Varhaisultra

Keskustelun 'Lokakuiset 2020' aloitti Maya Mehiläinen, 2 helmi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Liinufiinu Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

Saattais olla keltarauhanen (Corpus Luteum).
  2. Erza Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Makes sense, kiitos! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Joosu Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Tänään käyty ultrassa ja jännitti kyllä aivan hulluna. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja löytyi viikkoihin täsmäävä sikiö, jonka sydän sykki vimmatusti. Vaikka mulla on ollut alusta saakka ihan erilainen fiilis, kuin viimeksi olleessa kohdunulkoisessa, niin oli tämä silti ihana varmistus, että kaikki on kunnossa.
    • Tykkää Tykkää x 5
  4. Emili@ Aloittelija

Minulla on huomenna varmistusultra kun taas mietin onko kaikki kunnossa. Aiempi kkm kummittelee
    Rv 8+5
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  5. Talvitintti Ei muuta elämää Lokaäidit 2020 Toukomammat 2017

Tsempit huomiselle! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. _kirahvi Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Mä varasin huomiselle ylimääräisen ultran yksityiseltä kun en jaksa odottaa kolmea viikkoa ekaa julkista. Nyt 9+5. Viimeksi ultrattu 7+5.
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. iiiv1234 Aloittelija

Mulla olis vielä 2.5vkoa odotusta ekaan ultraan.... Pelottaa ja jännittää. Täällä siis ultrataan ekalla neuvolakäynnillä :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Emili@ Aloittelija

Pikkuinen siellä jo liikkui ja sydän löi ♥️♥️♥️
    Taas aikaistui la koon mukaan, mutta menen nyt tällä 15.10 eli nyt 8+5.

eiköhän tässä voi jo huokaista ja luottaa
    Seuraavat ultrat sitten rv11+5 ja rakenneultra kesällä
    • Tykkää Tykkää x 7
  9. Raskaskana Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Kävin gynellä, niin ultrasi samalla. Aikaistui päivällä, eli 8+6 mennään. Sydän sykki ja kaikki hyvin, sanoi että ennuste on jo tosi hyvä kun näillä viikoilla kaikki näyttää niin hyvältä. Sillä tiedolla neuvolakäyntejä odotellen, aika rauhaisa olo :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  10. Janksu Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Iih, mä kävin tänään viä kurkkaamassa pientä :p 11+4 ja ens viikolla oliskin se julkinen niskaturvotus-ultra. Mun piti siis käydä ihan alkuviikosta, mutta ultraa jouduttiin siirtämään sairastapauksen vuoksi. Mutta olipas ihanaa nähdä hänet jälleen :Heartred Jokohan tässä uskaltais innostua? :hello2
    • Tykkää Tykkää x 6
  11. Haaveenaäitiys Uusi käyttäjä

Me käytiin eilen yksityisellä ultrassa jotta puoliso pääsi myös mukaan. Ollaankin viikko pidemmällä kuin mitä luultiin, 9+6 oli eilen. Papu oli 3cmm pitkä, heilui ja syke näkyi vahvasti ❤️ laskettu aika aikaistui ja onkin nyt 17.10
    • Tykkää Tykkää x 6
  12. Joannina Aloittelija

Täällä käyty 2 kertaa varhaisultrassa. Koska meillä ivf hoito takana, kuului siihen varhaisraskauden ultra 7+2 ja toisen kerran oli pakko mennä mielenrauhan vuoksi 10+2, koska tiputteluvuotoa ollut alkaen vk6. Onneksi kaikki lääkärin mukaan kunnossa :Heartred tämä minun ensimmäinen raskaus, en olisi uskonut että tämä on tälläistä tulisilla hiilillä odottelua.. Reilun viikon päästä NT ultra, onneksi ei pitkä aika enää!
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. Lilma Aloittelija Lokaäidit 2020

Eilen oli ultra ja kaikki hyvin. Viikkoja vastasi hyvin. Tosi liikkuvainen kaveri. Sain jo rakenneultra ajan kesäkuun alkuun.
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu