Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei hyvä tietää! Eli sulla on ens perjantaina 6+0 (tai 6+1 sun sovelluksen mukaan :)) torstaina ois vasta 5+9 niin en ite taida siihen vielä uskaltaa ottaa ultraa kuitenkaan vaikka mieli kyllä tekis.

Mulla oli itsellä Flo sekasin, eli samoissa päivissä mennään kuin sielläkin :D

Eilen käyty varhaisultrassa. Siellähän se pieni sydän sykki :Heartred Ja näkyi jo liikkuvan reippaasti vaikka oli niin pieni :) Viikotki täsmäsi eli 7+6. Saatiin kolmet kuvat mukaan kotiin ihmeteltäväksi. Helpottunut olo kun huomasi että siellä se pieni kasvaa. Varattiin aika np ultraan ja se on viikolla 12. Verikokeissa käytävä ensin viikolla 10.

Voi että kun en malttais odottaa tuota ultraa.. välillä on ihan semmoinen olo etten edes ole raskaana vaan kuvittelen vaan kaiken.. vielä pitäis pari viikkoa odotella :(

Voi että kun en malttais odottaa tuota ultraa.. välillä on ihan semmoinen olo etten edes ole raskaana vaan kuvittelen vaan kaiken.. vielä pitäis pari viikkoa odotella :(

Sama juttu :( meinasin jo että aikaistan sitä viikolla mutta yritän takoa järkeä päähän :D ei se siitä miksikään muutu kuitenkaan.

Sama juttu :sad001 meinasin jo että aikaistan sitä viikolla mutta yritän takoa järkeä päähän :D ei se siitä miksikään muutu kuitenkaan.
Ette ole ainoita tämän fiiliksen kanssa. Kävin tänään treenailemassa salilla ja nyt mulla on taas hirmuinen fiilis, et tein jotain hallaa (vaikka koko ajan kuuntelinkin kehoa, et on hyvä olla.). Pitäisi osata nyt vielä nauttia hyvästä olosta...

Ette ole ainoita tämän fiiliksen kanssa. Kävin tänään treenailemassa salilla ja nyt mulla on taas hirmuinen fiilis, et tein jotain hallaa (vaikka koko ajan kuuntelinkin kehoa, et on hyvä olla.). Pitäisi osata nyt vielä nauttia hyvästä olosta...

Mä oon jättäny salireenit kokonaan pois varhaisultraan asti. Normaalisti käyn neljä kertaa viikossa, mutta jotenkin nyt ei halua ottaa yhtään riskejä :(

Sama juttu :( meinasin jo että aikaistan sitä viikolla mutta yritän takoa järkeä päähän :D ei se siitä miksikään muutu kuitenkaan.

No mää kans aattelin että pitäskö aikaistaa :D mutta en kyllä! Ärsyttää sitten jos ei näkyskään mitään ja maksais turhaan ja saapahan sitten nähdä toivon mukaan vähän isomman kirpun siellä <3

Mä oon jättäny salireenit kokonaan pois varhaisultraan asti. Normaalisti käyn neljä kertaa viikossa, mutta jotenkin nyt ei halua ottaa yhtään riskejä :(

Täällä kans sama että pelottaa käydä treenaan. Eilen kävin ja mietin koko illan että alkaakohan vuotaan...

Täällä kans sama että pelottaa käydä treenaan. Eilen kävin ja mietin koko illan että alkaakohan vuotaan...

Joo mulla kävi helmikuussa niin, että kun kävin aamulla salilla niin illalla kamalat mahakivut 5-10min. Sit ei kuitenkaan muuta, mutta myöhemmin ultrassa selvis, että kehitys loppunut tuona päivänä. Ja tuo oli eka kerta kun uskalsin salille niin nyt jää väliin vaikka ei välttämättä tuosta johdukkaan :(

Mä oon niin tottunu crossfit liikkuja, et mulle tulis varmaan hirmuset migreenit yms. Jos yhtäkkiä lopettaisin treenit. Oon kyllä päättäny jättää kaikki vatsajutut ja maksimipainot jo pois. Myös repivämmät liikkeet ja kovat hypyt. Käytännössä ei perus salitreenilla pitäisi hallaa tehdä. Jos keskenmeno tulee, johtuu se sit muista syistä (näin olen ainakin lääkärin puheista ymmärtänyt). Tosin toki järki päässä treenaten :)
Nyt joulukuu tulee reissailtua muutenkin, niin vähän tulee treenattua. Ihan voi nyt hyvällä omatunnolla nyt reissussa vaan nautiskella :grin

Huomenna ultra ja jännittää ihan kamalasti :nailbiting: onko kaikki hyvin, löytyykö syke, mitkä viikot.. :)

Tsemppii :p
Itellä on ikuisuus(=reilu viikko) aikaa että pääsee ultrattavaksi!!

Liina87: mutta sait kuitenkin vähän mielenrauhaa kun näki asukkaan :)

Kävin tänään ultrassa ja siellä oli pikkuinen kirppu :Heartbigred sydän löi ja viikot oli nyt 7+0. Josko tämä pikkuhiljaa käy ajatuksiin, että kannan oikeasti pientä mukanani :)

Pistin heti mammahousut tilaukseen kun ne on niin ihania käyttää :grin

Me käytiin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin, raskaus vastasi viikkoja eli tänään rv7+1. Olipa vaan kallista lystiä!! :wideyed:
Missä kävit ultrassa? En tiedä onko sillä alussa väliä käykö kätilön vai lääkärin tekemässä kun en siellä näy kuin se syke ja sijainti...siks ajattelin säästää ja käydä kätilön ultrassa

Me käytiin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin, raskaus vastasi viikkoja eli tänään rv7+1. Olipa vaan kallista lystiä!! :wideyed:
Mitä teillä se maksoi? Mä kyselin itse monista paikoista nii terveystalossa olis vissiin ollu melkein 300€ ja siellä missä käytiin maksoi 120€ ja saatiin jopa 3kuvaa ja dvd mukaa ja oltii 45min

Mitä teillä se maksoi? Mä kyselin itse monista paikoista nii terveystalossa olis vissiin ollu melkein 300€ ja siellä missä käytiin maksoi 120€ ja saatiin jopa 3kuvaa ja dvd mukaa ja oltii 45min
Missä sai noin hyvää palvelua?

Perjantaina olis ultra eikä millään kans malttaisi odottaa. Mulla on ollu ihan jäätävä yskä kohta viikon verran ja oireita ei oikein oo mitään ollu nyt muutamaan päivään niin on kauhuskenaariot mielessä..

Takaisin