Täällä kontrolliultra käyty vatsakipujen takia, epäilynä kohdunulkoinen. Kohdusta löytyi ja vastasi viikkoja 5+4 ja lääkärin mukaan jo pienen pieni sykekin löytyi [emoji173]
Vitsit, näkynyt syke jo 5+4 Qwertiylla. Vähän oon kyllä kade vaikka ymmärrän kyllä, et alle 6 ei tarviikaan näkyä.
Mulla on nyt 6+0 ja ajattelin varata uuden ultran parin viikon päähän. Mulla on raskausoireita suht voimakkaasti nyt, joten varmaan jotain yrittää tapahtua tuolla.
Meinasiko kaikki mennä varhaisultraan? mä en oikeen osaa päättää. Ei mitään syytä miks kaikki ei olis hyvin mutta sitten taas tosi vähän oireta joka saa pohtimaan onko kaikki hyvin
Ar-ultra on varattu 3.11. joten 2 viikkoa pitäis vielä jaksaa odottaa varmistusta. Koska tää on hedelmöityshoitojen tulos, niin ultraus kuuluu kuvioon. Laskin tossa et silloin pitäis olla 6+6.
Ekassa raskaudessa pyysin neuvolassa sydänäänien kuuntelua, hieman nihkeesti suhtautu mutta kun lupasin etten pety jos ei kuulu niin sit lupas yrittää ja kannattihan se kun ne saatiin kuuluun :) en tiedä missä se äitiyskortti on et olis voinu tarkastaa mitkä vkot oli sillo menossa.. täytys jostai löytää se kyllä että vois vähä vertailla.