Varhaisultra

Tänään käyty ultrassa ja jännitti kyllä aivan hulluna. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja löytyi viikkoihin täsmäävä sikiö, jonka sydän sykki vimmatusti. Vaikka mulla on ollut alusta saakka ihan erilainen fiilis, kuin viimeksi olleessa kohdunulkoisessa, niin oli tämä silti ihana varmistus, että kaikki on kunnossa.
 
Minulla on huomenna varmistusultra kun taas mietin onko kaikki kunnossa. Aiempi kkm kummittelee
Rv 8+5
 
Mulla olis vielä 2.5vkoa odotusta ekaan ultraan.... Pelottaa ja jännittää. Täällä siis ultrataan ekalla neuvolakäynnillä :happy:
 
Kävin gynellä, niin ultrasi samalla. Aikaistui päivällä, eli 8+6 mennään. Sydän sykki ja kaikki hyvin, sanoi että ennuste on jo tosi hyvä kun näillä viikoilla kaikki näyttää niin hyvältä. Sillä tiedolla neuvolakäyntejä odotellen, aika rauhaisa olo :-)
 
Iih, mä kävin tänään viä kurkkaamassa pientä :p 11+4 ja ens viikolla oliskin se julkinen niskaturvotus-ultra. Mun piti siis käydä ihan alkuviikosta, mutta ultraa jouduttiin siirtämään sairastapauksen vuoksi. Mutta olipas ihanaa nähdä hänet jälleen :Heartred Jokohan tässä uskaltais innostua? :hello2
 
Täällä käyty 2 kertaa varhaisultrassa. Koska meillä ivf hoito takana, kuului siihen varhaisraskauden ultra 7+2 ja toisen kerran oli pakko mennä mielenrauhan vuoksi 10+2, koska tiputteluvuotoa ollut alkaen vk6. Onneksi kaikki lääkärin mukaan kunnossa :Heartred tämä minun ensimmäinen raskaus, en olisi uskonut että tämä on tälläistä tulisilla hiilillä odottelua.. Reilun viikon päästä NT ultra, onneksi ei pitkä aika enää!
 
Takaisin
Top