Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans ultra tunnin päästä![]()
Minä vielä kahden vaiheilla, varaanko aikaa varhaisultraan vai en. Aikaisemmissa raskauksissa en ole tätä mahdollisuutta käyttänyt ja toisaalta nytkin ajattelen että senkin rahan voisin käyttää muuhun.
Kuitenkin raskausoireita on ja testi selvän plussan antoi, niin mitä oikeastaan hyötyisin tuosta.
Jotenkin pohdin kohdallani että tuo varhaisultra ei kuitenkaan poista sitä mahdollisuutta että raskaus voi keskeytyä kun riskiviikkoja kuitenkin edessä vielä monta.
Miten te olette itsellenne "selittäneet" syyn mennä varhaisultraan? Vai ajattelenko minä vain liian monimutkaisesti tämänkin asian ja kasaan mörköä päähäni turhaan...kuitenkin tiedostan että tämä raskaus on kohdallani se viimeinen, että silläkö nyt vain himmailen, ja tuudittaudun omaan kuplaani että kyllä kaikki sitten siellä nt-ultrassa selviää
Voi eiMulla oli tosiaan tänään varhaisultra ja hyviä uutisia ei tullu, keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennyksen joudun tekemään. Toivottavasti teillä muilla sujuis raskaudet paremmin, hyvää jatkoa.![]()

Voi eiolen pahoillani kaikkille keskenmenon kokeneille.
Itse sain 4v.keskenmeno ja sen jälkeen en ole tullut raskaaksi.
Melkein 6v.menin ja sit tulin raskaaksi.
Itse menin siks varhaisultra koska mulla oli tosi outoja
Oireita ja mulla ikä 44v. Joten halusin saada tietää .
Mulla löytyi sit kaksosraskaus jonka mä aavistin jo ennen menemistä.
Halusin varmuuden oli kallis 217,30€ helsingissä.
Mutta nyt yksi murehtiminen vähemmän.