Varhaisultra

Voi ei mulla ei ollu tullu ilmotuksia tästä ketjusta, vaikka laitoin ilmotukset päälle.. niin multa on mennyt täältä monet kuulumiset ohi :( <3 vitsi muakin on alkanu jännittää ja mietityttää et jaksanko oikeesti muka oottaa np ultraan..
 
Ei niitä millin kymmenesosia ihan hirveän absoluuttisena totuutena voi pitää. Kaverini sai synnärillä ultrassa kokoarvioksi 3,5 kg ja synnytti samana päivänä 4,5 kg lapsen. Jos ultrauksen arviot lapsen koostakin voivat mennä kilolla pieleen...

Mäkin sain 3 päivää ennen synnytystä arvion syntymäpainoksi 3,6 kg ja tyttö kun syntyi painoi 4,3 kg :D
 
Joo en valita siitä että pääsee kattomaan vauvaa jo ennen nt-ultraa [emoji7] meillä tätä ei vissiin virallisesti puhuta ultrana vaan just että lääkäri haluaa käyttää ultrausta apuna.. perus lääkärintarkastus tää siis kai on mutta Lahdessa siis tämä [emoji5]
Millä viikolla sulla oli tämä? Onko ihan kaikille tarjolla? Oon tuola la heinäkuussa ryhmästä ja mielestäni miulle on varattu 9+4 aika hoitajalle ja joku ultra 10+5.. Oonkohan ymmärtänyt jotain väärin..
 
Muokattu viimeksi:
Lulu-
Mulla oli rv9-10, kuuluu kaikille lahtelaisille ja mulle puhuttiin raskauden keston varmistuksesta nt-ultraa ja sikiöseuloja varten. :)
 
Takaisin
Top