Varhaisultra

Aika kuluu kamalan hitaasti.... Mulla ens viikon tiistaina ultra ja en meinaa malttaa odottaa. Oliko muilla jo ens viikolla vai vasta kun enemmän viikkoja täynnä?
 
Vielä melkein kaks viikkoa ultraan :sorry: ja nyt on sellainen olo että pitäis varmistaa onko se aika varmasti varattu, kun en saanut mitään vastausta sen jälkeen kun viestillä vastasin että ehdotettu aika sopii.
 
Onko kukaan vielä kuullut sykettä? :love7
Mulla tänään 6+0 eli nyt pitäisi kuulua syke, jos elämää on. Tänään soitan neuvolaan ja kyselen, onko mahdollista päästä sitä kautta ultraan.
 
Mää panikoin täällä huomista. Huomenna olis 6+1 ja jännitän, että entä jos sykettä ei näykkään ultrassa :sorry: Aaaaaahdistus.
 
Mä varasin ultran vasta 4.3.
En tiedä, miten jaksaa odottaa, mutta päiviä silloin 7+4, niin vähän turvallisempaa kuin 6+viikoilla. Ja 8+ viikolla saatan joutua kertomaan töissä, jos en keksi hyviä tekosyitä, niin siksi haluan käydä ennen sitä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Varasin nyt kuitenkin ajan yksityiselle varhaisultraan. Aika ensi viikon torstaina, silloin kasassa 7+3. En vaan kestä enää tätä epätietoisuutta, vaikka edellisistä kokemuksista tiedän, että voi mennä kesken sen jälkeenkin... Aargh, olis ihana vaan ottaa rennosti.
 
Oi, onnea Jansku! Ja miten ihanaa, että pääset vielä uudestaan ultraan noin pian [emoji4]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Kiitos! :Heartblue Olihan se ihana nähdä syke ja että kaikki kunnossa so far :)

Nyt jään jännäämään kaikkien muiden ultria :)
 
Mulla kans varhaisultra reilun viikon päästä... Koskakohan ne aikasintaan mittaa sitä niskaturvotusta?
 
Janksu onnea! ❤️

Eli 6+0 sykkeen pitäis kuulua?

mulla nyt 4+0, ja kunhan loppuviikosta vielä testaan toivon mukaan vahvistuneita viivoja, sitten varaan sen loppukuuhun. Täällä yksityisellä se on 85€ eli ei paha minusta. Esikoisestakin kävin ja kyllä se mieltä huojensi kovasti.
 
Janksu onnea! ❤️

Eli 6+0 sykkeen pitäis kuulua?

mulla nyt 4+0, ja kunhan loppuviikosta vielä testaan toivon mukaan vahvistuneita viivoja, sitten varaan sen loppukuuhun. Täällä yksityisellä se on 85€ eli ei paha minusta. Esikoisestakin kävin ja kyllä se mieltä huojensi kovasti.

Sykkeen voi nähdä rv 6+, mut mun mielestä varhaisultraa suositellaan rv 7-8 koska silloin sen varmasti pitäis näkyä ja ettei vaan synny turhaa huolta. :)
 
Sykkeen voi nähdä rv 6+, mut mun mielestä varhaisultraa suositellaan rv 7-8 koska silloin sen varmasti pitäis näkyä ja ettei vaan synny turhaa huolta. :)

Just näin! Jos olisin käynyt itsekustantamassa ultrassa, olisin ottanut ajan 7+ viikolle, mutta me saadaan polin kautta seuranta, niin ne halusi ultrata jo varhaisilla viikoilla.
 
Mä mietin varhaisultraa ihan sen takia, kun viimeksi kkm todettiin rv11, mutta sikiö oli kuollut jo rv 6. Eli kannoin yli kuukauden kuollutta sikiötä, sikiöpussi oli kasvanut normaalisti, mutta sikiö tietenkään ei. Tuo oli sen verran rankka kokemus, etten enää tahtoisi samaa kokea. Se 12vk on kuitenkin pitkä aika odottaa että saa tietää onko sydän koskaan sykkinytkään.
 
Takaisin
Top