Varhaisultra

Mä otan miehen mukaan kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin, vaikka hän ei välttis tahtoisikaan :grin Minulle kuitenkin tärkeä asia ja haluan hänenkin kokevan raskauden ilot, surut ja rasitteet. Tämä tulee kuitenkin olemaan hänen ainoa lapsensa, mikäli yhdessä pysytään niin kuin ajatuksena on. Synnytykseen mua vähän jännittää ottaa mies mukaan, kun hän inhoaa sairaaloita ja pelkää veren näkemistä. Toivon että kaikki menee kuitenkin hyvin jos hänen ei tarvi jalkopäähän mennä :p

Joo, mun mies on samanlainen! Mitäköhän siitäkin tulee jos sinne asti päästään :hilarious:

Olin alunperin varannut ultran nyt torstaille, mutta en malta odottaa joten siirsin sen huomiselle jolloin olis 7+2
 
mä varasin myös tuohon 6.3! Mulla silloin 7+1.. jännittää! Ihan oman mielenrauhan vuoksi haluan mennä. Mies tulee mukaan

Meillä on keinohedelmöityksellä (ICSI) alkunsa saanut joten tuo varhaisultra ”kuuluu pakettiin”.
Mutta varmaan tulisi käytyä vaikka olisi luomu :pompus:
Meillä myös mies tulee mukaan.

Se mikä harmittaa odotuksen lisäksi on se etten olisi halunnut varata neuvolaa ennen ultraa mutta nyt kun menee noin pitkälle niin on varmasti pakko :meh:
 
Meillä oletuksena mies tulee kyllä ultraan mukaan. Minä siis oletan :grin mutta ois se kyllä itsekin tulossa automaattisesti.
Ja apua, meillä on se loppuviikosta, yritän olla ajattelematta!
 
Just muisteltiin miehen kanssa, että kun esikoista ootettiin, mies ei uskaltanut tulla mun kanssa ekaan varhaisultraan. Nyt ollaan hypätty tuolla polilla missä joka kerta ronkitaan, tutkitaan ja ultrataan eikä tunnu enää sitä juuri hetkauttavan. Meillä kun on näitä haasteita matkan varrella ollut niin tuntuu miehelle kovin tärkeältä olla kaikessa mukana.
 
Mulla on ens viikolla se oikee varhaisultra. Otin nyt varaslähdön ja kävin kurkkaa meijän kivikautisella työpaikan ultralla. Sillä oli syke :Heartbigred
Kävin aikaisemmista raskauksista kans kurkkimassa. Nyt tilat saneerattu, eikä enää oikeuksia päästä ultra huoneeseen.
 
Mie sanoin miehelle, että muihin ultriin ei tarvi tulla, jos nyt kuitenkin rakenneultraan tulee. Viimeksi juoksin kaksi kertaa varhaisultrassa, nt-ultra ja rakenne.
 
Olen seurannut ryhmää jo hetken, mutta nyt päätin uskaltautua mukaan kun kävin 6+5 ultrassa ja toistaiseksi kaikki hyvin. Syke ja koko kunnossa. :-)

Olin aiemmin heinäkuisissa, mutta marraskuussa meni kesken. Sen kokemuksen myötä en ole oikein uskaltanut samaistua vielä tänne. Mutta nyt hieman jo toiveikkaampana.

Sain tälläkin kertaa jo paniikin aikaan, koska reilu viikko sitten tuli kunnon vuotoa ja 6+1 ultrassa ei näkynyt kuin tyhjä raskauspussi.

Nyt sitten se "oikea" varhaisultra viikon päästä, sitä kohti!
 
Varhaisultrassa käyty. Syke oli ja sielä pikku tyyppi köllötteli :happy:

Seuraava etappi on edellisen kkm viikon ylittäminen..

Mulla kanssa on seuraavana etappina toi edellisen kkm viikon ylittäminen. Mulla on nyt pelottava viikko ku viimeksi oli mennyt kesken n. 7+4 ja tänään mulla on 7+2... Nostaa jotenkin niin nää viikot ne vanhat muistot tosta keskeytyneestä pintaan.
 
Mulla tulee se rajapyykki vasta 9+4... Uskaltaakohan sen jälkeen olla luottavaisemmalla mielellä.
 
Mä vähän luulen, että tässä kohtaa ootan niinkuin kuuta nousevaa, että ohittais sen aiemman keskenmenneen viikot ja todettais, että vielä elämää löytyy. Sen jälkeen todennäköisesti stressaan ihan samalla lailla kun nytkin ainakin sinne 12.-13. viikoille asti...
 
Keskeytynyt keskenmeno taas ja aikaa odotellessa sairaaalaan tyhjennystä varten. Poistun takavasemmalle, parempaa odotusta teille
 
Takaisin
Top