Varhaisultra

Huomenna on eka ultra ja jännittää ihan hirveästi. :nailbiting: Omasta mielestäni on ihan 50-50, onko kaikki kunnossa. Olen niin vähäoireinen, etten voi oikein uskoa, että kaikki voisi olla kunnossa. Mutta ruskea tuhruvuoto sentään loppui, mikä on kai ihan hyvä merkki.

Mutta kuitenkin ihanaa vihdoin saada jotain varmuutta, oli se tieto sitten hyvää tai huonoa. Tässä on ehtinyt pyöritellä päässään vaikka millaisia juttuja.
 
Eilinen ja tämä päivä mennyt surun murtamana kun naistenklinikan tutkimuksissa varmistui keskenmeno joten poistun täältä foorumilta. Kiitos vielä kaikesta tuesta ja onnellista odotusta teille kaikille
 
Eilinen ja tämä päivä mennyt surun murtamana kun naistenklinikan tutkimuksissa varmistui keskenmeno joten poistun täältä foorumilta. Kiitos vielä kaikesta tuesta ja onnellista odotusta teille kaikille

Voimia ja lohdutusta toivotan! Toivottavasti saat jatkossa paljon iloisia uutisia, kun sen aika on. :Heartred
 
Käytii yksityisellä ultrassa kun tuli vaan sellanen olo, et haluun varmistuksen ennenkun lähetään huomenna mun porukoille Keski-Suomeen. Keskeytyny keskenmeno, vastasi 7+0 kun tänään 9+1, ei sykettä enää... Lähete gynen polille tyhjennystä varten. Täähän alkaa käydä rutiinilla mut tällä kertaa päästiin pitemmälle... Niin syvältä. Jotenkin taas oli semmonen etiäinen kun en osannu tähän raskauteen jotenkin oikeen suhtautua, neuvolassakin kysy että mitä ajatuksia raskaudesta nii ekana suusta lipsahti "ei oikeen kummenpia"... Ei siis kipuja eikä vuotoja tälläkään kertaa. Parempaa onnea muille :Heartred
 
Voi ei, kovasti voimia sullekin sallahaa :Heartred :sad001
 
Tänään oli eka ultra ja peloista ja oireettomuudesta huolimatta sieltä löytyi sykkivä sydän! :Heartred Kokokin vastasi sitä, mitä oletettiin (viimeisistä kuukautisista laskettuna 7+5). Nyt on kyllä aivan mielettömän helpottunut olo! :happy:
 
Mä kuulin muutes hyvää siitä Helsingin Kiehto äitiyspalveluista. Vatsan päältä ultraus noin rv 6+4.
 
Ei niitä millin kymmenesosia ihan hirveän absoluuttisena totuutena voi pitää. Kaverini sai synnärillä ultrassa kokoarvioksi 3,5 kg ja synnytti samana päivänä 4,5 kg lapsen. Jos ultrauksen arviot lapsen koostakin voivat mennä kilolla pieleen...
 
Takaisin
Top