Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on varattu ultra 3viikon päähän. Sit ois viikkoja +/-7 :) voi ei mä en malta oottaa!! Haluaisin jo tietää ja päästä nauttii tästä raskaudesta jos sielä oikeesti on joku :D
Meillä on sitten samana päivänä :)
Jippii Voidaan yhdessä jännäillä :D mihin aikaan sulla on?
Mä meen vasta klo18 .
Ultrassa näkyi vasta ruskuaispussi ja muttei sykettä. Olin ehkä liian aikaisessa. Täytyy varmaan mennä uudestaan jossain vaiheessa.
Voi kurja mitä kätilö tuumasi? Millä viikoilla sä menet?
Ultra tehtiin muusta syystä kuin raskaudesta mutta ultraaja kurkkasi samalla kohtuun siis rv 6+2 kai oli eilen tai vähän enempi tai vähempi. Täytyy seurailla!
Onko täällä muilla tullut tiputtelua ultran jälkeen? Mulla alkoi eilen illalla ja tänään on tullut vähän. Jostain luin että alakautta tehty tutkimus voi ärsyttää limakalvoja ja johtua siitä
No näin muistelelin täälläkin nähneeni mutta heti taas stressitasot nousi. Oivoi kunpa vaan menis 6 viikkoa äkkiä niin tulis nt ultra... :)Mä kirjottelin tuola aiemminkin muistaakseni että edellisessä raskaudessa varhaisultran jälkeen tuli pientä vuotoa. Kätilö tästä onneks varotteli etukäteen että harmitonta on :)
Ei mua viime raskaudessa kukaan varoitellut tiputtelu vuodosta ultran jälkee eikä kyllä mitää tullutkaan.. Mut huomenna klo 14 ois vihdoin ultra ja stressi taso huipussa! Jotenkin niin sellainen tunne et ei oo kaikki hyvin.. Voi tosin johtuu näistä hormoni heittelystä kun pienestäkin itkua väännän..