Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mörkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia kaikille keskenmenon kokeneille. Kokemuksesta tiedän miten kamalaa se on. Alkaa pelko hiipimään omaankin puseroon, kun ei ole vielä päässyt edes kurkkaamaan onko siellä massussa elämää...

Voimia motto ja tsemppiä tulevaan <3

Felialle voimia ja hyviä uutisia toivotaan tällepäivälle :)

Ultrassa 8+3 todettiin keskeytynyt keskenmeno, alkion koko vastasi 7+5. Huomenna keskustelu HUSin kanssa jatkosta. :sorry:

Pitää toivoa että meillä se mahdollinen kolmas tärppi toisi paketin syliin asti...
Voimia!:Heartred

Voimia motto!
Felia, toivottavasti saatte hyviä uutisia tänään!

Millä viikolla ar-ultran voi tehdä mahan päältä vai tehdäänkö automaattisesti sisäkautta?

Alakauttta tehdään käytännössä aina varhaisultrat ellei ole jotain painavaa syytä siihen että alakautta tekeminen ei onnistu. Eka kunnallinenkin ultra saatetaan jossain tapauksissa tehdä alakautta.

Mulla viime raskaudessa tehtiin varhaisultra vatsanpäältä johtuen siitä että kohdunkaulan oli aika aristava kun sitä oli operoitu niin kätilö ehdotti että voidaan kokeilla vatsanpäältä, ettei se kohdunkaula ärsyynny tai arista, mutta sanoi ettei voi luvata näkyvyyttä vatsan päältä. Onnistui kuitenkin saamaan hyvän näkyvyyden vatsanpäältä :)

Sain varattua ar-ultran kolmen viikon päähän. 8+0 olisi se :)

Voimia Motto! :(

Mä kävin tänään neuvolassa ultrassa ja lääkäri ei löytänyt sykettä. Koska mulla on ollut vähän vuotoja ja pientä maha- ja selkäsärkyä (välillä), niin sain lähetteen päivystykseen. Menin sinne sitten heti, mutta reilun puolen tunnin odottelun jälkeen mulle tultiin sanomaan, että eivät ehdi tarkistaa mua tänään. Sain sitten ajan huomisaamuksi eli silloin tämä piina vihdoin päättyy joko hyvin tai huonosti. Olen kyllä jo varautunut siihen, että tää on mennyt kesken, vaikka sainkin siitä nettilaskurista todennäköisyyden 94,6%. Mullakin ikä jo painaa.... :( :( :(

Toivottavasti saitte hyviä uutisia Felia <3 Täällä jännitetään uutisia..

Ultrassa käyty, syke löytyi ja kaikki vaikutti muutenkin olevan ok. Tänään siis 7+0. :Heartred :) Kylläpä jännitti kovasti, koko yö meni valvoessa

Mä mietin kans, että pitää varmaan varautua ottamaan ultra sellaiselle päivälle, ettei oo mitään muuta kun kuitenkaan ei pysty nukkumaan edellisenä yönä ja sit keskittyminen ja työteho on taas ihan mitä sattuu. Ehkä jos sais jonkun saldovapaan jopa otettua sille päivälle...

No niin tänään kävin sitten sairaalassa ultrassa, mutta valitettavasti en saanut hyviä uutisia :sad001 Alkio vastasi noin viittä viikkoa, vaikka tänään olisi pitänyt olla 8+0. Lääkkeellinen tyhjennys olisi nyt sitten edessä, ei innosta ajatus yhtään.... :sad001 Tsemppiä teille muille!

Voimia Felialle. ❤️
Meillä varhaisultra varattu ens viikolle, jolloin 8+ ja jännittää. Viime vuonna mulla oli km rv6 ja pelko tämänkin keskenmenosta on ollu melkoinen. Silloin tyhjeni nopeasti itsestään ja saattoihan se olla esim tuulimuna, ei ehditty ultraan. Nyt kun tuo raja on ylitetty niin on vähän luottavaisempi olo.

Takaisin