Varhaisultra

Voi ei, Tiina! [emoji22] Suuret pahoittelut [emoji45]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Nyt iski jotenkin paniikki.. Raskausoireet on kadonnut ihan tuhka tuuleen. Yöllä vielä tissit olivat turvonneet ja kipeät ja nyt aamulla ovat ihan löllöt.. Lisäksi ummetus on kadonnut.. syke löytyi pari päivää sitten ja nyt pelottaa, että olisi mennyt kesken sen jälkeen.
 
Mulla sama paniikki päällä. Kirjoittelin siitä tuonne huolet ja murheet-osioon...
 
Nyt iski jotenkin paniikki.. Raskausoireet on kadonnut ihan tuhka tuuleen. Yöllä vielä tissit olivat turvonneet ja kipeät ja nyt aamulla ovat ihan löllöt.. Lisäksi ummetus on kadonnut.. syke löytyi pari päivää sitten ja nyt pelottaa, että olisi mennyt kesken sen jälkeen.

Mulla ainakin tämä vaihtelee päivittäin. Välillä on vatsa turvoksissa ja ummettaa, rinnat arat ja "turpeat". Sitten seuraavana päivänä ei mitään. Vatsakivutkin kadonneet, välillä saattaa juilia vähän. Tuijotan peloissani Ouran antamia aamulämpöjä, raskauden aikana aamulämmöt on kai aina kohollaan, näin minullakin tähän asti, välissä oli pari päivää, että lämpö oli vain +0,1°C ja heti jo panikoin hiukan.
 
Tänään heräsin toispuoleiseen alavatsakipuun ja hetken aikaa panikoituani varasin aamupäivälle varhaisultran, jossa kaikki oli hyvin, syke kuului vaikka mittojen perusteella vasta 6+3, mutta tulipahan siinä muutama kyynel vuodatettua helpotuksesta :Heartred
 
Tänään heräsin toispuoleiseen alavatsakipuun ja hetken aikaa panikoituani varasin aamupäivälle varhaisultran, jossa kaikki oli hyvin, syke kuului vaikka mittojen perusteella vasta 6+3, mutta tulipahan siinä muutama kyynel vuodatettua helpotuksesta [emoji813]red
Onnea!

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Takaisin
Top