Varhaisultra

Turhaa huolta Triina!! Kaikki on ultrankin mukaan hyvin, ihan niinkun tässä vaiheessa pitääkin! :love7

Sähän voit käydä oman mielenrauhan vuoksi uudestaan ultrassa melkeinpä jo tällä viikolla. :pEiköhän ne sykkeen sit jo näy! Olis saattanut näkyä jo tänään illalla! Pieni on vielä niiiin pieni ja kehitys hurjan nopeaa!:dummy::dummy1:

Rv 4+4

Ihanaa tsemppiä MaLinn <3
Varasin ultran nyt melkein kahden viikon päähän, jotta voin ainakin jotenkin luottaa sitten tulokseen.

Triina eihän siellä tosiaan huonoja uutisia ollut ainakaan, kun on oikeassa paikassa ja heittää vain muutamalla päivällä. Sen ”syy” voi olla missä vaan. Tsemppiä odotteluun!

On kyllä jännä että ultraavat siellä (Kiehtoko se nyt oli) vain vatsan päältä. Jos asia on vielä mainittu noin niin voi todella olla ettei ole saanut edes hyvää näkyvyyttä eikä ole mahdollisuuksia muuttaa ultraustapaakaan ilmeisesti.

Tsemppiä EMTJ, täällä sormet ja varpaat ristissä sun puolesta.

Miten teillä kellä oli näkynyt sykettä jne, ultrattiinko teillä kaikilla alakautta?

Minä kävin Kiehdossa, ultrattiin vatsan päältä mutta syke onneksi löyty heti. Viikkoja silloin tasan 7. Minusti vaikutti että siellä ei ollut edes välineitä ultrata alakautta.

Meillä varhaisultra rv 7+2. Kysyin onko muita aikoja sille viikolle niin sanoi ettei kannata tuosta aikaistaa että syke varmasti kuuluisi. Tottahan se on että mieluummin odottaa vähän aikaa ja saa heti oikean tiedon

Varmasti tosi viisas ratkaisu Tulppaani. Mua harmittaa kun oma ultra oli selkeästi liian aikaisin, mutta neuvolan laskujen mukaan oli 6+5 silloin ja toisaalta ku-raskauden pois sulkeminen pitää tehdä ajoissa. Nyt yritän malttaa mieleni enkä mene uuteen ultraan vielä pariin viikkoon.

Onneksi sain omat ajatukset selkeiksi kun olen tätä asiaa pohtinut nyt niin monelta kantilta. Semmoinen suurin huoli on kyllä poissa ja olo ihan jees. Meni syteen tai saveen niin eiköhän vielä joskus mene ihan hyvinkin!

Soittelin tänään neuvolaan uudestaan ja meillä onneksi tehdään ultraus eka käynnillä. Minulla silloin rv 7+6.
Ehkä hieman rauhoittaa mieltä..
Meinasin jo että pitääkö yksityiselle aika varata :D

Täällä löytyi todella vahva syke alakautta ultrattuna <3 vastasi muutamaa päivää pienempää mitä kuukautisten mukaan, mutta siellä hän oli!

Jäi vähän paha maku suuhun tosta Kiehdosta, kun tuollakin sanottiin että todella harvoin näkee vatsan päältä ennen viikkoa 8. No mutta sille ei enää voi mitään, oon vaan niin onnellinen että siellä olikin elämää :) <3

Täällä löytyi todella vahva syke alakautta ultrattuna <3 vastasi muutamaa päivää pienempää mitä kuukautisten mukaan, mutta siellä hän oli!

Jäi vähän paha maku suuhun tosta Kiehdosta, kun tuollakin sanottiin että todella harvoin näkee vatsan päältä ennen viikkoa 8. No mutta sille ei enää voi mitään, oon vaan niin onnellinen että siellä olikin elämää :) <3

Mahtava juttu, onnea! :)

Aivan mahtavaa ja huojentavaa <3 ehkä ultraaja ei vaan ollut oikein osaava :/

Ihanaa!! Olen niin onnellinen teidän puolesta <3. :)

Tänään kävin ultrassa ja niin kuin arvelin niin kesken oli mennyt tämä raskaus :/ siispä poistun täältä kesäkuisista takas lukemaan kuumeilijoiden juttuja :) tsemppiä kaikille ja ihanaa odotusta♡

Huippu juttu EMTJ!! <3

Kurja juttu mama-90, pahoittelut. Voimia sinne ja tsemppiä jatkoon! <3

Takaisin