Huomenna rv 7+0 ja eka ultra. Pelottaa ja jännittää!
Tsemppiä! Tuu kertomaan sitten uutiset :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki kunnossa. Hän on 0,9 cm ja sydän lyö. Rv 6+6.
Kaikki kunnossa. Hän on 0,9 cm ja sydän lyö. Rv 6+6.
Me käytiin ultrassa varmistamassa että kaikki on ok ja poissuljettiin kohdun ulkopuolinen raskaus kun ollut kovia kipuja vatsassa. Kaikki näytti olevan hyvin, viikkoja oli sillon vasta 5+5 jonka vuoksi sikiö kaikua ei vielä ollut. Ilmeisesti normaalia mutta en tiedä voinko odottaa np ultraan saakka et onko se nyt. Mietin pitäisikö mennä oman mielenterveyden kannalta käymään yksityisellä jos näkyisi jo syke
Meillä oli tänään myös ultra. Näkyi vain ruskuaispussi mahdollinen tuulimuna siis.
Mitkä viikot sulla on? Oisko pitänyt näkyä jo enemmän?
Meillä oli tänään myös ultra. Näkyi vain ruskuaispussi mahdollinen tuulimuna siis.
Näkyikö sulla raskauspussin sisällä ruskuaispussia? Mä kävin 5+4 ultrassa ja tämmöinen se oli.Auppa meillä näkyi pelkkä pussi, mutta se kätilö sanoi että on normaalia. Nyt tosin tekisi mieli mennä uudelleen kun iski stressi Mulla jostain syystä oli alusta saakka olo et kaikki ei oo hyvin ja nyt vasta uskaltanut alkaa jo vähän toivoa et kaikki voisi mennä niin kun pitää mulla on eka neuvola vasta 10+5 ja siitä sit vasta lähete np ultraan
Näkyikö sulla raskauspussin sisällä ruskuaispussia? Mä kävin 5+4 ultrassa ja tämmöinen se oli.