Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon aatellu varata ultran rv 6+0, tahdotaan jotain varmuutta tähän asiaan ennen neuvolan varaamista. Nyt menossa 4+6, joten ultra ois ens viikolla :)
Suosittelen varaamaan vasta 7+ jos vaan maltat. 7+ viikolla km riski tippuu jo tilastollisesti melko paljon ja muutenkin näkyvyys on jo paljon parempi ja saa varmasti kerralla selvyyden tilanteesta :) 6+0 voi olla kiikun ja kaakun näkyykö kaikki oleellinen ja joutuu pahimmassa tapauksessa käymään pian uudelleen. Meillä on varattuna 7+0 vaikka todellakin tekis mieli mennä jo aikaisemmin :) eikö sulla muuten nyt tänään ole 4+5 jos sama la kun mulla :)
Meillä on tätä keskenmenotaustaa, niin siksi haluan käydä aikaisin. Vaikka joutuis käymään sit uudestaan, kunhan jotain näkyis ees. Meri-Oulun neuvola valitettavasti lopettaa tän kuun lopussa, niin siksikin käydään 6+0-6+1.
Ja kyllä mulla näyttää Flo 4+6 tänään ja la 26.7. :) joku toinen appi näytti sit 4+5, mutta kolmas taas 4+6 :D
Okei. Toivottavasti näkyis jo silloin! :) Mää en ymmärrä kun mulla flo näyttää ihan mitä sattuu eikä sitä voi vaihtaa.. Mietin kans meri oulun neuvolaa mutta niillä ei taida olla kun se mahan päältä ultralaite ja pelkään ettei sillä näin alussa näy hyvin.
Diann, mä sain meri-Oulun neuvolaan ajan ens perjantaiksi. On kyllä Torniossa, mutta ajan siitä muutenkin ohi perjantaina. Torstaina oli vielä vapaita aikoja Oulussa :)