Varhaisultra

Keskustelun 'Lokakuiset 2020' aloitti Maya Mehiläinen, 2 helmi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. iiiv1234 Aloittelija

Ihania uutisia Bubblee
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Koirankorva Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

8+0, kyllä voi ihan ominkin silmin nähdä jalat ja kädet. Onhan tällä viikolla sormetkin

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 4
  3. Talvitintti Ei muuta elämää Lokaäidit 2020 Toukomammat 2017

Neuvolalääkärin käynti takana ja pikkuinen oli hienosti kasvanu viime viikosta. :Heartred Syke näkyi edelleen vahvana. :) Helpottunu fiilis, ehkä mä pikkuhiljaa alan uskaltaa luottamaan tähän raskauteen :smiley-angelic003
    • Tykkää Tykkää x 6
  4. Emby Peruskäyttäjä Eloäidit 2020

Eksyin elokuisista selailemaan tätä ryhmää ja olipa iloinen yllätys löytää Talvitintti täältä! Hurjasti onnea koko perheelle :hello2:Heartpink
  5. Talvitintti Ei muuta elämää Lokaäidit 2020 Toukomammat 2017

Kiitos! :Heartred Tärppäs tosiaan heti kun tyhjennysvuoto loppui, nyt pitää vaan toivoa et kaikki menee hyvin :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Foreverfever Ihastunut foorumiin Maaliskuiset 2021

Varasin nyt huomiselle rv 7+3 ultran. Vihdoin selviää onko tuolla mitään elämää.
    • Tykkää Tykkää x 4
  7. Emby Peruskäyttäjä Eloäidit 2020

Toivon kovasti, että tällä kertaa saat nyytin syliin asti :rolleyes: ja tosi paljon tsemppiä! :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Giraffe86 Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Ultra oli toissa päivänä ja kaikki hyvin :Heartred 6+4 ja syke 125.
    • Tykkää Tykkää x 8
  9. Foreverfever Ihastunut foorumiin Maaliskuiset 2021

Kkm diagnoosi tuli. Alkio vastasi rv 6+5, mutta ei sykettä, eikä väridopplerilla virtauksia. Pe aika tyhjennystä varten.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 19
  10. Eetla Rakastunut foorumiin Lokaäidit 2020 Toukomammat 2016

Voi ei, tsemppiä! :Heartbigred
  11. Talvitintti Ei muuta elämää Lokaäidit 2020 Toukomammat 2017

Foreverfever voi hemmetti... Oon pahoillani, kovasti voimia. :Heartred
  12. Snow_White Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Osanotto foreverfever :sorry::Heartred
  13. Mel Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

Osanotto foreverfever

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
  14. Bubblee Peruskäyttäjä

Osanotto foreverfever ♥️
  15. £isbet Aloittelija

Uä:ssä näkyi syke ja pieni vastasi mitoiltaan 7+3. Laskureiden mukaan 7+4 eli hyvin samaa kokoa. Jotenkin epätodellinen fiilis, ei ihan edes sisäistä että meillekö tulee kolmas:shy:
    • Tykkää Tykkää x 7
  16. Raskaskana Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Iik. Oura tiesi hedelmöittymisen ihan oikein, eli 7+0 onkin jo menossa, eikä 6+4. Kävin ultrassa, ja yks tyyppi siellä pötkötteli sydän vimmatusti sykkien! Lähes sentin mittainen. Hullua.:happy:
    • Tykkää Tykkää x 9
  17. Mel Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

Onnea! Mulla oli kanssa ke ultra 7+4 ja mitoista toinen vastas 7+3 (toinen 7+0)

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
  18. Janksu Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Iih, mä kävin tänään katselemassa tyyppiä 9+4 :Heartred edelleen vastasi viikkoja ja liikkui vaihdikkaasti. Kovasti huiteli käsillä ja jaloilla. 28mm rakkautta :love7
    • Tykkää Tykkää x 7
  19. Mymble Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Tänään 7+0 ja käytiin ultrassa. Pieni papunenhan siellä köllötteli ja syke näkyi :love7 Kyllähän siinä itku pääsi kun saatiin kuunnella sydänääniä :happy: Pieni vastasi viikkoja 7+1, mutta mennään nyt tuolla aiemmalla kun ero on niin pieni. Tämä oksentelu ja kuvotus on nyt jotenkin helpompi kestää, kun tietää ettei turhan takia oo yökkäillyt.

Kylläpä vierähti valtavan kokoinen kivi sydämeltä, en tiedä mikä ihme se torstain kipukohtaus oli, mutta onneksi se ei tarkoittanut mitään.
    • Tykkää Tykkää x 5
  20. Erza Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Luinpa kannasta ultrakäynnin yhteenvedon. Mitäköhän "Vasemmalla CL" tarkoittaa?

Jaa tämä sivu