Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyikö sulla raskauspussin sisällä ruskuaispussia? Mä kävin 5+4 ultrassa ja tämmöinen se oli.
Nyt ehdin vähän itsekin googlailla. Mä olin siis varhaisultrassa eilen ja lääkäri sanoi, että näkyy vain ruskuaispussi muttei alkiota. Mutta sikiöpussihan kehittyy ensin ja sinne sisälle ruskuaispussi. Eikö? Eli mulla näkyi vain kyllä sitten sikiöpussi, koska sen sisällä ei näkynyt mitään muuta. Puhuisivat lääkärit edes oikella termeillä, niin olisi helpompi käyttää googlea :D 13 päivää uuteen ultraan ja olen kyllä aivan paniikssa, ettei silloinkaan löydy muuta.
Tuo isompi on raskauspussi eli just sikiöpussi, ja pienempi rinkula pallura on ruskuaispussi :)Onko tuossa siis sikiöpussi ja ruskuiaispussi? Vai jompikumpi pussi ja sikiö? :)
Kannattaa käydä katsomassa omakannasta lääkärin kirjoittama teksti. Menee pari päivää-viikko lääkärin käynnistä kun teksti on kannassa. Sieltä on helpompi kattoa tarkemmat tiedot :)Nyt ehdin vähän itsekin googlailla. Mä olin siis varhaisultrassa eilen ja lääkäri sanoi, että näkyy vain ruskuaispussi muttei alkiota. Mutta sikiöpussihan kehittyy ensin ja sinne sisälle ruskuaispussi. Eikö? Eli mulla näkyi vain kyllä sitten sikiöpussi, koska sen sisällä ei näkynyt mitään muuta. Puhuisivat lääkärit edes oikella termeillä, niin olisi helpompi käyttää googlea :D 13 päivää uuteen ultraan ja olen kyllä aivan paniikssa, ettei silloinkaan löydy muuta.
Eli sulla oli periaatteessa ultrakuvassa kohdussa musta aukko jossa ei sisällä mitään? Tälleen taviskielellä kuvattuna :D
Kannattaa käydä katsomassa omakannasta lääkärin kirjoittama teksti. Menee pari päivää-viikko lääkärin käynnistä kun teksti on kannassa. Sieltä on helpompi kattoa tarkemmat tiedot :)
Siis just näin. Pelkkä musta aukko nyt täytyy lopettaa googlaaminen tältä illalta, ja toivoa et päivät menisi nopeesti..
Apua, huomenna on mun varhaisultra ja oon ihan hermona!
Mullahan näkyi kaks viikkoa sit tää musta aukko mutta silloin ei mitattu ja silmämääräisesti arvioi sen 4+ jotain. Oliko sulla mahdollisuutta myöhäisempään ovulaatioon?
Hmm, kai se periaattessa olisi mahdollinen. Kierto ei ollut ehtinyt esikoisen jälkeen vielä säännöllistyä. Muistatko yhtään minkä kokoinen aukko teillä silloin todettiin? Onnea ihanista uutisista!
Ei yhtään mitannut sitä niin en tiedä ku vaan ton arvioidun 4+ :/