Varhaisultra

Mulla tunnin päästä varhaisultra.. Viikkoja 6+2 ja jännittää ihan pirusti! Takana on kaksi tuulimuna raskautta joiden jälkeen syntynyt kyllä kaksi tervettä poikaa mutta aikanaan päätin että haluan jatkossa olla alusta asti varma siitä että kaikki kunnossa. :happy:
 
Mä en vielä teidä käynkö varhaisultrasta, nyt viikkoja suunnilleen 4+5, aiemmista käynyt 6+6, 5+5 ja 7+4
 
Mä varasin varhaisultran, ei mulla kestä hermo nyt odotella tuon edellisen kkm takia. Reilu 2 viikkoa vielä pitää jännittää..
 
Varasin ajan kohdalle 6+5. Nyt 4+0. Oletteko käyneet miehen kanssa vai ilman?
 
Menen varhaisultraan yksin, mies tulee seuraaviin ultriin mukaan jos niihin asti päästään.
 
Mä oon jokaisessa käyny miehen kanssa. Nyt on ensimmäistä kertaa kysymysmerkkinä että pääseekö mies kun välttämättä kukaan ei pysty lapsia silloin kattomaan.
 
Tänään varasin ultran mutta vasta 6.3. Tuntuu ettei oma pää kestää odottelua niin pitkälle mutta ei tässä varmasti vaihtoehtoja ole :bored:
Viikkoja silloin 7+2.
 
Mä oon aina käyny miehen kanssa ja käyn nytkin. Otin sellasen ajan, että ehdin töistä, mutta päiväkoti vielä auki.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Minä kävin tänään tulehduksen takia yksityisellä gynellä ja samalla ultrattiin. Raskaus kohdun sisällä. Enempää ei vielä selvinnyt.
 
Tänään varasin ultran mutta vasta 6.3. Tuntuu ettei oma pää kestää odottelua niin pitkälle mutta ei tässä varmasti vaihtoehtoja ole :bored:
Viikkoja silloin 7+2.

mä varasin myös tuohon 6.3! Mulla silloin 7+1.. jännittää! Ihan oman mielenrauhan vuoksi haluan mennä. Mies tulee mukaan
 
24 h:n päästä ultra! Jännitän jo nyt ihan sikana, mitä se on sitten huomenna. :nailbiting: Jotenki pessimistinä ajattelen, et kahta ilman kolmatta keskenmenoa... :bored:
 
Mä otan miehen mukaan kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin, vaikka hän ei välttis tahtoisikaan :grin Minulle kuitenkin tärkeä asia ja haluan hänenkin kokevan raskauden ilot, surut ja rasitteet. Tämä tulee kuitenkin olemaan hänen ainoa lapsensa, mikäli yhdessä pysytään niin kuin ajatuksena on. Synnytykseen mua vähän jännittää ottaa mies mukaan, kun hän inhoaa sairaaloita ja pelkää veren näkemistä. Toivon että kaikki menee kuitenkin hyvin jos hänen ei tarvi jalkopäähän mennä :p
 
Takaisin
Top