Varhaisultra

vastavirrassa, tsemppiä päivään! Vaikka ei tunneta, enkä sinusta juuri mitään tiedä, niin olen pitkin viikkoa sinua miettinyt ja toivonut että kaikki olisi kuitenkin hyvin :Heartred
Ellamille myös tsempit! :Heartred
 
Vastavirrassa, mä myös varasin ultran tälle päivälle, on niin omituisia kipuja, mutta varsinaisia raskausoireita ei oo nyt ollut. Haluan stopin tälle epätietoisuudelle vaikka oonkin taas pystynyt olemaan stressaamatta mitenkään kohtuuttoman paljon.

Tsemppiä kaikille ultraan matkaaville, voi kuinka toivonkaan, että saisimme kaikki tänään hymyillä uutisille :Heartred
 
Meillä oli tämän viikon tiistaina varhaisultra, rv7+1. Alkio oli päivälleen oikean kokoinen ja sydän sykki hienosti. Saatiin kuviakin kotiinviemiseksi. :Heartred Vielä pelottaa, mutta oli kyllä suuri helpotus nähdä, että tällä hetkellä kaikki on juuri niinkuin pitääkin.
 
Triina tsemppiä sullekin! :Heartred Mulla myös etenkin tänä aamuna kaikki oireet kadonneet, jopa turvotus tiessään. Mutta eikös se sanota että jännitys peittää kaiken muun alleen.

vilttitossu voi ihana, kiitokset lämpimistä ajatuksista ja tsempeistä!

ellami hienoja uutisia! :) Mä tärisen täällä odotusaulassa..
 
Voi Vastavirrassa!!!! Aivan ihana uutinen. Olen ihan vilpittömästi todella iloinen teidän puolesta :Heartred Itselläni koitos kohta edessä. Jännittää niin, että huhhuh. Olen varautunut kaikkeen nyt. Jotenkin niin erikoinen tunne.
 
Tsemppiä Triina! Ja onnittelut vastavirrassa, ellami ja tiitiainen94 hyvistä uutisista!!
 
Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! Se helpotuksen tunne on uskomaton.. Ja jännitys tosiaan peittää alleen oksetuksen ja muut oireet. Oon järkeilly sen niin, että keho valmistautuu pakenemaan (koska sehän ei tiedä ettei jännityksen aiheuttaja vie henkeä) ja siksi ikävät oireet jää sivuun. Palaavat kyllä entistä pahempina sitten, kun ”vaara” on ohi ja stressi laukeaa.
 
Mä joudun olemaan se huonon onnen tapaus taas :sad001 Ilmeisesti rypäleraskaus. Mun ikävä tunne siitä varhaisultran tuloksesta piti siis paikkansa.

Mä oon kuitenkin tosi iloinen teidän muiden puolesta. Mulla on kuitenkin kaksi hyvin terhakkaa ja rakasta lasta. Selviän tästä, selvisinhän keväänkin ku:sta.
 
Olen nyt siis sairaalassa. En vielä tiedä miten tämä etenee. Olen ihan älyttömän käärmeissäni ettei mua otettu uusintakontrolliin sen varhaisultran jälkeen.
 
Voi Triina, ihan itku tulee. Tosi surullista. Onneksi sulla on ihana perhe ympärillä, joka helpottaa hieman surussa.
 
vastavirrassa, oliko alkion mitat tällä kertaa oikeat? Tai siis vastasiko paremmin sitä mitä pitäisi olla?
 
Olen nyt siis sairaalassa. En vielä tiedä miten tämä etenee. Olen ihan älyttömän käärmeissäni ettei mua otettu uusintakontrolliin sen varhaisultran jälkeen.
Triina:Heartbigred Oon ihan älyttömän vihainen sun puolesta!! Miksi oireita ja oloja ei oteta tosissaan!

Olet ajatuksissa!
 
Voi ei Triina! Ihan itku tuli sun puolesta! :sad001 On kyllä totta että olis pitäny kontrolloida vielä.. Kai niille sitten riitti ettei ollut kohdunulkoinen. :sad001
 
Takaisin
Top