Okei! Mulla taas mittasi, muttei antanut mitään ikäarviota.
Saitko sä kuvaa mukaan? Mä voin jossain vaiheessa laittaa kuvat noista omista. Jos tyyliin niistä voi mitään vertailua tehdä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei! Mulla taas mittasi, muttei antanut mitään ikäarviota.
Saitko sä kuvaa mukaan? Mä voin jossain vaiheessa laittaa kuvat noista omista. Jos tyyliin niistä voi mitään vertailua tehdä
Joo, sain yhden. Se ois kyllä kiva, eikö täällä pystynyt viestejäkin lähettää, jos et tähän halua laittaa. Vakoilin sun profiilista asuinpaikan :D missä sä kävit täällä ultrassa?
Joo, sain yhden. Se ois kyllä kiva, eikö täällä pystynyt viestejäkin lähettää, jos et tähän halua laittaa. Vakoilin sun profiilista asuinpaikan :D missä sä kävit täällä ultrassa?
Piti itteki kattoo mitä tietoja on profiilissa. Ne on näköjään jääny päivittämättä ja nykyään Salon puolella asutaan :)
Ahaa, okei :) en mä ehkä Helsinkiin asti lähde ultraan.
Tässä toi miltä mulla näytti silloin arvioituna 4+. Nyt tän päivän mittauksien mukaan tässä kuvassa ois ollut 4+5 tilanne.
Kiitos! Mulla näyttää ihan eriltä Mulla oli mittana 6,7 mm.
Kiitos! Mulla näyttää ihan eriltä Mulla oli mittana 6,7 mm.
Mulla on 19.11 varhaisultra ja kyllä jännittää! Toivottavasti on tyyppi matkassa.. Meillä maksaa 120€ toi ultraus.. Käydään Kaarinassa yksityisellä Jussi savonlahdella kun oli hyvät suositukset..
Tiiätkö? Ku itteä mietitytti tää niin oli pakko googletella nii löysin muutaman jutun joissa oli just tämän tyyppinen tilanne. Niissä oli mitattu 5mm ja 7mm ontelot ja niiden mukaan ois vastannut jotain 5+ viikkoja mutta tuolloin ei kummallakaan oo kuulemma edes ruskuaispussia näkynyt ultrassa.
Vissiin riippuu ihan paikkakunnasta. Itse asun Lahdessa ja ainakin ensimmäisessä raskaudessa minulla keskitetyssä äitiysneuvolassa lääkäri katsoi ultralla viikolla 8+. Silloin oli suht säännölliset kuukautiset, vain päivän heitto suuntaansa. Sain kyllä sen käsityksen, että aina ultraa. Tarkistaa sydänäänet ja lukumäärän ja koon. Nytkin on lääkäriaika varattu samoille viikoille. Se varattiin samalla kun soitin neuvolaan plussan jälkeen neuvola-aikaa varatakseni.Tiedättekö millä perustein pääsee lähetteellä varhaisultraan?
Itsellä vaihtelee kierto 24-28päivän välillä, onko viidellä päivällä mitään merkitystä viikkojen kannalta? Tai siis että pitääkö varmistaa ettei esim oteta seulontakokeita väärään aikaan tai jotain muuta vastaavaa.
Olen nyt itse laskenut vaan 26päivän mukaan :)
Vissiin riippuu ihan paikkakunnasta. Itse asun Lahdessa ja ainakin ensimmäisessä raskaudessa minulla keskitetyssä äitiysneuvolassa lääkäri katsoi ultralla viikolla 8+. Silloin oli suht säännölliset kuukautiset, vain päivän heitto suuntaansa. Sain kyllä sen käsityksen, että aina ultraa. Tarkistaa sydänäänet ja lukumäärän ja koon. Nytkin on lääkäriaika varattu samoille viikoille. Se varattiin samalla kun soitin neuvolaan plussan jälkeen neuvola-aikaa varatakseni.