Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mörkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millonkohan sais aikaseks soitella neuvolaan kun ahdistaa koko neuvola kun ei meidän alueella oo vissiin ollenkaan tällä hetkellä vakituista tekijää niin siellä alkaa varmaan voivottelu et kellehän mä saisin sut nyt tungettua yms.. vihaan sitä toimiston akkaa.

Ensi ke menossa varhaisultraan, silloin 7+0. Ei millään jaksaisi odottaa.. Ultran jälkeen ajatuksena kertoa myös tuleville isovanhemmille :)

Mä oon joka kerta itkeny. :D Ihan sama onko uutiset ollut positiivisia vai negatiivisia. :D

Mulla oli sama kuin Poppylla että en jännitykseltäni oikein osannut reagoida. :D Olin vaan että joo. Normaalisti itken vähäisistäkin asioista.

Kyllä mua vähän meinas autossa ultran jälkeen itkettää. Kun näki sen mini-ihmisen sydämen sykkivän. Ja oli helpottonut että oli elossa ja oikeassa paikassa. Veikkaan et joku kerta tulee itku :rolleyes:

Mulla ens viikolla eka ultra, silloin 9+3. :) Meinasi vain iskeä paniikki, kun huomasin, että ultrapäivänä samat lukemat, jolloin keväällä meni kesken.

Mulla ens viikolla eka ultra, silloin 9+3. :) Meinasi vain iskeä paniikki, kun huomasin, että ultrapäivänä samat lukemat, jolloin keväällä meni kesken.

Varmasti jännittää. Toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin! Mullakin aiempi km rv 6. aiheutti pään sisäisen rajan jonka ohittamisen odottaminen oli tuskaa (en oo kovin kärsivällinen :D) . Mut tähän asti mennyt kaikki hyvin ja 8. rv menossa. :)

Tasan viikon päästä eka ultra... Jännittää jo nyt, miten kestän odottaa. :D

Ultrassa todettu tänään tyhjentyminen. Ei tule meille toukokuista. Poistun takavasemmalle.

Takaisin