Varhaisultra

On tämä raskausaika melkoista myrskyä. Välillä tulee surullisia uutisia, ja sitten taas uskomattoman hienoja uutisia. Iloitsen hengessä mukana teidän kaikkien hyviä uutisia saaneiden kanssa, ja taas sydämeni itkee Triina sinun tilanteesi vuoksi.
 
Voi Triina :sad001 kuinka voikaan tulla suru myötätunto ihmisen puolesta ketä ei edes tunne :Heartred niin nämä "naisten" asiat yhdistää meitä. Voimia!
 
No, mutta jotain hyvääkin tässä! Ei ollut ekan lääkärin ehdottama rypäleraskaus vaan ihan tavallinen keskeytynyt keskenmeno. Nyt ei auta muu kuin hyväksyä tämä kokonaisuus ja lähteä lääkkeet kourassa kotiin.
 
Kiitos kaikille myötätunnosta, kaikki kommentit tuntuvat sydämessä asti :Heartred Kaikkea hyvää teille ihanille naisille!
 
Voimia Triina :Heartred

Oon aika itkuherkkä vaikka en ois raskaanakaan. Mutta on tää tosiaan yhtä vuoristorataa Eka tulee onnen kyyneleitä iloisista uutisista ja hetken päästä surun kyyneleitä surullisista.
 
Triina: ultrasiko lääkäri milloin kehitys oli loppunut? Ja siis jos jotain "positiivista", niin onneksi ei ollut rypäleraskaus!

Halaus! :Heartred
 
Triina: ultrasiko lääkäri milloin kehitys oli loppunut? Ja siis jos jotain "positiivista", niin onneksi ei ollut rypäleraskaus!

Halaus! :Heartred

6-7 viikoilla. Tosi pikkuinen alkion jämä oli.

Joskus on kyllä syvältä nää kohtalon kortit. Mutta mä en lannistu. Joku päivä menee vielä paremmin :)
 
6-7 viikoilla. Tosi pikkuinen alkion jämä oli.

Joskus on kyllä syvältä nää kohtalon kortit. Mutta mä en lannistu. Joku päivä menee vielä paremmin :)
Sä et vaikutakaan lannistujalta!! Aivan varmasti menee vielä paljon paremmin, onhan teillä jo kaksi ihanaa todisteena siitä!! :love7
 
Triinalle tsemppejä jatkoon!

Itsellä kävi ultrassa niin että pikkuinen löytyi, hyvät sykkeet, hieman pieni oli viikkoihin joten mittailtiin ja vastasi vkoja 6+4 mutta ei muuteltu mitään LA:ta kun oli niin vaikea saada kunnon kulmaa ja kuvaa niin katsellaan 4.12 uudelleen.
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Mä poistun nyt täältä keskustelusta!
 
Takaisin
Top