Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei! Mulla taas mittasi, muttei antanut mitään ikäarviota.

Saitko sä kuvaa mukaan? Mä voin jossain vaiheessa laittaa kuvat noista omista. Jos tyyliin niistä voi mitään vertailua tehdä

Saitko sä kuvaa mukaan? Mä voin jossain vaiheessa laittaa kuvat noista omista. Jos tyyliin niistä voi mitään vertailua tehdä

Joo, sain yhden. Se ois kyllä kiva, eikö täällä pystynyt viestejäkin lähettää, jos et tähän halua laittaa. Vakoilin sun profiilista asuinpaikan :D missä sä kävit täällä ultrassa?

Joo, sain yhden. Se ois kyllä kiva, eikö täällä pystynyt viestejäkin lähettää, jos et tähän halua laittaa. Vakoilin sun profiilista asuinpaikan :D missä sä kävit täällä ultrassa?

Mä kävin Helsingissä Perhe-Artessa :) kunhan kotia pääsen niin voin kuvata noi :)

Piti itteki kattoo mitä tietoja on profiilissa. Ne on näköjään jääny päivittämättä ja nykyään Salon puolella asutaan :)

Piti itteki kattoo mitä tietoja on profiilissa. Ne on näköjään jääny päivittämättä ja nykyään Salon puolella asutaan :)

Ahaa, okei :) en mä ehkä Helsinkiin asti lähde ultraan.

Pakkohan se on mennä mielenrauhan vuoksi :D pitää vaan nyt malttaa odotella muutama viikko että sielä mitään näkyy :p:confused:

Ahaa, okei :) en mä ehkä Helsinkiin asti lähde ultraan.

d219c285e003576ccb47eac1a6829a2b

Tässä toi miltä mulla näytti silloin arvioituna 4+. Nyt tän päivän mittauksien mukaan tässä kuvassa ois ollut 4+5 tilanne.

d219c285e003576ccb47eac1a6829a2b

Tässä toi miltä mulla näytti silloin arvioituna 4+. Nyt tän päivän mittauksien mukaan tässä kuvassa ois ollut 4+5 tilanne.

Kiitos! Mulla näyttää ihan eriltä :confused: Mulla oli mittana 6,7 mm.

Liitteet

• 1542307852692.jpg
    1542307852692.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 51

Jos verrokkina laittaa että tässä kuvassa tolla papulla on mittaa 8,1mm. Tietty näistä hankala verrata ku ei tiedä millä suurennoksella on otettuja

638db4e98c718ca1c2ca10ac481e77dc

Mulla on 19.11 varhaisultra ja kyllä jännittää! Toivottavasti on tyyppi matkassa.. Meillä maksaa 120€ toi ultraus.. Käydään Kaarinassa yksityisellä Jussi savonlahdella kun oli hyvät suositukset..

Yritin esikoisen aikaisia varhaisultrakuvia löytää kun silloin oli tää sama tilanne ja se lääkäri ainakin mittas tarkkaan. Mutta en ny löytäny :(

Tiiätkö? Ku itteä mietitytti tää niin oli pakko googletella nii löysin muutaman jutun joissa oli just tämän tyyppinen tilanne. Niissä oli mitattu 5mm ja 7mm ontelot ja niiden mukaan ois vastannut jotain 5+ viikkoja mutta tuolloin ei kummallakaan oo kuulemma edes ruskuaispussia näkynyt ultrassa.

Mulla varhaisultra 27.11 ja vähän on kyllä huolettanu onko kaikki hyvin mut toivotaan parasta! kyllä tää odottavan aika on pitkä.. :D

Tiedättekö millä perustein pääsee lähetteellä varhaisultraan?
Itsellä vaihtelee kierto 24-28päivän välillä, onko viidellä päivällä mitään merkitystä viikkojen kannalta? Tai siis että pitääkö varmistaa ettei esim oteta seulontakokeita väärään aikaan tai jotain muuta vastaavaa.
Olen nyt itse laskenut vaan 26päivän mukaan :)

Tääll ei ainakaan julkiselle päässy varhaisultraan vaikka kierrot vasta alkanu eikä tietoakaan säännöllisyydestä. Mutta ei minusta 5pvä vielä haittaa noissa. Neuvola laskee käsittääkseni melkein aina 28pvä kierrolla nuo. Nt-ultrassa sit muokataan tarkemmaksi jos heittää paljonkin

Mulla on 19.11 varhaisultra ja kyllä jännittää! Toivottavasti on tyyppi matkassa.. Meillä maksaa 120€ toi ultraus.. Käydään Kaarinassa yksityisellä Jussi savonlahdella kun oli hyvät suositukset..

Mäkin kävin esikoisesta siellä. Ja nyt varasin toisen ajan myös sinne. Suosittelen kans :)

Tiiätkö? Ku itteä mietitytti tää niin oli pakko googletella nii löysin muutaman jutun joissa oli just tämän tyyppinen tilanne. Niissä oli mitattu 5mm ja 7mm ontelot ja niiden mukaan ois vastannut jotain 5+ viikkoja mutta tuolloin ei kummallakaan oo kuulemma edes ruskuaispussia näkynyt ultrassa.

Täytyykin googlata vähän lisää. En enää muista tuollaisia huomanneeni, mut oonkin kyllä ihan hulluna löytänyt kaikenlaisia tapauksia, että voi olla etten vain muista ;)

Tiedättekö millä perustein pääsee lähetteellä varhaisultraan?
Itsellä vaihtelee kierto 24-28päivän välillä, onko viidellä päivällä mitään merkitystä viikkojen kannalta? Tai siis että pitääkö varmistaa ettei esim oteta seulontakokeita väärään aikaan tai jotain muuta vastaavaa.
Olen nyt itse laskenut vaan 26päivän mukaan :)
Vissiin riippuu ihan paikkakunnasta. Itse asun Lahdessa ja ainakin ensimmäisessä raskaudessa minulla keskitetyssä äitiysneuvolassa lääkäri katsoi ultralla viikolla 8+. Silloin oli suht säännölliset kuukautiset, vain päivän heitto suuntaansa. Sain kyllä sen käsityksen, että aina ultraa. Tarkistaa sydänäänet ja lukumäärän ja koon. Nytkin on lääkäriaika varattu samoille viikoille. Se varattiin samalla kun soitin neuvolaan plussan jälkeen neuvola-aikaa varatakseni.

Vissiin riippuu ihan paikkakunnasta. Itse asun Lahdessa ja ainakin ensimmäisessä raskaudessa minulla keskitetyssä äitiysneuvolassa lääkäri katsoi ultralla viikolla 8+. Silloin oli suht säännölliset kuukautiset, vain päivän heitto suuntaansa. Sain kyllä sen käsityksen, että aina ultraa. Tarkistaa sydänäänet ja lukumäärän ja koon. Nytkin on lääkäriaika varattu samoille viikoille. Se varattiin samalla kun soitin neuvolaan plussan jälkeen neuvola-aikaa varatakseni.

Mä asun tässä lahden "rajanaapurissa" :) mutta mulla ei edellisessä raskaudessa ollut ainakaan mitään tuommoista ultraa vaan kävin yksityisellä puolella.

Takaisin