Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pidetään peukkuja Bunny! Jospa kuitenkin limakalvohaavauma tms. vain tihuttaa emättimessä?
Tulin vähän päivittämään tilannetta. Neuvolasta sanoivat että kuulemma aivan normaalia jos ei ole kipuja, joten ultraan en päässyt. :/ vuoto muuttui ruskeaksi ja on pysynyt niukkana kunnes tänään loppui.
Houkuttelisi se yksityisen ultra kyllä mutta kun 23. päivä eka neuvola ja silloin 8+4 niin luulen että aika nopiaan saa ekan ultran varattua. :)
Tulin vähän päivittämään tilannetta. Neuvolasta sanoivat että kuulemma aivan normaalia jos ei ole kipuja, joten ultraan en päässyt. :/ vuoto muuttui ruskeaksi ja on pysynyt niukkana kunnes tänään loppui.
Houkuttelisi se yksityisen ultra kyllä mutta kun 23. päivä eka neuvola ja silloin 8+4 niin luulen että aika nopiaan saa ekan ultran varattua. :)
Mulla myös oli jonkin verran vuotoa noin viikon ajan. Vuodon loppumisen jälkeen oli varhaisultra, jolloin oli viikot 7+0 ja alkiolta tuolloin sykekin löytyi. Eli voi olla ihan vaaratonta tuo :)