Varhaisultra

Me ei mennä ellei neuvolasta sitä suositella tai toteuteta aiempien keskenmenojen vuoksi. :-)
 
Ensimmäisestä raskaudesta olin neuvolan läheteellä, kun luulin saaneeni keskenmenon. Selvisi, että olinkin odottanut kahta vauvaa ja toinen ei selvinnyt sitä pidemmälle. Ihana tyttö syntyi kuitenkin terveenä 2011. Toisen kohdalla en mennyt kuin ensimmäisen kerran neuvolan nt-ultraan.

Ennakkoon en ollut ajatellut mennä tälläkään kertaa, mutta jotenkin mieli on nyt muuttunut. Tiedän, että tämä on meidän viimeinen odotus ja pitää ottaa siitä kaikki irti :) Lisäksi on ollut jotenkin epäuskoinen odotus tämän suteen, joten mukava tarkistaa onko siellä varmasti joku matkassa :) Varasinkin ajan siis Perhe-Arteen, mutta on vasta 16.10 kun viikkoja silloin 7+3.
 
Aattelin kans varata ar-ultraan ajan, mut ehkä vasta ens ke soittelen gynpolille. 18.10 olis 7+0 niin jonnekin sinne paikkeille varmaan menee.
Oon ollu kaikissa kolmessa raskaudessakin niin ehdottomasti myös tästä meen. Hermot ei kestä odotella nt-ultraan.:nailbiting:
 
Mie kans ajattelin mennä, olen niin malttamaton. Itse odottelen nyt viikon tai kaksi, ennen kuin varaan edes ajan ja jos ei tarvetta aiemmin, niin kahdeksannelle viikolle koitan ajan saada.
Ekassa raskaudessa mulla sama tarina mymmeli35 kanssa. Mulla ei vaan silloin suostuttu antamaan neuvolasta lähetettä..neuvoivat odottamaan pari viikkoa ja sitten tekemään raskaustestin. En pystynyt odottamaan, vaan menin yksityiselle varmistamaan tilanteen. Onneksi kävin, niin tiesin että yksi siellä on vielä matkassa.
 
Mun on niin vaikea uskoa tätä raskautta, että pakko käydä tarkistamassa onko siellä ketään :rolleyes:
Varasin jo ajankin parin viikon päähän, kun pk-seudulla (ainakin mistä kattelin) meni ekat vapaat ajat jo niin pitkälle, etten uskaltanut jäädä odottelemaan myöhemmäksi. Ajan voi kuitenkin perua jos sellainen tilanne tulee.
En malttais millään odottaa! :Heartred
 
Me ajateltiin varata 16pv alkavalle viikolle ultra-aika, silloin pitäis olla viikot jossain +-7viikkoa täynnä. Sitten varmistuu laskettuaikakin kun nyt ei oikein tiedossa. Me käytiin esikoisestakin ja uskotaan että ultra konkretisoi kivasti tätä raskautta meille molemmille. Kuitenkin sen raskauden tajuaa kunnolla vasta sitten kun maha kasvaa, potkut tuntuu ja sydän äänet kuuluu. Siihen asti on vaikea luottaa pelkkään viivaan tikussa. :D
 
Ajattelin tänään tai huomenna varata varhaisultran 7+ viikolle koska varsinaisia menkkoja ei ehtiny tulla, vaan viikot lasketaan neuvolankin mukaan tuosta km-vuodosta. Halutaan siis vähän tarkentaa missä mennään ja katsoa onko siellä kaikki hyvin :)
 
Nyt on varattu aika varhaisultraan. Sain ajan 17.10 ja sillon on 6+6. :eek:
 
Ar- ultraan menossa 26.10. silloin 7+3. Pakko käydä varmistamassa kun viimeksi oli tuulimunaraskaus.
 
Varasin jo ajan ar-ultraan. Ei mitään tietoa hedelmöityspäivästä ja olisi kiva tietää laskettu aika vähän tarkemmin :).

Kävin 12.9. rutiinitarkastuksessa gynellä, jolloin se myös ultrasi. Kuulemma kiertopäivään (piti olla kp 11/28) nähden mitään ei ollut kehittymässä munasarjoissa, joten vähän yllätyksenä tullut tämä raskaus :joyful:... Yleensä kierto on tosi tasainen 28 päivää. Tosin edelliset kuukautiset kesti lähes kaksi viikkoa, joten saattaahan tuo olla mennyt sekaisin (koin tosi ison järkytyksen alkukuusta, ja se vissiin voi sekoittaa kiertoa). Jännä tilanne silti, mutta ihana yllätys. Oltiin jo muutenkin miehen kanssa päätetty, että toinen saa tulla jos on tullakseen :). Kuinkahan hyvin noi ar-ultran arviot yleensä pitää paikkansa?
 
Kyllähän ne -pallokala- ihan luotettavia on kun on tarpeeks viikkoja. 7+ viikoilla pitäis jo näkyä syke.
Itellä ar-ultra 6+6.
 
Miulla on 12.10, omien laskujen mukaan rv5+6. On kyllä liian aikasta sykkeen näkymiselle, mut jos näkyis ees kohdun sisäinen alkanut raskaus.
 
Mulla oli kans mannikka yhdessä raskaudessa 5+ viikoilla eka ultra ja kyl siellä sillon näky et on oikeassa paikassa mut ei viä sykettä.

Miks se muuten on noin aikaisin?
 
Viikot ei oo varmat ja miulla oli tässä ihan täysmittaset kuukautiset :S eniten pelottaa et on kohdun ulkonen.. Niin neuvolan tätihän tuon päivän päätti, kai sit on mahollista käydä vaikka viikon päästä uusiks jos on epäselvää.
 
Ok. Toivotaan et on oikeessa paikassa.
 
Me ei menty esikoisesta ar-ultraan, niin ei mennä tästäkään.
 
Takaisin
Top