Varhaisultra

Huh, onneksi kaikki hyvin ultrassa <3. Syke löytyi ja viikkoja ultran mukaan noin 7+0, mun laskun mukaan 6+4. Kyllä mua jännitti niin paljon ja itkuhan siinä pääsi... En osaa oikein sisäistää tätä vielä... Askel kerrallaan...

Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille! <3 Mulla ois viikon päästä piina jo ohi tähän aikaan, voi hitto että jännittää...

Mulla epäili tuulimunaa :( ihan hirvee olo... Löyty siis vaan raskauspussi mut ei mitään muuta tunninkaan ultrailun jälkeen. Joko on vähemmän viikkoja (mitä en usko, väh. kuitenkin 6+3...) tai sitte oli vaan piilossa tms.

Oon nyt tunnin itkeny autossa ja soitin neuvolaan, pitää vielä viikko odottaa et siellä ultrataan uudestaan...

Lämmin halaus EMTJ! Oon niin surullinen puolestasi! Kaikki voi olla hyvin, mutta pahimpaan täytyy silti varautua. Hirveä tilanne! Voimia! :Heartbigred

Voi EMTJ toivotaan että löytävät ens viikolla sykkeen. On kyllä piinaava tilanne.

Voi vitsti EMTJ, aiemmin taisitkin kysellä siitä mun ku-kokemuksesta... että jotenkin ehkä vaistosit jotain olevan pielessä. Olet varmasti ihan älyttömän huolissasi. Oliko teillä pitkä yritys takana? Älyttömästi tsemppiä! Pitkiä päiviä nyt edessä. Toivottavasti saat tehtyä jotain joka veisi ajatukset ihan muualle edes pieniksi hetkiksi.

Mulla epäili tuulimunaa :( ihan hirvee olo... Löyty siis vaan raskauspussi mut ei mitään muuta tunninkaan ultrailun jälkeen. Joko on vähemmän viikkoja (mitä en usko, väh. kuitenkin 6+3...) tai sitte oli vaan piilossa tms.

Oon nyt tunnin itkeny autossa ja soitin neuvolaan, pitää vielä viikko odottaa et siellä ultrataan uudestaan...

Voi ei! :( Voimia ihan hirmuisesti piinaavaan odotteluun <3. Tuli ihan omat fiilikset mieleen viime keväästä itkuineen päivineen, halaus! . Toivon, että kaikki kääntyisi parhainpäin. Olet ajatuksissa.

Täällä tänään plussattu (rv4+4) ja ajattelin ehdottomasti varata ajan varhaisultraan, ehkä kuitenkin 7-8 viikolle, jotta ei tarvitse turhaan huolestua jos liian varhain menee ja ei löydykään sykettä tms. Odottelen kyllä vielä hetken, ennen kuin varaan ultran, ja suhtaudun muutenkin varauksella kaikkeen, kun takana jo kolme keskenmenoa, ja toisaalta juuri siksi haluan mennä ultraan. Viime raskaudessa ehdin jo käydä ekan neuvolankin, minkä jälkeen tuli keskenmeno 11 viikolla. Tuo oli tuulimuna, ja olisihan se ollut kiva tietää aikaisemmin, ja tuntui hölmöltä että oli jutellut mukavia tunnin siellä neuvolassa turhaan. Esikoisen raskaudessa käytiin myös varhaisultrassa, olisiko ollut 9-10 viikolla, ja se oli kyllä ihanan huojentava kokemus, kun sitäkin oli edeltänyt yksi keskenmeno.

Onko täällä muuten helsinkiläisiä, olisiko suosituksia, missä yksityisellä kannattaisi käydä?

Superisti onnea niille, joilla ultrassa oli kaikki hyvin :Heartred

Ja suuret pahoittelut EMTJ :Heartred Vielä kuitenkin on toivoa, jos olisi vaan hyvin piilossa :smiley-angelic001

Onko täällä muuten helsinkiläisiä, olisiko suosituksia, missä yksityisellä kannattaisi käydä?
Mä kävin Perhe-Artessa Käpylässä. Voin kyllä suositella, oli mukava käynti ja plussaa siitä, että tekevät ultria myös iltaisin ja viikonloppuisin :happy:

Kiitos tsempeistä kaikille <3 en tosiaan tiiä yhtään mitä ajattelis kun se kätilö ei sanonu varmaksi kumpaakaan vaihtoehtoa.. Mietin että oisko alakautta näkyny paremmin? Mulla on kuulemma taaksepäin kallistunut kohtu eli sekin tekee oman osansa...

Mut on tää hirveetä silti, kaikki oireet pysyny ihan samoina mutta saattaa kantaa pelkkää tyhjää pussia sisällään :(

Tää raskaus alko siis heti ekasta kierrosta kun alettiin yrittämään, kai se sit kävi liian helposti että ois saanu mennä loppuun asti :( ääh, tää epätietosuuden tunne on pahin..kun vaan sais tietää varmaksi jomman kumman vaihtoehdon ni ois helpompi olla :/

Takaisin