamista vielä! :)

Varhaisultrassa käyty. Ja olikin hyvin aikainen sellainen.:grin Ei ainakaan pidä paikkaansa se 6+4, joka kuukautisista laskettuna tänään pitäisi olla. Koko raskauspussinkin koko oli vasta 1,3cm. Millähän viikolla raskauspussi on sen kokoinen? Lääkäri puhui jotain neljästä viikosta, mutta jälkeenpäin vasta aloin miettiä, että se kuulostaa jo liiankin vähältä omiin laskelmiin.

Piinaavat 2 viikkoa edessä uusintayritykseen.:nailbiting:

Voihan @Kosmoskukka ! Todella pitkät viikot sinulla edessä. :confused2

Toisaalta täytyy nyt vaan tosiaan ajatella, että raskautesi on ehken vasta vaihtumassa 5+ viikolle, jolloin menisi ehken lukemat yksiin. Ei tässä oikein voi kuin toivoa myötätuulta ja rutkasti hermoja tuleviin päiviin. :Heartred

Varhaisultrassa käyty. Ja olikin hyvin aikainen sellainen.:grin Ei ainakaan pidä paikkaansa se 6+4, joka kuukautisista laskettuna tänään pitäisi olla. Koko raskauspussinkin koko oli vasta 1,3cm. Millähän viikolla raskauspussi on sen kokoinen? Lääkäri puhui jotain neljästä viikosta, mutta jälkeenpäin vasta aloin miettiä, että se kuulostaa jo liiankin vähältä omiin laskelmiin.

Piinaavat 2 viikkoa edessä uusintayritykseen.:nailbiting:

Tsemppiä! Mulle kävi ihan samoin viime viikolla, muistaakseni pussi oli 1,5 cm ja lääkäri sanoi että se olisi ollut 5.vko, jos raskaus on normaali.

Menen uudelleen viikon päästä, odottelu on kyllä aika raastavaa. Onneksi olen ollut muutoin kiitettävän kiireinen ettei ihan koko ajan tarvitse miettiä.

Voiko olla, että sun kierto olisikin ollut tavallista pitempi vai oletko kuinka varma missä vaiheessa sinun pitäisi nyt olla?

Iiks tsemppiä kosmoskukka ja kouk! Jospa kierto on vaan pidempi kuin luulit, kosmoskukka?

Kyytiläinen, onhan tää super piinaavaa aikaa. Katselin just kalenteria minne asti mun pitäis selvitä hermojeni kanssa jos en varaa sitä varhaisultraa. Kai siitä jotenkin selviää, kun on ennenkin selvinnyt. Kun sais nyt vaan itseään niskasta kiinni ja uskaltais soittaa edes sinne neuvolaan :grin

@Iiris_ minäkään en ole vielä uskaltanut soittaa neuvolaan :nailbiting:

Itse en kyllä mitenkään pystyisi odottamaan neuvolan tarjoamaan ultraan asti. Vähän rauhoittaa mieltä kun on varhaisultra varattuna. Vaikkei sekään tietystikään ole tae mistään.

Tsemppiä! Mulle kävi ihan samoin viime viikolla, muistaakseni pussi oli 1,5 cm ja lääkäri sanoi että se olisi ollut 5.vko, jos raskaus on normaali.

Menen uudelleen viikon päästä, odottelu on kyllä aika raastavaa. Onneksi olen ollut muutoin kiitettävän kiireinen ettei ihan koko ajan tarvitse miettiä.

Voiko olla, että sun kierto olisikin ollut tavallista pitempi vai oletko kuinka varma missä vaiheessa sinun pitäisi nyt olla?
Mukava kun löytyi kohtalotoveri. Tai toivottavasti siellä kaikki hyvin kuitenkin!:shy:

Tämä oli vasta mun toinen kierto synnytyksen jälkeen ja ensimmäinen venyi pitkäksi. Ja tämäkin ilmeisesti myös. Dpo:sta saa myös vaan haaveilla, että tietäisi.:p
Sain ekan haalean plussan kaksi viikkoa sitten maanantaina 3.8. Ja jos vertaan edellisen raskauden viivojen tummuuksia, niin 4+0 olisi ollut sitä seuraava keskiviikko, 5.8.
Eli 5+0 olisi pitänyt olla täynnä jo viime viikon keskiviikkona. Joten toi ultratulos ei nyt kovin lupaavalle näytä.:sad001 Mutta onhan tollanen viivojen vertailukin ihan hakuammuntaa. Ja kun digikin näytti jo 3+.:wideyed: Ota näistäkin nyt sitten jotain selvää.:grin

Tulethan kertomaan sitten viikon päästä! :):Heartpink

@Iiris_ minäkään en ole vielä uskaltanut soittaa neuvolaan :nailbiting:

Itse en kyllä mitenkään pystyisi odottamaan neuvolan tarjoamaan ultraan asti. Vähän rauhoittaa mieltä kun on varhaisultra varattuna. Vaikkei sekään tietystikään ole tae mistään.

Meille sanottiin, että kun nähdään syke varhaisultrassa, ni todennäköisyys keskenmenoon on sen jälkeen n. 5%. Tiedä sitten miten pitää paikkaansa toi, mutta esikoisesta sanottiin samaa samassa paikassa (hedelmöityshoitoklinikalla)

Täälläkin varhaisultrassa käyty 6+4 ja syke löytyi ♥️ nyt 7+4 ja haluaisin päästä vielä käymään ultrassa ennen nt-ultraa. Yhden kohtukuoleman ja useamman keskenmenon jälkeen ei meinaa pää pysyä kasassa tätä odottelua!

Missä olette yksityisen kautta käyneet ja paljoko lysti on kustantanut? Eka ultra oli siis julkisen kautta, mutten usko että sitä kautta pääsen ennen seuraavaa "pakollista" ultraa.

Takaisin