Varhaisultra

Luoja, että pelotti siellä ultrassa... mutta pikkuinen syke löytyi :Heartred ja kaikki hyvin. Lasketuksi ajaksi tuli 30.5 eli päivällä heitti oma arvioni...

Täällä vielä yksi iloisin varhaisultrakuulumisin - kaikki oli hyvin, jännitti aivan järkyttävän paljon se puoli minuuttia, kun gyne etsi alkiota. Kerkesin käydä vaikka mitkä kauhukuvat läpi. Sama laskettu aika tuli kuin Dootille (mulla vastaa viikkoja 7+6) ja pikkuinen syke löytyi myös täältä :) Samoin heitti oma arvio päivällä!

Ja toivottavasti Bunnylla kaikki hyvin!
 
Mä poistun tästä ryhmästä. Juuri ultrassa todettiin kaksoisraskaus, joka mennyt kesken pari viikkoa sitten. Elämä on perseestä! Nyt jo toinen peräkkäinen.
 
Kauheaa Eetla :sad001 Voimia!

Minä kävin varhaisultrassa 6+5 ja syke löytyi ja vastasi viikkoja. Nyt lääkäri haluaa kuitenkin tehdä vielä toisen ultran :Heartred-muotoisen kohdun takia ensi maanantaina (9+3). Onko täällä muita, joilla todettu hertan mallinen kohtu?
 
Kiitos kaikille! :Heartred Toivottavasti enää tästä ryhmästä ei joudu kukaan poistumaan keskenmenon takia.
Oliko tässä ryhmässä ketään, jolla on ollut useampi keskenmeno ja sitten kuitenkin tullut onnistunut raskaus?
 
Mä kävin nt ultrassa 11.10. Laskettu siirtyi 22.4->17.5 joten mitään tuloksia ei tullut. Nyt ensi kuun alussa mennään uudestaan, ihan kiva kun saa ylimääräisen ultran.

Tärkeintä kuitenkin oli että masusta löytyi yksi 2cm katkarapu joka liikkui ja jolla oli syke :Heartred
 
Oon tosi pahoillani kaikkien keskenmenon kokeneiden puolesta. Miten suuri vääryys se onkaan. Ei oikein löydy edes sanoja. Voimia!

Taidan olla ainut (hullu), joka kävi kahdessa varhaisultrassa. Tokalla kerralla viikkoja piti olla 10+1, mut vastaskin 11+0 kokeneen ultraajan monien mittailujen mukaan. Nyt oon vähän sekaisin viikoissa. Mut pääasia, että kaikki oli hyvin ja varpaat ja sormetkin näkyivät. :Heartred
 
Taidan olla ainut (hullu), joka kävi kahdessa varhaisultrassa. Tokalla kerralla viikkoja piti olla 10+1, mut vastaskin 11+0 kokeneen ultraajan monien mittailujen mukaan. Nyt oon vähän sekaisin viikoissa. Mut pääasia, että kaikki oli hyvin ja varpaat ja sormetkin näkyivät. :Heartred

Hyvä, että oot saanut noin hyviä ultrauutisia :) Mutta en usko, että oot ihan ainut hullu, joka kahdessa varhaisultrassa käy :D Sain tänään ajan kunnalliselle ultraan ja se on vasta viikoilla 13+2. En todella usko, että jaksan odottaa yli kolmea viikkoa enää.
 
Me ollaan käyty jo kolme kertaa ultrassa :grin Ollaankohan me vedetty enkat? :rolleyes:

Eka oli 6+6, toka 7+6 (tähän ei varmaan ois normisti menty, mutta vuotelun takia oli pakko varata) ja viimesin 10+6. Kaikki on vieläpä ollu eri paikoissa eli ollaan nyt ihan koko rahan edestä vedetty tää homma :hilarious: Mutta on ihanaa ollu nähdä kehitys! Tätä ei olis nähny jos vaan yhdessä ultrassa olis käyny.

Tän vkon to eli 12+6 on sitten se oikee eka ultra vihdoin :grin Meil on hauskasti sattunu kaikki ultrat aina torstaille, viikot vaihtuu pe.
 
Nyt iski paniikki. Ultra olis keskiviikkona ja alkoi aamusta verinen vuoto, kipuja ei oikeastaan, vain hieman menkkamaista oloa. Nyt siis tänään 12+0. Vuoto ollut selkeää verta, mutta ei silti ole tullut valtavasti. Joka kerta silti tullut pyyhittäessä kunnolla paperiin. Huomenna aamulla aattelin soittaa neuvolaan, voi olla et pää ei kestä odottaa keskiviikon ultraan :0
 
No hui nannu, toivottavasti olisi vaaratonta ja kaikki olis kuitenkin kunnossa.
 
Toivottavasti Nannu79 kaikki on kuitenkin hyvin ja ottavat sinut nopeammin tutkimuksiin. Kyllä tuollainen yhtäkkinen vuotelu pistää mietityttämään. :/
 
Nyt iski paniikki. Ultra olis keskiviikkona ja alkoi aamusta verinen vuoto, kipuja ei oikeastaan, vain hieman menkkamaista oloa. Nyt siis tänään 12+0. Vuoto ollut selkeää verta, mutta ei silti ole tullut valtavasti. Joka kerta silti tullut pyyhittäessä kunnolla paperiin. Huomenna aamulla aattelin soittaa neuvolaan, voi olla et pää ei kestä odottaa keskiviikon ultraan :0

Mulla oli edellisessä raskaudessa vuoto 12+1 ja osottautui ultrassa hematoomaksi. Tsemppiä!!
 
Kiitos tsempeistä :Heartred Yrittänyt tässä pitää itseni optimistisena ja ajatella parhain päin, mutta onhan se vaikeaa... huomenna jos jotain jo selviäisi :0
 
Takaisin
Top